![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even updaten: u heeft er vergeten racist, fascist, homofoob en nazist bij te vermelden....allez nu: honderd keer schrijven: "al wie het opperhoofd van de meest corrupte partij die ons koninkrijk ooit heeft gekend durft betichten voor hetgeen wegens achterkamertjesgefoefel uit de rechter zijn handen is gerukt is en fascist, racist, nazist en homofoob"....en niet alleen honderd keer schrijven hé Drossie...maar elke ker in een andere kleur...hop; aan het werk...
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er iemand die weet hoe je dit kan herbekijken.
![]() |
#63 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;5843882]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Is het de bedoeling dat de Vlamingen en de Walen elkaar binnenkort te lijf gaan? Krijgen wij Nederlanders, een burgeroorlog over de zuid grens?
Wij leven als in de tijd na de Eerste Wereldoorlog, toen Frankrijk troepen naar het Ruhr gebied stuurde om de achterstallige herstelbetalingen van de Duitsers te innen. Uitgehongerde Walen, die blijkbaar nu nog aan het Vlaamse infuus zitten, kunnen na gedwongen afscheiding hun deel eigenhandig gaan ophalen in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wet van kracht laten gaan nog voor hij in het staatsblad is verschenen bv. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 december 2011 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik hoop het met u mee! Al denk ik dat dat ook zeker wel zal gebeuren door de oppositie!
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De procedure voor het maken van wetten werd dus veranderd? Heeft u ook een bron voor deze toch wel belangwekkende informatie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Enerzijds interesseert het u dus niet of hij het gedaan heeft of niet...neen...u verwijst enkel naar een niet veroordeling van een sossenopperhoofd in een sossenstaat...neen dus...en Fidel, Dolf en Jozef zijn ook niet veroordeeld in resp cuba, nazideuitsland en de ussr....so? Door Di Rupo te wilen verdedigen bombardeert u hem tot beschermeling van de homo's....le's en bi's....die gasten en gastinnen verdienen dat niet... Citaat:
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Hier is het zogenaamde slachtoffer: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GSDC7I8F
Ik ben nog steeds van het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", en aangezien onderzoek zijn onschuld heeft aangetoond, zie ik totdat er echte bewijzen tegen hem verschijnen, geen reden om hem schuldig te vinden. Ik ben het niet akkoord met veel van zijn standpunten, en vind het triest dat hij nog altijd geen moeite heeft gestoken in de Nederlandse taal. Maar het niet akkoord zijn met zijn standpunten is voor mij geen reden om hem zomaar als buitenstaander te gaan beschuldigen van zulks. |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Als Di Rupo mans (let op de -s!) genoeg zou zijn dan zou hij voluit gaan voor het premierschap over een onafhankelijk Wallonie. Zijn partij zou dan niet meer te maken krijgen met die eeuwige Vlaamse oppositie en de PS zou zoiets kunnen worden als het Waalse equivalent van Verenigd Rusland met Elio als sterke man (zonder -s ditmaal).
De kwestie Brussel kan tijdelijk bevroren worden en desnoods onder rechtstreeks EU-toezicht worden geplaatst of het Europese equivalent van Washington DC worden. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() De dikke is inderdaad een leuk alternatief. Die is zelfs asexueel. Alle uitgangen zijn verstopt met frietvet.
![]()
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |