![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom je mekkert over het niet geven van oplossingen...die geef ik je meteen nadat je het vraagt en dan begin je met reacties waar ik alvast niets van kan maken. Is dit dus het enige wat je te zeggen hebt over de oplossingen welke ik je gaf?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je daar nu weer mee?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat staat hier volgens jou? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Meer repressie leidt niet tot minder criminaliteit, anders zou Amerika een van de minst criminele landen ter wereld moeten zijn. Ge moet gepaste (rechtvaardige) straffen combineren met een hoge pakkans en een beleid dat mensen kansen geeft om op een eerlijke manier de kost te verdienen. Vooral in dat laatste is het steeds hameren op de link tussen criminaliteit een allochtonen contraproductief.
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zei ik hier? Citaat:
Je zegt gewoonweg hetzelfde als ik, alleen lees jij niet wat ik eerder al zei. Dus ben jij dan een rascist?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 oktober 2011 om 14:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Dat is hetgeen wat ik al de hele tijd bedoel, het komt uit mijn laatste post in deze draad, slechte wil.
Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging hier toch om "mannen" of hebt u het dan over mannelijke allochtonen - of allochtone mannen?
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al vind ik wel dat dit meer bij "maatschappij en samenleving" hoort dan bij "immigratie en integratie". Hierop zal ik wel het antwoord krijgen dat dit topic "ironisch of sarcastisch" bedoeld is maar in feite dient het geen enkel doel. Het is gewoon vergezochte onzin.
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Insinueer je nu OPNIEUW dat ik zeg dat alle allochtonen eruit moeten?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 oktober 2011 om 14:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Nee, ik stel vast dat ge allochtonen stelselmatig probeert te linken aan criminaliteit.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al erg genoeg dat er zoveel onderscheid wordt gemaakt tussen ras, godsdienst, afkomst, cultuur ... Nu ook nog gender? Wat doet u eigenlijk met homo's? Moeten alle mensen in hokjes geduwd worden, hoe absurd ook? U en de topicstarter doen hier net hetzelfde als wat u Illwill verwijt! Mannelijk en vrouwelijk gedrag is anders omdat het beïnvloed wordt door hormonen, dat kan niet op dezelfde manier vergeleken worden als het gedrag van 2 mensen uit een verschillende cultuur. Dat weet iedereen hier best en daarom is deze draad klinkklare onzin! ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 10 oktober 2011 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoverre ik weet, is het een feit dat allochtonen teveel criminele feiten plegen en deze feiten haal ik eruit... En waarom zeg je dan "moeten we nu alle mannen eruit gooien"?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 oktober 2011 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ge linkt allochtonen voortdurend aan criminaliteit, daar heb ik vorige pagina al een voorbeeld van gegeven. Alle mannen eruit? Alle criminele mannen eruit zou correcter zijn, maar ik ga vanaf nu nooit nog mannen in dienst nemen, want die zijn over het algemeen crimineler aangelegd.
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ik eruit of ik moppen vertel?
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() Deze draad is satirisch, net als de roze eenhoorn een satire is op geloof.
Ik kan u trouwens niet zien, vandaar mijn verwarring.
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 10 oktober 2011 om 14:55. |
![]() |
![]() |