Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 september 2011, 14:33   #61
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Als het nu een goede koning was, tot daartoe nog. Ik ben monarchist uit principe, maar onze huidige koning vind ik maar niets.
Ik neem aan dat we dan op jouw steun kunnen rekenen om de huidige koning af te zetten en te vervangen door het Huis van Oranje?
Oud 14 september 2011, 14:34   #62
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leopold II: Koning-bouwheer
Albert I: Koning-soldaat
Leopold III: “Sire dat vergeten wij nooit”
Boudewijn: Nóg geliefder
Correctie: leopold II - massamoordenaar (zie Congo)
Hoera is offline  
Oud 14 september 2011, 14:38   #63
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik neem aan dat we dan op jouw steun kunnen rekenen om de huidige koning af te zetten en te vervangen door het Huis van Oranje?
Ik ben geen Orangist. Ik ben echter niet tegen een vereniging van de twee huizen d.m.v. huwelijk.
Albrecht is offline  
Oud 14 september 2011, 14:42   #64
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leopold II: Koning-bouwheer
Albert I: Koning-soldaat
Leopold III: “Sire dat vergeten wij nooit”
Boudewijn: Nóg geliefder
Leopold 2: Massamoordenaar die in huidige tijden terecht zou staan in Den Haag wegens misdaden tegen de mensheid

Albert 1: Voor zover ik er zicht op heb viel die nog wel mee.

Leopold 3:Caputuleren en een klapke gaan doen met den Dolf

Boudewijn: moordenaar van Lumumba

Ja, je hebt gelijk, Albert is een doetje in vergelijking met de meeste van die gasten. Hij beperkt zich tot scheefpoepen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 14 september 2011, 14:48   #65
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Leopold 2: Massamoordenaar die in huidige tijden terecht zou staan in Den Haag wegens misdaden tegen de mensheid
Echt hard bewijs is er niet dat hij dit alles goedkeurde. Voor mij zijn mensen nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, voor showprocessen �* la Vermassen ben ik niet gewonnen. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat hij dat echt zou toelaten, want die blaam zou hem als prominent figuur blijven achtervolgen. De enigen die er echt voordeel uit haalden, waren de zakenmannen daar.

Citaat:
Leopold 3:Caputuleren en een klapke gaan doen met den Dolf
Nochtans heeft Vlaanderen dat hem niet kwalijk genomen.

Citaat:
Boudewijn: moordenaar van Lumumba
Ja? Nochtans heeft onze overheid de verantwoordelijk bekend.
Albrecht is offline  
Oud 14 september 2011, 16:26   #66
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht Bekijk bericht
Domme uitspraak. Maar zolang je maar kan vitten op den allochtoon zit het goed uiteraard.
U weet toch dat er allochtonen pensioen ontvangen die in het buitenland wonen en waarvan men niet kan aantonen of ze nog wel leven.
Het woord allochtoon is trouwens uitgevonden door de VRT allochtoon en autochtoon gelijkt veel meer op elkaar dan immigrant en vlaming
stuyckp is offline  
Oud 14 september 2011, 16:27   #67
stuyckp
Banneling

Standaard

Dat hij in het buitenland zit bespaart hem te vluchten.
stuyckp is offline  
Oud 14 september 2011, 16:33   #68
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Reactie van een limburger op een HBVL bericht over de onderhandelingen

MATHIEU PEETERS MAASEIK, 14 september '11 om 17:12
Ongepast?
Zo zie je maar weer eens wat de koning met de bevolking inzit. Mijnheer gaat doodleuk op verlof naar Frankrijk en laat alles stikken in ons land. Om dan op kosten van de belastingsbvetaler met het vliegtuig terug te keren uit zijn verlof. Dat hij verdomme was hier gebleven, niet dat dat veel verschil zou gemaakt hebben. Maar dan had hij bewezen dat het niet dezelfde zakkenvuller is als de walen en dat hij zich iets aan trok van wat er gebeurt in zijn land. Afschaffen die boel volledig.
ID=1043810 / GEBRUIKER=469037
Oud 14 september 2011, 16:34   #69
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Kijk Egide, ik ben eens razend benieuwd wat Beatrix of Willem-Alexander zouden zeggen als je met uw Belgische delegatie hun de kroon aanbiedt. Echt de waarheid.
Vito is offline  
Oud 14 september 2011, 16:37   #70
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Kijk Egide, ik ben eens razend benieuwd wat Beatrix of Willem-Alexander zouden zeggen als je met uw Belgische delegatie hun de kroon aanbiedt. Echt de waarheid.
Één koningshuis voor de gehele Benelux zou heel interessant zijn, maar ik kan het orangisme niet verdedigen.
Albrecht is offline  
Oud 14 september 2011, 16:48   #71
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Één koningshuis voor de gehele Benelux zou heel interessant zijn, maar ik kan het orangisme niet verdedigen.
Prima, wat denk jij dat de regerende vorsten van Oranje-Nassau, Nassau-Weilburg of Saksen-Coburg zouden zeggen als je hun de drie tronen zou aanbieden? Of zelfs nog een ander huis, je doet maar...
Vito is offline  
Oud 14 september 2011, 16:48   #72
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Prima, wat denk jij dat de regerende vorsten van Oranje-Nassau, Nassau-Weilburg of Saksen-Coburg zouden zeggen als je hun de drie tronen zou aanbieden? Of zelfs nog een ander huis, je doet maar...
"Krijgen wij ook dotatie vanuit elk land?"

Albrecht is offline  
Oud 14 september 2011, 17:54   #73
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Zijn broer deed het iets discreter maar slaagde er toch ook in om in Spanje de geest te geven? Die was daar ook niet voor 15d/14n hoor.
In den draad ! En all inclusive op ons kosten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 14 september 2011, 18:43   #74
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht

Ongepast?
Zo zie je maar weer eens wat de koning met de bevolking inzit. Mijnheer gaat doodleuk op verlof naar Frankrijk en laat alles stikken in ons land. Om dan op kosten van de belastingsbvetaler met het vliegtuig terug te keren uit zijn verlof. Dat hij verdomme was hier gebleven, niet dat dat veel verschil zou gemaakt hebben. Maar dan had hij bewezen dat het niet dezelfde zakkenvuller is als de walen en dat hij zich iets aan trok van wat er gebeurt in zijn land. Afschaffen die boel volledig.
Ja maar... zijn kleindochter heeft toch in het Nederlands gesproken!
freelancer is offline  
Oud 14 september 2011, 20:49   #75
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht

Ongepast?
U vergist zich De koning woont in het zuiden van Frankrijk, in Châteauneuf-de-Grasse. Niet ver van Antibes waar zijn yacht ligt. Zo nu en dan komt hij op dienstreis naar Laken, met een militair vliegtuig. In feite zou je kunnen zeggen dat de koning permanent op vakantie is. Maar daar heeft hij gelukkig genoeg centen voor. Onze centen met name.
fonne is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be