![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Les 1: flikken worden alleen dan vervolgd en veroordeeld als het echt niet te vermijden is.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Die flik mag ook wel een stamp krijgen. Steek hem in de gevangenis en vertel tegen zijn medecriminelen dat hij een flik is. Verder de rest van het korps schorsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als burger kan ik enkel hopen dat zijn hiërarchie integer is en die man (definitief) wegplaatst uit situaties waar rechtstreekse interventie nodig is. Dergelijke agressie is niet goed te praten. Wie dat één keer doet, blijft dat doen. De overheid heeft het geweld monopolie. Dat is een enorme macht, die samen gaat met heel zware verantwoordelijkheid. Wie daar niet mee om kan gaan, moet eruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En niet vergeten : agenten schrijven niet graag PV's uit tegen collega's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al de mensen die hier hun verontwaardiging uiten, die komen zeggen dat dit niet kan getolereerd worden, ik vraag me dan af, hebben jullie dan geen enkele ervaring met de politie en gerecht?
Jullie gaan nog hard verschieten de dag dat jullie eens opgepakt worden. Natuurlijk, mensen zullen nu gaan zeggen, wij worden niet opgepakt want wij zijn braaf. Dat meisje dat in haar gezicht gestampt werd was ook braaf nochtans.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 oktober 2011 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zullen in de komende maanden wel horen hoe men dit dossier zal oplossen zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat ze zich er niets van aantrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus eigenlijk mag elke Amerikaanse agressie beantwoord worden met nog een naajnileven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Misschien zit je in het foute topic, hier hebben we het over Brussel... dacht ik...
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geweld moet met geweld beantwoord worden zegt men hier. Het is dus hoog tijd voor nog eens een aanslag tegen de VS eh. Beetje consequent blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat dit ONTOELAATBAAR is. Het is trouwens onmogelijk uit te maken wie de dader is... Evenwel: als zo'n kutwijf mijn eigen kind in elkaar trapt enkel maar omdat zij daar zin in heeft dan denk ik dat ze forenzische zullen moeten laten komen voor identificatie. http://www.youtube.com/watch?v=cG-iP...eature=related
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Advocaten trekken aan alarmbel over politiegeweldhttp://www.dewereldmorgen.be/foto/20...-politiegeweld |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Hier gaat het over:
"De rol van de politie is om de fundamentele rechten en de veiligheid van burgers te garanderen", "Maar er is een duidelijk merkbare trend om sociale bewegingen te criminaliseren." Ook interessant: http://www.standaard.be/artikel/deta...ord=indignados |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |