![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is niemand die je verplicht om in een onafhankelijk Vlaanderen voor de SP.A te stemmen. Zelfs het Charleroi aan de Demer kan nog bevrijd worden als we er echt tegenaan gaan.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het lijkt mij niet zo voor de hand liggend voor de Chinezen om zaken te doen met de Vlamingen, met al die communautaire spanningen. Maar allez, ik ben geen zakenvrouw, dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je studenten of ingenieurs aan het werk zou zetten, om langs waterlopen gecombineerde wind-watermolens te plaatsen en te laten onderzoeken hoe je dit kunt verwezenlijken, zonder of met zo weinig mogelijk ecologische schade, help je de burger hier aan goedkope energie die hier voorradig is. Nee het moet een karretje op zonnepanelen zijn, waar enkel gedurende een bepaalde periode en dan nog enkel in bepaalde streken zo snel mogelijk mee kan gereden worden. Jij en ik zien onze beperkingen (ik ben geen zakenvrouw), maar zij hebben zelfs geen eigen ideeën of verwerpen ze, omdat daardoor, voor hen gunstige monopolies kunnen doorbroken worden. |
|
![]() |
![]() |