![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* OCS: obsessieve-compulsieve stoornis.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke andere bedoeling kan dit dan hebben?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paaien van MR/FDF dat dit voor hen vernederend akkoord heeft getekend.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De vernedering is echt niet aan de zijde van MR/FDF. Gemakkelijkheidshalve reageer ik in uw hoofde hier ook op: ik volg al uw dubblenicks niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
ik heb geen dubbelnicks. Het wordt niet in de Grondwet ingeschreven (tenzij u informatie heeft die ik niet heb).
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]()
#70 |
Burger
|
![]() Waarom denken veel mensen dat Wallonië zich wilt afsplitsen? Om wat te gaan doen? Als ze naar Frankrijk verhuizen kunnen ze fluiten achter een ministerpost en moeten ze hun macht afgeven omdat ik Frankrijk geen federaal land zie worden.
|
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het erover dat bij samengaan Vlamingen en Nederlanders dezelfde rechten moeten hebben. Ik ben echter één punt vergeten dat zo belangrijk is dat ik het ervoor over heb dat in ruil voor mijn eis: de eerste twintig jaar van ons samengaan de minister-president een Vlaming is, Vlamingen vanaf nu alle afleveringen van 10 voor taal mogen winnen, hun gastronomische superioriteit wordt erkend en hun bier als dagelijkse noodzaak wordt gezien: Als Vlamingen en Nederlanders samengaan wil ik vastgelegd hebben dat een Vlaming nooit en te nimmer ook maar enige onderhandeling doet namens het gezamenlijke Nederland. Nooit. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als het niet in de GW komt, dan zal het met bijzondere wetten gecreëerd worden. Wat hetzelfde inhoudt: vergrendeling. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een westvlaamse self-made zakenman, samen met een antwerpenaar. |
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Een overlegcomité over de grenzen heen... welke andere bedoeling zou die kunnen hebben... hmmmmm
![]() Niet dat ik een tweetalig Brabant in de toekomst geen goede zaak zou vinden. Maar als het niet kan dan toch een mogelijkheid voor Brussel om te groeien zonder te raken aan de heilige grenzen hé...
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man was zeer te spreken over het nu bereikte resultaat. Hij zei dat het een enorme vooruitgang was tegenover 2005 en dat hij zeker met dit akkoord kon leven. Het akkoord was zijnsinziens niet perfect maar het mag er zeker zijn. En zo hoort u het eens van een ander. Laatst gewijzigd door system : 17 september 2011 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 17 september 2011 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht van wel! Dat was de eerste vraag die men er zich bij stelde: het verkopen als een 'lege doos', maar het wel inschrijven in de Grondwet! ![]()
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]()