![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent dan ook geen N-VA topper hé en jij vertegenwoordigt ook geen burgers. En nu zou deze mail eens moeten gelezen worden door 'kutmarokkaantjes' die N-VA stemmen en die bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triest als men zelfs kut-Marokkaan. niet juist kan spellen.
http://taalunieversum.org/spelling/d...andleiding.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ge uzelf moogt wijsmaken wat ge wilt; of gelooft wat ge graag wilt geloven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de mail was ook niet bedoel om openbaar gemaakt te worden. Moet alles wat Francken in zijn privé ooit gezegd heeft dan online gesmeten worden? Laatst gewijzigd door bgf324 : 28 augustus 2011 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand al de authenticiteit van de mails kunnen verifiëren?
Ik kan mij écht maar dan ook écht niet inbeelden dat in de N-VA top Bart De Wever 'den dikken' wordt genoemd. Iemand hierboven had een 'place your bets' op twee opties, maar ik ga voor optie C: valse e-mails.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 augustus 2011 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof wel in de echtheid van de mails. Die mail is ook achter de rug van Bart verstuurd en kan een knipoog zijn. ("ge weet wel, het vriendengroepke rond Bart").
Bart De Wever zou dat volgens mij niet erg vinden. Op TV maakt hij wel vaker grapjes over zijn figuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat "officiële standpunt" staat wel in schril contrast met de e-mails die binnen de partijtop blijken te circuleren, nietwaar? Maar dat was mijn vraag natuurlijk niet. Mijn vraag was waaruit blijkt dat de NVA holebi-gezind is. M.a.w. wat heeft die partij al gerealiseerd op dat vlak. Met mooie woorden alleen, koop ik namelijk niks.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt verwonderlijk is dit laatste nochtans niet. Ook op dit vlak lijkt de NVA als twee druppels water op het Vlaams Belang. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 augustus 2011 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Ik zou dat graag gestaafd zien met feiten en argumenten.
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bon. Een partij die 'nog niets gerealiseerd heeft op gebied van holebi's, is niet holebigezind'. Dat lees ik in jouw reactie. Komaan, zeg.
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus of het klopt of niet, er is iets dubbel aan zulke uitspraken. Ofwel kloppen de uitspraken en zijn Bas Luyten en Kim Geybels dus immoreel, ofwel kloppen ze niet en zijn ze ordinaire leugenaars die willen natrappen. Place your bets.[/quote]
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat je graag katten in een zak koopt, leugens namelijk, als die zak bedrukt is met een anti-nva-logo. (wat je goed recht is) Ik vind je maar kleintjes. (wat mijn goed recht is)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het openingsbericht niet gelezen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lees je dan verkeerd. Mijn standpunt was dat je niet kan beweren dat een partij wèl holebigezind is, als ze op dat vlak nog niets gerealiseerd heeft. Begrijp je dat verschil?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |