![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
► Welke nieuwswaarde heeft de niet waardevolle mening van Bart Peeters? ![]() ► Vindt U normaal dat de creatie van het haatliedje van Daan in aanwezigheid - volgens velen in opdracht - van De Standaard van seconde A tot seconde Z wordt verslagen... Dit over verschillende pagina's en met sprekende foto's? ![]() ► Hebt U zich nu echt nog niet afgevraagd waarom Van Aelst ongelooflijk veel werd opgevoerd? Had U het echt niet door dat dit omwille van strategische redenen werd/wordt gedaan... ► namelijk om de N-VA te beschadigen? Dan is het natuurlijk niet verwonderlijk dat U een hondstrouwe - en belgicistische - lezer van De Standaard bent... ![]() Ik heb, zoals reeds vermeld, mijn abonnement opgezegd... En ik niet alleen... (en neen... ik ben geen Vlaams-nationalist... en zeker geen VB-er ![]() ----------------------------------------------------- En Tom Nagels zou ik - indien ik bij DS - iets te zeggen hebben... als ombudsman zijn C4 krijgen... Of denkt men bij DS dat hun lezers kleuters zijn? ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 19 augustus 2011 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Way to go... Brengen ze Vlaamsnationalistisch nieuws, dan is het om die mensen te beschadigen, brengen ze belgicistisch nieuws, dan is het om die boodschap uit te dragen.
Leef wat verder in je paranoïde wereld...
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Kritisch nadenken leert ge door veel meningen te lezen. Niet door de gedachtenpolitie van de vlaamsnationalisten te passeren voor het gepubliceerd mag worden.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat het eerder een vlaamsnationalistisch trekje is
![]()
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben geen Vlaams-nationalist (voorlopig althans nog niet)... Het kan natuurlijk zijn dat al onze 'objectieve' 'Vlaamse' media me in die richting 'dwingt'... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |