![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in feite maar 20 jaar mainstream geleefd en 48 jaar marge, en naar die 20 jaar kijk ik niet met groot enthousiasme terug. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 februari 2013 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb twee overpeinzingen betreffende Harrie; de eerste is dat iedereen hier zijn zegje mag doen; conspiracy theorists, religioten, morosofen, halve gares, incivieken of vigilanten. Harrie, Raspoutin, revoleto, exodus, etc. Zolang ze zich beleefd gedragen mogen ze op dit marktplein verkondigen wat ze willen; aan ons om te luisteren, te discussiëren, of gewoon die idioot in het ijle laten brallen. Mensen als Codfried die aggressief zijn, worden uiteindelijk eruit gebonjourd. Zo ook voor virtuele bedelaars om aandacht zoals Pindar. De tweede is dat Harrie best bereid is te discussiëren over filosofie en een paar interessante overpeinzingen te bieden heeft. Negeer alles wat hij zegt over microwezentjes, en discusieer over de andere aspecten van zijn betoog. Plots is daar een belezen en origineel man met een hoek af, die over het heelal en moraliteit heeft nagedacht. Hij is zoveel uitgelachen geweest dat een zekere afbijtreflex onvermijdelijk is. Maar ik vind die omweg de moeite om iemand te spreken die zich op dat soort zaken toegelegd heeft. Tenslotte: jij als schepsel groener dan chlorofyl, een auto? ![]() Laatst gewijzigd door Liederik : 26 februari 2013 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik blijf hem toch mijden. Ik heb niets met "godsdienstwaanzinnigen" Citaat:
Men heeft ook recent hoge bloeddruk ontdekt, ik mag niet meer bewegen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() ![]() en toevallig staat GoA = God op aard |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen weer eens aantoont dat God Nederlandstalig is.