![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat je het woord aan de "trolletjes" ging laten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze laten inderdaad het ware onverdraagzame gezicht zien.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop toch met trollen liefje.
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoel, is dat zich laten doen geen oplossing is. Dus ja, waarom niet zijn lezing op de stoep of in een café in de buurt geven? Niet iedereen aan de UCL denkt zoals die senioren, daar ben ik er 100% van overtuigd. Laatst gewijzigd door Everytime : 7 november 2011 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal: dit is een discussieforum. Een discussie wordt gekenmerkt door actie en reactie. Als je daar niet mee kan leven, moet je maar ergens een blog opstarten. Plaats genoeg op het wereldwijde web.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar laat ons niet verder offtopic gaan, trekt er uw plan mee
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekrompenheid is inderdaad niet geneesbaar. Maar toch wel bijzonder spijtig aan een "universitas" die de vrijheid van onderzoek als uitgangspunt zou moeten hebben.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "nuff said" was mijn eerste reactie in deze draad. Het betekent dat er wat mij betreft geen discussie over is dat deze beslissing aan de raad van bestuur van de UCL toekomt. Als er vervolgens mensen zijn die daarop willen reageren, dan staat het mij vrij om hen van wederwoord te dienen. Zoals ik al zei: een discussie bestaat uit actie en reactie. Ik begrijp dat jij liever een monoloog wil voeren, zonder gecontesteerd te worden, maar daarvoor heb je andere media tot je beschikking. Als het je niet aanstaat dat mensen op een discussieforum reageren op de berichten van anderen, kan ik je alleen maar aanraden andere oorden op te zoeken. Duidelijk genoeg zo?
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft een lezing van een politicus met onderzoek te maken?
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
'nuff said. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2011 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2011 om 10:37. |
||
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan een universiteit nu zijn 'unviersele' waarden waarmaken als de rector van de UCL zelf een bekrompen racist blijkt te zijn?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch Belgische waarden.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waaruit, pray tell, blijkt dat de rector van de UCL een "bekrompen racist" is?
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een universiteit is het verplicht aan zichzelf om universeel de zaken te bekijken. Ik, als heel oude afgestudeerde universitair, bezie hun beslissing als een moderne heruitgave van een boekenverbranding. Afgrijselijk hoe soms flaminganten verweten wordt van navelstaarderij en bekrompenheid, terwijl hier een ergerlijk voorbeeld van die lelijke dingen aan de oppervlakte komt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt Belgische waarden dus.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dus moet onze conclusie zijn: 'zo oud en nog steeds zo onwijs!'. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |