![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bekijk het gewoon vanuit hormonale huishouding en ingrijpen in de geslachtskeuze ?
Dus hoe kan een kind nu precies last hebben van zijn geslacht op leeftijd van 3 jaar ? en op leeftijd van 5 jaar zijn genitalien zitten mishandelen ? Dat is dan toch dat ouders daar manifest mee bezig zijn om het geslacht te benadrukken. Kijk mijn kinderen weten niet eens waarvoor hun pietje dient tenzij voor pipi te doen, en de andere functie ontdekken ze dan vanaf ze 16+jaar zijn als het ware. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat zeg jij nu? een kind ontwikkelt zich helemaal niet tussen geboorte en pakweg 16 jaar...
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er bij het afremmen van de hormonen geen risico's zijn, en er geen groeistoornissen optreden als het afremmen stopt indien het kind terug naar het originele geslacht wil gaan, dan zie ik het probleem niet. Laatst gewijzigd door Albrecht : 18 oktober 2011 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je stopt met decapeptyl gaat eens het uit het systeem is de hypofyse weer in actie treden. Hier nog twee filmpjes van andere jongeren: http://www.youtube.com/watch?v=x5fvlkTgjLA http://www.youtube.com/watch?v=KX8Ua...eature=related
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Iemand die in dit geval van "kindermishandeling" spreekt, is niet goed snik...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het nu om homo's , hetro's, Necrofielen of wat voor fielen dan ook gaat doet hier niet ter zake. Maar zomaar eventjes de hormonale groei van uw kinderen afremmen, dat is gewoon krankzinnig en misdadig. Als m 18 is kan hij nog altijd beslissen van een tranny te worden maar dan is dat wel zijn eigen keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=dSlEScXUK70 http://www.youtube.com/watch?v=x5fvlkTgjLA http://www.youtube.com/watch?v=KX8UakTGa-k Zoveel kortzichtigheid ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt die mensen nog nooit gezien, nog nooit mee gepraat, niet weten opgroeien, maar je denkt wel genoeg te weten om van achter je pc te kunnen besluiten dat het krankzinnig en misdadig is... Als je eens zou luisteren naar hun verhalen, dan zou je trouwens horen dat het voor hen geen keuze is... De meeste kinderen die in het geval van de kinderen uit de filmpjes zijn gaan je kunnen aangeven dat ze al van heel klein 'in het verkeerde lichaam' zaten, dat d�*t aspect de keuze niet is. De keuze is wel: ga ik effectief door met te zijn wie ik echt ben, of onderdruk ik het en blijf ik in het verkeerde lijf. De kinderen uit de filmpjes hebben allemaal het geluk gehad ouders te hebben die hen steunden en hen willen helpen in het zijn wie ze zijn. Dat maakt het leven héél wat makkelijker, alhoewel ze natuurlijk moeten blijven opboksen tegen vooroordelen.
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Stel nu even dat het lesbisch koppel een dochtertje had dat zich jongen voelde.
Krijgen we dan dezelfde reacties? Of wordt het dan "kindermishandeling" als ze de hormonen afremmen tot het meisje oud genoeg is om zelf te beslissen of het meisje wil blijven dan wel jongen wil worden. Of zou het in dat geval kindermishandeling zijn als ze het meisje eerst volledig tot meisje laten uitgroeien om dan nadien haar borsten te kunnen verwijderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat je eeuwig met een vrouwelijk figuur rondloopt (brede heupen, slankere taille) zorgt ervoor dat je de wonde van dat verkeerde geslacht altijd moet meedragen. Het is krankzinnig en misdadig om een mens daarmee op te zadelen terwijl het alternatief klaar ligt.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat doe je met een uitgegroeid mannelijk torso? stukjes laten afvijlen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat jongetje zal door de hormonenbehandeling niet de kans krijgen te weten wat het is een jongetje te zijn en zal dus ook niet bewust kunnen kiezen wat zijn identiteit nu is. Zou best kunnen dat hij er later voor kiest toch een meisje te worden, maar hij zal dan tenminste ECHT weten waar hij voor kiest. Laatst gewijzigd door schietboog : 19 oktober 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Aan al de voorstanders :
Waarom dienen we dan niet alle kinderen een hormonenbehandeling toe tot ze zelf kunnen kiezen wat ze willen zijn ? Want immers worden kinderen al van jongs af aan in een bepaald rollenpatroon geduwd en "verhinderen" we hen bewust hun geslacht te kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is in het nadeel van die persoon. Wat begrijp je daar niet aan?
![]() |
![]() |