![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel je je wat beter nu?
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nieuws vorige zondag op de RTBF : een tiental minuten voor de situatie in New York (hurricane Irène), groot maximum twee minuten (en ik ben nog "aardig", denk ik) voor de Ijzerbedevaart. Alles is gezegd. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het een gewone fietsdag is, waarom dan die pesterijen van de niet-fietsers? En waarom zijn die niet-fietsers toevallig franstalig?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat belangrijker nieuws eerst aan bod moet komen : Irène, het Pukkelpop-drama, Khadafi. Uw Gravensteen of Ijzerbedevaart zijn futiliteiten naast die 3 eerste genoemde onderwerpen.
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er Franstaligen zijn die er enkel en alleen iets politieks in vinden. Sommige Franstaligen begrijpen trouwens niet dat ik naar de Gordel ga aangezien ik geen Vlaming ben en ik niet akkoord met de standpunten van de VVB, TAK, enz...........ben. Ik antwoord hen dat de Gordel meer een gewone fietsdag rond Brussel geworden is, dat het mij helemaal niet kan schelen wat een zeker Vlaanderen van de Franstalige aanwezigheid in Vlaanderen mag denken. Vallen die Vlamingen in een depressie door al die Franstaligen, pech voor hen. Voelen ze zich niet op hun gemak, pech voor hen. Maar dat is niet het probleem van de Franstaligen. ZIJ voelen zich niet op hun gemak, ZIJ vallen in depressie. Niet WIJ.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() De zeveraars in de KVS waren wel belangrijk?
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En daar komen ze dan mee op het nieuws...
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren in Terzake verwees Dewever nog eens naar het interview met de Luikse professor economie ,Jules Gazon in Knack.
Vlaanderen heeft nooit tekorten gekend , de volledig opbouw van de huidige Belgische staatsschuld is een francofone zaak (350 miljard euro nota bene ![]() In deze wetenschap zou ik lessen aanvaarden, tenzij een misplaatst superioriteitsgevoel mij dat zou beletten. ![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paars = HV Donkerblauw = Gemeentes die binnen 10 jaar een Nederlandstalige minderheid zullen hebben. Lichtblauw = Gemeentes die binnen 20 jaar een Nederlandstalige minderheid zullen hebben |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal afhangen van welke brol het is denk ik, kan u wat specifieker zijn op dat punt?
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Hij heeft gelijk hoor
![]() In mijn kindertijd gingen mijn ouders elk jaar met mij naar de Gordel. Niet uit politiek statement (politiek interesseert hun niet), maar gewoon om te fietsen met het gezin...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is alsof je een permanente macro hebt staan om dat figuurke+tekst in te voegen... soit... ieder zijn pleziertjes he ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 30 augustus 2011 om 18:05. |
|
![]() |