![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mens kan pas drummen. Al is dat naar verluidt ook het enige wat hij kan, wegens redelijk autistisch ofzo...
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kwa tekst ongenaakbaar...
Jesus WWD-CPeX ik nam mijnen iêsten trek ik kreeg een flóere gerokteid en schuim oep mijnen bek Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Ik zag een glaze kieke langs de staere wieke en de maan was overdekt meh ne gazon tóen zah 'kik een oud meke dad architecturaal kon spreke öt eur bakkes kwame stiêne mörtel pannen en beton Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Ik zag drei katholieke on 't gat van e vaerke rieke en die vonde da' da nog zoe slecht ni rook ik wou e gaesvuur motivere oem nen ond te imitere daaroem snee ek mijnen aerm af en 'k gaf da biêst de knook Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da? Jesus wa was da?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Death metal vergt over 't algemeen behoorlijk wat van een drummer.
http://www.youtube.com/watch?v=zdgkzYOYUp0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pigpen, van de orginele Greatful Dead, had een relatie met Janis Joplin.
Beiden werden 27. Je moet natuurlijk niet een liter whiskey per dag drinken als je suikerziekte heb. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=V752p6IMWjw Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 16 augustus 2011 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "How soon is now" van The Smiths...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |