![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() op het feit dat diegenen die aan dit soort naieve idoolverering doen nog niet volwassen zijn...ik zat er toch weer krak op nietwaar..die alternatieve pubers zijn zo voorspelbaar als wat..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat er nog idioten op deze wereld rondlopen , die zo'n figuur een held noemen, kan in feite deze opluchting niet temperen. Feit is wel dat men nog moet afwachten of de Lybische mohammed in de straat onder het nieuwe bewind beter af is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer staat zich verbergen of schuilen voor een aanval gelijk met zich overgeven??? Dom-rechts slaat er weer compleet naast, zoals gewoonlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probl;eem "Ghadaffi" is wel op de allerslechtst denkbare wijze opgelost.
We weten nu waartoe de Eurokloten in staat zijn als hun hachje op het spel staat. Vandaar misschien ook wel de verklaring van de Portugese militairen dit zulks voorzien als een bankcollaps nakende is.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() En wie zegt dat Kadhaffi al maanden ondergedoken leefde? Kadhaffi had perfect kunnen vluchten toen de bombardementen begonnen en de pseudo-rebellen aan het oprukken waren. Hij heeft dat niet gedaan, ondanks massale steun voor hem in Afrika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat dit genie van de sahara door een bende ongeregeld van de macht verdreven en gedood werd, lijkt niet erg heldhaftig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarre nee, je zit er zwaar naast, ik heb nooit op de vraag geantwoord of ik toen geboren was. Ik vroeg me alleen af waar dieonzin allemaal moest op slaan, het ongeacht het antwoord. Ja, ik was toen geboren, en dan wat? Ik daarentegen zat er wel krak op... Nuja, laaggeschoold vb krapuul haalt zowat iedereen er wel meteen uit. ![]() Idoolverering. Omdat ik stel dat hij een held was? Maar jongen toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volwassenen met een gevormde persoonlijkheid hebben geen 'helden' jongen..ze hebben hoogstens sympathie voor iets of iemand.. En over één ding zijn alle redelijke volwassenen het eens..kadaffi was als persoon alle realiteit en krediet kwijt..al decennia lang.. Of zijn afzetting een zegen of vloek wordt zal de toekomst uitwijzen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zonder hulp van Europese/VS luchtmachte(en) was het niets geworden. Zie Syrie. Het zelfde laken een pak. Zodra ook daar een machtsbalans verstoord is begint het burgerlijke bloedvergieten. Zie Irak. Opvallend is dan weer wel dat de landen die (ogenschijnlijk) aan het handje van de VS lopen in dit soort volksopstanden of halfgeregisseerde islamitische oproeren geen steun mogen ontvangen. Er moet dan natuurlijk ook geen olie zitten. Zoals in Tibet bijvoorbeeld. Om op Lobie terug te komen: Het dagelijks leven is daar vanaf het begin van de opstand volledig ontwricht, de mensen hebben werk noch inkomen die het nieuwe regime zeker niet zal geven of bewerkstelligen en zal het land voorzover het niet in een burgeroorlog verzeild raakt in een eindeloos relkigieus conflict worden gestort.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 20 oktober 2011 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mocht je het niet weten ook daar zijn reeds vele honderden doden gevallen door het regime daar ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moest er nog aan mankeren dat hij ergens in een luxueuze villa in ballingschap ging..de graaier van noord-afrika..de terroristenknuffelaar.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je wat van Libië zou weten, weet je al wat de uitkomst is. Hetzelfde met Irak. 1+1=2. Zo simpel is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dat toch met dictators en schuilen in putjes...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Dat u NATO-troepen voor een "bende ongeregeld" aanziet is uw zaak, ik zou hen zo niet bestempelen. De NATO mag dan al een criminele politiek ondersteunen, en dus zelf criminaliteit plegen, daarom zijn ze nog niet een bende ongeregeld. Het budget en de navenante wapensystemen waar deze machtige criminele organisatie over beschikt zeggen genoeg.
|
![]() |
![]() |