![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Ik denk dat BartP den brief aan het zoeken is.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() @Astenblieft mensen
Een partij die openlijk op de Grondwet kakt? Klopt. U moet maar naar de tekst onderaan mijn posting kijken. Kunt u mij echter één partij aangeven die niet openlijkt kakt op art.71? Voor het laatst werd in 1999 een voorstel gedaan om art. 71 voor herziening vatbaar te verklaren. Door het Vlaams Blok, het voorstel werd verworpen door de toenmalige meerderheid onder leiding van Dehaene. Hetzelfde geldt voor art.66.
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Daarbij, er is een verschil beste man tussen vertrekken (zoals Ford) en niet eens komen. Daarbij, over welke brieven heeft u het? er zijn niet eens brieven geschreven. Die bedrijfsleiders hoeven geen verantwoording af te leggen aan niemand. Het enige wat telt is dat ze hun bedrijf winstgevend houden. (en nee het zijn geen mastodonten zoals Ford, Microsoft, Cargill met een kluwen van holdings en aandeelhouders waar verantwoording moet aan afgelegd worden) mensen en bedrijven die ergens een vestigen willen openen kijken naar het algemeen klimaat die er heerst. Opleiding, mentaliteit, openheid, gastvrijheid, wetgeving, infrastructuur. Het ziet er nu toch niet al te best uit voor Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() Dat ziet u toch een beetje verkeerd.
Buitenlanders interesseer Vlaanderen niks. Maar als ze dan al eens naar Vlaanderen komen en ze informeren zich wat via buitenlandse bronnen dan krijgen ze toch al snel een nogal negatief beeld dat Vlamingen onverdraagzame ongastvrije neo-nazis zijn. Oostenrijk, Duitse-neonazis en Vlamingen worden in het buitenland onder een adem vernoemd. Zo komt Vlaanderen nu en dan eens in een zinnetje voor. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Een schande is wat de rode rakker Vermeersch gisteren op TV kwam vertellen. De "intellectuele" moraalfilosoof.
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Ik stel vast dat Vlaanderen leeft, Vlaanderen feest (binnenkort toch) en Vlaanderen stemt Vlaams Blok.
![]() De cijfers zijn er, Vlaams Blokkers moeten zich niet meer verdedigen per slot van mening zijn zij nu dè Grootste -partij- in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
En de meerwaarde van Wallonië , desnoods van Brussel aan België mag mij toch eens uitgelegd worden. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
werk zelf op kaderniveau in financiele sector. kom geregeld kaders van buitenlandse maatschappijen tegen , spreken dan uiteraard over economie en politiek... vlaanderen is al ettelijke jaren NIET investerings aantrekkelijk 2 redenen : lasten en zker onvriendelijk klimaat Was ook geschokt toen ik hoorde dat vlamingen meteen bij de hoop werden gegooid van extreemrechtsen en neo-nazi's... ![]() Mijn nuancering was dat dit zeer plaatselijk was in steden met een samenlevingsprobleem. Dat gaat nu niet meer op. Ik kan nu nog enkel naar de 75 % verwijzen die niet zo gestemd hebben. Maar toegegeven, sterk argument is dat niet .... |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verbindt me nog met België? Met de tijd heb ik minder en minder interesse voor wat hier gebeurt. Ergens vind ik dat erg, dat je zelf geen interesse meer heeft voor de plek waar je woont, maar wel voor wat in het buitenland gebeurt. Zelfs het nieuws kijk ik bijna niet meer op de RTBF of RTL, maar wel op France 2 of op TF1. En gisteravond? Ja, een deel van de verkiezingsuitslagen op TV heb ik wel bekeken maar in de avond heb ik Frankrijk/Engeland (EK 2004) op TF1 bekeken. Allez, Frankrijk heeft gewonnen (2-1). Er waren dus niet alleen slecht nieuws gisteravond. |
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De overwinning van het Blok is een schande voor het noorden van België. De Noord-Belgen moeten zich echt eens gaan bezinnen. Er was een ander alternatief dat ze niet mochten kennen: de B.U.B., een verdraagzame partij voor nationale eenheid, maar tegen laxisme. |
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#76 |
Burgemeester
|
![]() Belgie is bekend in het buitenland vooral voor:
- Chocolade - Bier - Wafels - Brussel - Kant - Diamanten Vlaanderen is bekend in het buitenland vooral v(d)oor: - zorgwekkende opgang van extreem rechts, onverdraagzaamheid en onvriendelijk klimaat |
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() Belgie is bekend in het buitenland vooral voor:
- Chocolade - Bier - Wafels - Brussel - Kant - Diamanten Vlaanderen is bekend in het buitenland vooral v(d)oor: - zorgwekkende opgang van extreem rechts, onverdraagzaamheid en onvriendelijk klimaat Ik denk dat ik in het buitenland vooral Belg ben |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als mensen echt naar Vlaanderen kijken als een regio val neonazi's dan bewijst dit enkel dat heel wat mensen niet kunnen relativeren en alles en iedereen over dezelfde kam scheren, dat vind ik nog erger dan dat er zo veel proteststemmen zijn uitgebracht. Want dat is het Vlaams Blok toch uiteindelijk, een partij die duidelijk maakt dat de burger het anders wil zonder dat ze echter zelf veel concreets kan verwezenlijken. Wat Vermeersch weer allemaal zit te raaskalken grenst aan het debiele, in plaats van zich te schamen als Vlaming zou hij beter eens nadenken waarom het vlaams Blok bijna een kwart van de stemmen binnenhaalt, hoogstwaarschijnlijk niet omdat er hier een kwart van de mensen neonazi is. |
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HEt zijn niet de Vlamingen die zich moeten gaan bezinnen maar de Vlaamse regeringspartijen, ik weet niet wat ze nog meer nodig hebben om in te zien dat heel wat mensen het niet eens zijn met hun linkse en antiVlaamse koers. Dat is waar het VlaamsBlok zo op gehamerd heeft, dat Vlaanderen geregeerd wordt door de PS en dat de VLD en de SPA op hun kop laten zitten, dit is uiteraard een veel te simpel beeld maar het is wel daarom dat er mensen op het VlaamsBlok stemmen. |
||
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |