![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tsss.. verwend nest
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in uwen otto slapen. Een nachtje laten door dieselen.
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() De wereld is niet fair. Daarnet iemand op msn tegen me: 32° ginder. En 't zou er zo warm blijven tot in januari. Al durf ik dat laatste wel te betwijfelen. 't Was er in ieder geval warm genoeg om mij te verbieden te gaan zwemmen in de Donau (in oktober!).
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 30 augustus 2011 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In één van de vele survivalprogramma hebben ze een keer zo'n reddingsdeken gebruikt. Ge maakt van dat reddingsdeken een tent op uw kot. Een paar kaarsen aan in de tent. De warmte van de kaarsen wordt gereflecteerd door het zilver(of goud) en blijft in de tent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo van die meisjes die op reis gaan naar Afrika, daar iemand leren kennen en verliefd worden.... om hem dan op kosten van de VTM naar hier te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij elk tuincentrum zijn trouwens keien in alle soorten en maten te koop. Ik heb me ooit 's winters buiten in de vrieskou een hele nacht warm gehouden door een vuurke te stoken, daar wat keien in te leggen, en die keien vervolgens in een kuil te leggen en af te dekken met een laagje zand, en daar dan op te gaan liggen. Gezien de omstandigheden lag ik als een prins te slapen terwijl mijn dienstmaten een paar meter verderop lagen te vernikkelen van de kou.
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Los daarvan, er zijn geen echte Galliërs meer. Thuis waren op de slaapkamer de vensters soms tot boven toegevroren. Gingen we daarover bij mama klagen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat geeft net het omgekeerde effect: dilatatie aderen -> lichaamswarmteverlies.
Oh God ... Ja ik heb betere tijden gekend. *zucht* *kwijl* *zwijmel* ![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ge gewoon geen groepement kon schieten door de koude.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 augustus 2011 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bed is de beste oplossing. Een tipje: Naakt in een slaapzak en je kleren aan je voeten, dus in de slaapzak.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schiethandschoen, een kleiduifhandschoen, een sjaaltje (want die afzuiging staat in mijne nek) en thermisch ondergoed.
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Dus iedereen, gelieve deze tip niét te volgen!!! (Motor aan in een afgesloten ruimte --> verstikkingsgevaar!)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 augustus 2011 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was even vergeten te vermelden dat je dit niet 'at home' moogt proberen. Wel op uwe oprit, dus wel 'at home' maar niet 'in home', in uwe living ofzo.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey, je mag terug met holsters rond sjokken op een schietstand. Zonder zo'n drachtvergunningding. Wel een cross-over's en geen schouderholsters. Zo'n plastieke holster zit dat nog bij een glock als je die koopt?
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 augustus 2011 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Ik heb gewoon mijn gaskachel opengedraaid, maar toch bedankt voor de waarschuwing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik weet het. Ik ben vrij frêle op dat gebied, en allicht te verwaand. Troost je, in het zuiden van Europa slaap ik nog met een donsdeken op. (Al waren er nachten waar ik me heb moeten behelpen door op een stenen vloer te gaan liggen, van die bevroren koelelementen of natte handdoeken mee het bed in te nemen. Maar mijn lichaam is dus een pak gevoeliger voor koude dan voor warmte, denk ik.) Koude (zoals deze nu) doet bij mij bijna pijn (en slaat direct op keel, nieren, ...) dus ja ...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijde gij zot? Ik heb de houtstoof aangemaakt vandaag.