![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er ook lang gewoond zonder pensioen. Was dat ecologischer? 't Is ook nooit goed. Als je bij jezelf begint met je voetafdruk en daar extreem ver in gaat, dan verwijten ze je dat je geen belangstelling hebt voor de vervuiling op wereldschaal. Als je activist bent tegen de wereldvervuiling, boren ze je de grond in met je zogenaamde hypocrisie omdat je niet alle eigen vervuiling kan uitschakelen. En mensen die zich terecht als kampioenen van de minimale voetafdruk profileren, die worden zelfs door ecologisten als vervelende engerds benaderd die afgebroken moeten worden, misschien uit jaloersheid en nijd: Maar hoe ga je dat in mijn geval nog geloofwaardig aanpakken? Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2011 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik apprecieer je ecologisch bewustzijn. Ik reageerde onrechtstreeks tegen je enigszins arrogante houding daaromtrent. Ik wil je echter niet de les spelen ivm een ecologische voetafdruk, wel ideeën uitwisselen. Sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vind het wel positief dat vegetarisme de laatste 20j opmars maakt. Toen ik nog thuis woonde had ik daarmee toch ni moeten afkomen se. Daar gold de regel: eten wat de pot schaft. En vader zei steeds: "als ge 't ni lust legt ge uw hoofd ernaast". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik laat alle beestjes met rust, behalve de microwezentjes, want die zitten overal in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Want planten reageren op zonlicht, groeien, bewegen, kunnen ziek worden, afsterven. Niets is tot nu toe bewezen dat ze effectief pijn lijden als je ze met een mes gaat bewerken. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 5 september 2011 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijna zoveel als wat erin zit. Er is een lange periode geweest waarin ik zo goed als niks kocht dat gefabriceerd en verpakt was, voor wat voedsel betreft. Nog steeds tracht ik dat tot een minimum te beperken. (bio-vleesvervangers bv zijn ook gefabriceerd en verpakt, die heb ik tien jaar gemeden, maar nu kan ik ze me veroorloven, ze bieden me afwisseling van dieet tegenover altijd rijst met tomatensaus...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() wie verzint toch in godsnaam al deze onzinnige bullshit?
Ecologische voetafdruk???? Waar haalt men de onzin vandaan? En bijna iedereen gaat er serieus op in! Waarom in godsnaam? En dan dat laatste bericht! in Vlees zit B12 en dat hebben we nodig! En dat krijg je niet van vleesvervangers! never! Laatst gewijzigd door CuriousPenetrator : 5 september 2011 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets over uitstoot, niets over overconsumptie, niets over B12-supplementen, niets gewoon. Welkom in de discussie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb 10 jaar lang GEEN vleesvervangers gebruikt. Die zijn niet echt noodzakelijk. Wel goed voor variatie van dieet. Eiwitten kreeg en krijg ik genoeg naar binnen van rijst bonen noten etc Met mijn drie workouts body-building per week zou ik anders alleen maar mijn spieren afgebroken hebben... Laatst gewijzigd door eno2 : 5 september 2011 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |