![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja lach maar. Ik ben geen Berlusconi fan maar ik kan wel politiek sterke figuren herkennen, met name die personen die de media als Z-brush kunnen kneden. En dat kan Berlusconi.
Ik moet het allemaal nog zien. Opgestapt is hij nog niet.
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Die heeft niks te beslissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Laatste dag van Bunga gaat in.
Na 20 jaar stupid dream. EU zou zulke figuren moeten kunnen barreren als zijnde anti-democratisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Juich nog niet te vroeg ..........
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() Berlusconi is weg maar het gejuich zal niet lang duren.
Eenmaal links beseft dat de grijze bankiers die nu aan de leiding komen een echt rechts beleid zullen voeren om de economie weer recht te trekken, zullen de glimlachjes wel snel verdwijnen. Berlusconi is niet gevloerd door links, maar door zijn falen een links beleid van grote uitgaven om te buigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Een immer gebruinde miljardair
voelde zich mateloos populair, briljant, magistraal, en uiterst geniaal. Maar ach, zijn volk gedroeg zich unfair ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() ![]() Berlusconi wil werken aan terugkeer ROME (ANP) - Silvio Berlusconi wil gaan werken aan een terugkeer in de regering. Hij liet weten trots te zijn op zijn staat van dienst tijdens de financiële crisis. Dat meldde hij zondag, een dag na zijn ontslag als premier van Italië. Berlusconi gaf aan dat hij vol trots is op ,,alles wat we gepresteerd hebben in de 3,5 jaar die in het teken stonden van een ongekende internationale crisis". Hij schreef dat in een brief aan een conferentie van een kleine conservatieve partij, die geen zetel heeft in het parlement. ,,Ik deel jullie geestdrift en hoop samen weer de weg naar het regeringswerk in te slaan.'' Over de manier waarop het parlement hem dwong te vertrekken was hij negatief: ,,Op het einde was het de logica van chantage en opportunisme die de boventoon voerde, de oudste onhebbelijkheden in de Italiaanse politiek''. Berlusconi zei dat het een grote fout was om zijn vroegere bondgenoot Gianfranco Fini, de parlementsvoorzitter, in zijn coalitie op te nemen. Fini stapte vorig jaar uit de regeringscoalitie. http://nieuws.nl.msn.com/buitenlands...-aan-terugkeer Tis echt niet te filmen zoiets. Die Spagettivreter is ook nergens beschaamd voor, ge moet maar durven. ![]() Hopelijk is men zo slim hem buiten de deur te houden.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() De nieuwe sterke man van Italië: een agentje van Goldman Sachs.
De ene maffia ingeruild voor de andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel ergens spijtig, saai en politiek correct was hij zeker niet, show verzekerd.
Moest er nu een linkse variant bestaan dan stem ik erop. (genre Chavez of Lukashenko) Liever Berlusconi dan een manwijf als Lagarde ![]() Niet voor niets was Berlusconi goed bevriend met Putin, beide delen een passie voor mooie vrouwen, en het goede leven. Laatst gewijzigd door tomm : 14 november 2011 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke (Oostvlaams/Aalsters geknede) humor komt ook vaker dan mij lief is in conflict met de humorgevoeligheid van mijn lieftallige Limburgse (eerder Duits geknede) echtgenote. Hoewel zij absoluut geen zuurpruim is. Gewoon een cultuurverschil. En in Wallonië is het simpel. On s'enfout, n'est-ce pas, Monsieur ? Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 14 november 2011 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een hekel aan politieke correctheid, en maak tegen m'n (zwarte) vriendin constant flauwe moppen die genetisch bepaalde luiheid en crapullerigheid insinueren, of ik begin over welk succes de eerste zwarte onafhankelijke republiek geworden is. (Haiti) Ze moet er maar tegen kunnen. Zwarten maken ook constant grappen over blanken en dat moet ook kunnen. Wat Russen dan weer goed kunnen is iemand in enkele zinnen helemaal onderuit halen, OOK op officiële gelegenheden. http://www.youtube.com/watch?v=-S1ZfjZmjgA ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 14 november 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Wat we nu weer gaan krijgen is het aloude mafia-gekrakeel omtrent de vorming van de nieuwe regering, die op z' n minst enige maanden gaat duren. Als ze er al ooit uitkomen.
De honden vechten om het been, weet u wel ........ Italie is dus weer terug bij af. Griekenland is stil gevallen en met alle feestdagen in de dreigende nabijheid van het heerlijke nietsdoen zal het pas ergen eind januari zijn voordat er weer een beetje licht gaat gloren op het politiek front.
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn devies : weg met de anti-democratische particratie en de stroomlijnende vakjescultuur (met de nodige koehandel). Op naar de directe democratie en het BROV �* la Zwitserland. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 14 november 2011 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Facelifts, Botox, en zelfs kinder-sex De wet vertrappen als was het niks En nu moet Bunga Bunga Naar Shantoeng gaan Want het land is hem beu en zijn tricks |
|
![]() |
![]() |