![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En BINNEN DIE WANVERHOUDING slagen Beke, De Croo en Gennez er dan nog eens in om in een regering te stappen waar Vlaanderen in de minderheid zit. ![]() ![]() ![]()
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 29 november 2011 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En pas op he, ik ben géén Vlaams nationalist; interesseert me geen bal, dat nationalisme. Maar België is een papierwinkel waar ik het nut niet van inzie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 november 2011 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie partijen die een regering vormen, geen geografische streken. Het is dan ook niet meer dan normaal dat er op basis van het aantal zetels van die deelnemende partijen gerekend wordt, niet op basis van inwoners van geografische streken. Citaat:
En ik denk dus dat het wel waar is. (nietes, welles, ...) Het verschil is dat ik me baseer op bronnen, meer bepaald peilingen, en jij je door vermoedens lijkt te laten leiden. De peilingen geven immers aan dat de som N-VA+LDD+VB gekrompen zal zijn als het nog eens verkiezingen zijn. |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over achteruit kijken gesproken: heb jij dat ooit wel eens gedaan? Dan zou je misschien een evolutie kunnen ontwaren, een evolutie van steeds minder 'Belgie' en steeds meer Vlaanderen die al decennia bezig is. Met de laatste staatshervorming is alweer een reuzenstap in deze richting gezet. Zie jij deze evolutie niet? Of gaat dat moeilijk met die tricolore oogkleppen?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Plus ca change...
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eindelijk erkent ge dat we geen normaal land zijn. Dat is al een begin. In Belgie wordt gedicteert door de PS, de Walen, zelfs af en toe een huisneger, een de gemiddelde hardwerkende Vlaming wordt genegeerd, behalve als het is om zijn zakken leeg te halen.
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Schepen
|
![]() Het gaat niet louter over dat feit, maar dat weet u zelf ook wel.
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor franstaligen niet nee. Net zoals apartheid Zuid Afrika voor blanken geen dictatuur was, of de Israelische bezetting geen dictatuur is voor Joodse colonisten...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 00:52. |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is niet het einde van de wereld dat een franstalige, zelf eentje die slechter nederlands spreekt dan de gemiddelde Kossovaarse nepasielzoeker, premier wordt. Zijn rampenplan, ik bedoel euh, begroting zal ook niet het einde van de wereld zijn - enkel van onze welvaart en ons sociaal model.
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Hij is dom en niet in staat Nederlands te leren. (Als Dr in de chemie lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk, maar goed) 2. Hij is niet dom en is gewoon niet gemotiveerd om Nederlands te leren. In beide gevallen is hij compleet ongeschikt om premier van ons land te worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 november 2011 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat er wellicht honden rondlopen die beter nederlands spreken dan hijzelf is al erg genoeg. Maar die gast is niet in staat om te leiden, op een moment dat we een leider en leiding nodig hebben - moest Di Rupo zijn hand op de klink van een branddeur hebben tijdens een traag oplaaiende indoor-barbecue, dan nog zou hij niemand kunnen leiden, zeker niet naar de veiligheid. Di Rupo combineert gewoon de slechtste aspecten van Basil Fawlty en Manuel De Barcelona.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
#79 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Di Rupo als premier en een minderheid van Vlaamse ministers is te verkiezen gezien het doel dat ik voor ogen heb. (Einde België)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |