![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al gezegt dat ze nog niets hebben terugbetaald en dat ze geen verzekering hebben genomen is hun eigen keuze geweest. Dus voorlopig, indien ze niemand hun tickets terugbetalen wat maar normaal is...hebben ze nu verlies? Nee, ze hebben alle inkomsten op ticketverkoop van het volledige weekend. Dus nee, ze kunnen het festival niet betalen met bonnekes van donderdag, maar ze moeten wel het geld terugbetalen van de resterende dagen waar ze geld voor ontvangen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan even niet volgen. Hij zegt toch dat enkel de twee afgelaste dagen moeten terugbetaald worden? Dat is toch geen 2x betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het geld er niet is, is het er simpelweg niet. Dat ze maar een verzekering hadden moeten aangaan die ook voor zoiets dekt is allemaal mooi, maar dat lost het probleem nu niet op, nl. een oplossing moeten vinden om die tickets toch terug te betalen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de cijfertjes staan toch ergens in de boekhouding neem ik aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geef je volledig gelijk dat het niet de meest elegante oplossing is. Mij lijkt het beter om inderdaad in geld terug te betalen, maar dan gespreid over een langere periode. Leningen ed komen toch alleen maar op de kap van de pukkelpopganger terecht. Een terugbetaling ook, natuurlijk.
![]() |
![]() |
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die vent gaat dat terugkrijgen van allah,zekers weten
De werkende Belg is allah voor die artisten Laatst gewijzigd door cairn : 20 oktober 2011 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk heeft 90% van de mensen (zowel personeel als bezoekers) niks gemerkt van het accident zelf. Tis niet dat iedereen daar met een trauma naar huis is gegaan. Dat Chokri de boel aflast uit respect voor de slachtoffer, zijn goed recht. Maar hij heeft dan ook de gevolgen van zijn eigen beslissingen te dragen. Uiteindelijk heeft hij zelf beslist dat meer dan 100.000 mensen hun centen kwijt zijn terwijl hij zeker niet voor voldongen feiten stond. Overmacht wilt zeggen dat men zich in de onmogellijkheid bevond om het contract na te komen. Tis niet dat hij verplicht was de boel af te gelasten. En ja, het terrein zat inderdaad onder de modder, maar er zijn al genoeg edities geweest dat dat ook het geval was en toen ging de boel gewoon door. Dus nu dat als excuus inroepen is ongeloofwaardig. Chokri moet leren eerst eens na te denken vooraleer beslissingen te nemen, hij kon goed genoeg weten dat indien hij de boel aflast, velen het hier niet bij zouden laten en (terecht) hun geld zouden terugeisen. Uiteindelijk pleegt hij gewoon contractbreuk tegenover meer dan honderdduizend mensen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |