![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, een eeuwige keuze, maar ik was al lang geleden in Moskou, hoewel..voor zaken. Ik vind het jammer dat ik er nooit geweest ben in het Sovjet-tijdperk, niet dat ik er voor supporter, maar van degenen die er toen waren krijg je heel aparte verhalen.
Laatst gewijzigd door Conscience : 15 december 2011 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens als je het echte Rusland wil zien moet je niet alleen naar Moskou of St. Petersburg gaan, Rusland is ongeveer 500 keer groter dan België... Als je wil kan ik je enkele streken aanbevelen waar je zeker het "echte" Rusland zult zien. Het enige gevaar dat je daar loopt (naast de occasionele corrupte flik, maar heb je in Moskou ook) is een overdosis vodkatoasts voor je lever, beren als je in de natuur wil gaan, of venerische ziekten moest je zonder je vrouw/vriendin reizen... Laatst gewijzigd door tomm : 15 december 2011 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk wel een probleem is in rusland en andere ex-sovjet landen is het gebrek aan kennis van buitenlandse talen. Zeker als je Moskou en St. petersburg verlaat moet je er niet op rekenen dat ook maar iemand Engels kent, en zelfs in moskou staat niets aangeduid in een andere taal dan Russisch. Een paar zinnen Russisch en het alfabet leren is dus noodzakelijk. Laatst gewijzigd door tomm : 15 december 2011 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |