![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik zeg dat jij maar eens een week moet gaan werken als kuisvrouw/man in een ziekenhuis of bejaardenhuis, je zal dan wel anders piepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U blijkbaar niet, ik wees U dus op uw denkfouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zoek nog een weekendpost en mijn week is ingevuld vanaf XX/XX/11. Datum vermeld ik liever niet, zie dat mijn werkgever meeleest ![]() Als kuisman MOET je de ladder op, zo simpel is het. Ga je geen ladder op kan je nooit optimaal kuisen. Die mensen die dat niet kunnen komen dus niet in aanmerking. Amen. (ladder keuren vind ik al hilarisch) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ik ben sportief, enfin "sportief". Ik beweeg veel, ik zorg dat mijnen hond haren loop heeft. Ik ga spelen en ravotten met mijn kind.
De mensen die dat niet doen voelen zich snel oud. Op mijn 58 hoop ik bereikt te hebben wat mijn doelstellingen zijn en zal ik geen vod meer uitwringen mate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ladder die niet gekeurd is komt bij ons zelfs het bedrijf niet in en als je op een ladder zonder bewaker gesnapt word vliegen jij en je firma zonder pardon buiten en komen er NOOIT meer in. En dit geld voor veel grote bedrijven. En je bent zelfs nog jonger in leeftijd dan sommige hier jaren ervaring hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Af en toe heb ik het geluk een weekendshift te doen, maar ik kan dat enkel af en toe omdat ik veeleisend ben. Ik ga niet 2x12h op onder de 450 euro NETTO voor dat weekend ![]() Een ladder keuren is mijn vak dan ook niet. Ik pak de ladder waar ze staat. De historie erachter is voor mijn werkgever, niet voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kijkt, ik zeg niet dat jullie moeten gaan kuisen eh. Maar wie kuisen al een zwaar beroep vindt heeft duidelijk nog niet hard genoeg gewerkt in zijn leven. Dat uw leeftijd het u weerhoudt, jammer. Maar ik hoop toch dat ik me geen oude sok op mijn 58 voel hoor. Daar werk ik nu al aan door mijn conditie op peil te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan kan ik zeggen dat ik op die leeftijd veel sportiever was dan jij. Maar over de aftakeling van je lichaam beslis je niet zelf. Als ik nu 5km loop heb ik daar dagen en weken last van. Terwijl mijn vrouw die slechts 1 jaar jonger is zonder problemen het tienvoudige loopt. Wat ik wil zeggen: jij kan voor een ander niet bepalen of kuisen een zwaar beroep is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() btw pajoske, mijn sportactiviteiten post ik liever niet wegens anonimiteit he
![]() Een Amerikaanse Stafford die veel energie heeft hare loop geven vraagt overigens wel meer dan 5km hoor. DAGELIJKS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou niet weten waarom. En hard gewerkt in mijn leven? Niet echt, want ik heb steeds een job gedaan waarvan ik meer vond dat het voor mij meer een sport en/of hobby was dan werken. En mijn leeftijd mij weerhouden van te doen wat ik op mijn 30ste deed, verre van. Of ik nu nog doe wat ik op mijn 30ste deed? Nee, te lang hetzelfde doen word monotoom. Heb ik ooit mijn tijd gespendeerd aan kuisen en dan nog het vuil van andere opkuisen? Geen haar op mijn hoofd dat daar ooit heeft willen aan denken. Waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een job die zelfs nog geen 1/3 opbrengt van wat ik op jou leeftijd deed. Heb ik respect voor hen die het wel willen doen? Zeer zeker, die mensen zijn er ook nodig. Kijk ik neer op deze mensen omdat ze niet kunnen wat ik deed en onderschat ik hun job? Verre van, weinig mensen hebben het lef en de bekwaamheid om te doen wat ik deed. En vraag eens aan Mambo of hij geen weekend werk heeft voor je, het zal meer opbrengen dan een kantoor kuisen. Laatst gewijzigd door Jantje : 7 augustus 2011 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
DAt is mijn beroep niet hee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet zelfs meer dan in je huidige vaste job en moet je niet meer in het weekend werken om een evengroot inkomen te verwerven als je nu hebt. En kan je de weekenden gebruiken voor wat echt belangrijk is in het leven, namelijk je vrouw en kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik neem aan dat Mambo een stiel in de bouw heeft. Daar ben ik niet in thuis. ALS ik dan al eens een weekend opmag is dat als clarckist. Ik ga me ook niet moe maken in het weekend he, zeven op zeven is al erg genoeg ej ![]() Again: ik ben veeleisend. ![]() Toch bedankt voor je tip he. BTW: Er is geen vaste job die mij 4000 netto zal betalen voor 8 uren per dag te presteren hoor, zelfs niet 5x12h. Jammer genoeg ![]() Laatst gewijzigd door Alienation : 7 augustus 2011 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gek, ik heb er anders wel gedaan waarbij ik zelfs meer dan 300.000BFR/7400€ netto per maand verdienden 20 jaar geleden en zelfs minder dan 8 uur per dag werkte en geen 5 dagen per week. Ben daar nu te oud voor geworden. Maar er bestaan dus weldegelijk jobs die meer betalen dan het doorsnee loon van een arbeider of bediende, je moet ze enkel willen doen en er de opleidingen voor willen volgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik mag blij zijn met 12 euro per uur. Daar komen dan nog shiftvergoedingen enzo bij . Maar ik doe geen shiften dus... Ik doe liever 3 jobs dan nog eens een opleiding te doen en tijd te verliezen. Binnen twee jaar moet ik het bereikt hebben, een opleiding ertussen vertraagt de boel. En vast ergens gaan werken? Waarom? Ik verhuis van hier binnen twee jaar. Laat mij nog maar wat fladderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |