![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Wat gebeurt er moest de begroting afgekeurd worden door Europa???
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We schrijven dan nieuwe obligaties uit om de rest van het spaargeld te verkwisten.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgend jaar moet 20 procent van de 350 miljard euro staatsschuld worden geherfinancierd op de financiële markten.
Als dat tegen een rente is van zeven procent of hoger wil ik nog eens zien of de begroting onder de drie procent tekort zal blijven... onmogelijk gewoon de begroting kan zelfs niet onder de drie procent blijven met de huidige rente van zes procent... dit is gewoon een schijnbegroting van een schijnregering Laatst gewijzigd door Hoera : 26 november 2011 om 21:12. |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() In Terzake hebben zowel prof. Degrauwe als Rik Van Cauwelaert gezegd dat die 0,8% groei onrealistisch is en zelfs de nationale bank al een recessie, en dus een negatieve groei voorspelt.
Zoals ik al zei : een slappe begroting, die verder bouwt op drijfzand. Vorige week nog aan de rand van de afgrond, dankzij Di Rupo en kornuiten staan we vandaag al een stapje verder...
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geniet daar van. Heb jij tijdens het secundair nooit zo'n leraren gehad waarvan het de sport was ze zo snel mogelijk te laten uitbarsten? Dat soort mensen was totaal inoffensief wanneer ze begonnen te brallen... Alleen genoten we in stilte, applaus zou er iets over geweest zijn. Nu geniet ik luidop van dit soort mensen. Ik heb dus gisteren 3x genoten: 1. Een regering. 2. De wijnkelder van de kolonel. 3. De reacties van de Vlaamsdolle honden hier op het forum. Het was de hoofdpijn waard vanmorgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat vind jij van alle schandalen die zich de laatste decennia afgespeeld hebben binnen uw partij? Vind jij, eerlijk, dat die partij de werkende mens vertegenwoordigt? |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag dus uw al clichés keurig in de kast stoppen en met een beter plan afkomen. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als liberaal zal je dan nog veel genot hebben om te zien hoe uw dierbaar België de volgende weken zal worden afgestraft op de financiële markten bestuurd door uw teergeliefd groot-kapitaal
Laatst gewijzigd door Hoera : 27 november 2011 om 13:27. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De groot-kapitaal liberaal" Horen daar hoge hoed, sigaar en dikke buik bij? |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Neen, heden ten dage enkel nog zich bedrinken met goede wijn. Maar in de toekomst met meer hoofdpijn. Gelukkig ben je al aan het oefenen in dat laatste.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoor eens hier kleine! Ik behoor ook ineens tot het groot-kapitaal! ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 november 2011 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Maar eerst een stukje theater : "Comment ils osent ?". We kennen de spelers, we kennen de beelden. Mooi zal het niet zijn.
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Lijkt mij meer op een linkse rakker. Drink jij die wijn met zijn medeweten (in de veronderstelling dat de boeffer geen slecht gecast typeteje is) ?
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk drink ik die wijn "met zijn medeweten" Wat is er toch mis met u? Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 november 2011 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
U zei dat u genoot van de wijnkelder van de kolonel. Klinkt eerder als iemand die ongezien wat flesjes gaat 'ophalen'. Als ik getracteerd word door iemand op een glaasje wijn dan zeg ik niet dat ik geniet van zijn wijnkelder.
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Misschien bedoelde hij, dat hij de wijnkelder van de kolonel mocht poetsen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |