Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 5 december 2011, 11:29   #61
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Daar hebt u even veel bewijzen voor als ik er heb om ú een pedofiel te noemen. U bent met andere woorden even veel of weinig pedofiel als Elio Di Rupo.
Ligt het aan mij of wordt pocolinkieland echt slordig en lui?
Even updaten: u heeft er vergeten racist, fascist, homofoob en nazist bij te vermelden....allez nu: honderd keer schrijven: "al wie het opperhoofd van de meest corrupte partij die ons koninkrijk ooit heeft gekend durft betichten voor hetgeen wegens achterkamertjesgefoefel uit de rechter zijn handen is gerukt is en fascist, racist, nazist en homofoob"....en niet alleen honderd keer schrijven hé Drossie...maar elke ker in een andere kleur...hop; aan het werk...
Oud 5 december 2011, 11:35   #62
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waar had E. Van Rompuy het gisteren nog over op de zevende dag? Op welk woord geloofden "ze" Elio? Wat werd er bedekt met de mantel der liefde?
Kijk naar de zevende dag, dan zal je zien waar hij het over had.
Is er iemand die weet hoe je dit kan herbekijken.
Oud 5 december 2011, 11:37   #63
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Pedofilie heeft te maken met kinderen vóór die de puberale fase hebben bereikt (laten we gemakkelijkheidshalve zeggen jonger dan 12 jaar). Als het gaat om jongeren onder de 16 jaar, kan er hoogstens gesproken worden van 'aanranding van de eerbaarheid van minderjarigen'. Maar dat wist u uiteraard hé Fieseler?
Zo zie ik het graag zie...u bent het dus met mij eens dat Elio betaalde sex had met minderjarigen (toen de feiten werden gepleegd, voor de wet rappekes werd veranders uiteraard)..en daarom moet die omschrijving aangepast worden...maar ik wil het ook pederastie noemen hoor als ik u daar een plezier kan mee doen...

Citaat:
Over het rap rap veranderen van wetten, weet ik niets. Voor zover ik weet, gaat daar een hele procedure aan vooraf.
U weet het dus verkeerd...sorry...
Oud 5 december 2011, 11:50   #64
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler;5843882]
Citaat:
u bent het dus met mij eens dat Elio betaalde sex had met minderjarigen
Hoe "weet" u dat?
drosophila is offline  
Oud 5 december 2011, 12:10   #65
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Is het de bedoeling dat de Vlamingen en de Walen elkaar binnenkort te lijf gaan? Krijgen wij Nederlanders, een burgeroorlog over de zuid grens?
Wij leven als in de tijd na de Eerste Wereldoorlog, toen Frankrijk troepen naar het Ruhr gebied stuurde om de achterstallige herstelbetalingen van de Duitsers te innen.

Uitgehongerde Walen, die blijkbaar nu nog aan het Vlaamse infuus zitten, kunnen na gedwongen afscheiding hun deel eigenhandig gaan ophalen in Vlaanderen.
Egmond Codfried is offline  
Oud 5 december 2011, 13:45   #66
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over het rap rap veranderen van wetten, weet ik niets. Voor zover ik weet, gaat daar een hele procedure aan vooraf.
In Belgie doet met het al eens anders.
Een wet van kracht laten gaan nog voor hij in het staatsblad is verschenen bv.

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 december 2011 om 13:45.
daiwa is offline  
Oud 5 december 2011, 14:16   #67
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

[quote=drosophila;5843914]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hoe "weet" u dat?
In Wallonië is dit een publiek geheim!!
omaplop is offline  
Oud 5 december 2011, 14:16   #68
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
De poppenkast begint pas.
Het postjesverdelen wil al niet lukken.
We gaan nog lachen tijdens Di Rupo I.

Ik hoop dat er veel Vlaamstaligen vragen gaan stellen aan Di Rupo tijdens de plenaire.
Ik hoop het met u mee! Al denk ik dat dat ook zeker wel zal gebeuren door de oppositie!
Meuh is offline  
Oud 5 december 2011, 14:52   #69
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo zie ik het graag zie...u bent het dus met mij eens dat Elio betaalde sex had met minderjarigen (toen de feiten werden gepleegd, voor de wet rappekes werd veranders uiteraard)..en daarom moet die omschrijving aangepast worden...maar ik wil het ook pederastie noemen hoor als ik u daar een plezier kan mee doen...
U legt me weer woorden in de mond. Dat wordt zo stilaan een slechte gewoonte... Voor alle duidelijkheid: neen, ik ben het niet met u eens. Werd de heer Di Rupo veroordeeld voor de feiten waarvan u hem beschuldigt?

Citaat:
U weet het dus verkeerd...sorry...
De procedure voor het maken van wetten werd dus veranderd? Heeft u ook een bron voor deze toch wel belangwekkende informatie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 5 december 2011, 17:11   #70
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
U legt me weer woorden in de mond. Dat wordt zo stilaan een slechte gewoonte... Voor alle duidelijkheid: neen, ik ben het niet met u eens. Werd de heer Di Rupo veroordeeld voor de feiten waarvan u hem beschuldigt?
U snapt het helemaal niet hé Raf....

Enerzijds interesseert het u dus niet of hij het gedaan heeft of niet...neen...u verwijst enkel naar een niet veroordeling van een sossenopperhoofd in een sossenstaat...neen dus...en Fidel, Dolf en Jozef zijn ook niet veroordeeld in resp cuba, nazideuitsland en de ussr....so?

Door Di Rupo te wilen verdedigen bombardeert u hem tot beschermeling van de homo's....le's en bi's....die gasten en gastinnen verdienen dat niet...

Citaat:
De procedure voor het maken van wetten werd dus veranderd? Heeft u ook een bron voor deze toch wel belangwekkende informatie?
Neen hoor...de procedure moet niet veranderen om rappekes een wet te maken....voor het VB proces hebben ze zelfs de grondwet en vier andere wetten gemaakt/veranderd....het was één van de snelste justitie- en wetgevende moves van de afgelopen decennia...en voor capo Rupo zouden ze dat niet kunnen denkt U?
Oud 5 december 2011, 17:18   #71
Albrecht
Banneling

Standaard

Hier is het zogenaamde slachtoffer: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GSDC7I8F

Ik ben nog steeds van het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", en aangezien onderzoek zijn onschuld heeft aangetoond, zie ik totdat er echte bewijzen tegen hem verschijnen, geen reden om hem schuldig te vinden. Ik ben het niet akkoord met veel van zijn standpunten, en vind het triest dat hij nog altijd geen moeite heeft gestoken in de Nederlandse taal. Maar het niet akkoord zijn met zijn standpunten is voor mij geen reden om hem zomaar als buitenstaander te gaan beschuldigen van zulks.
Albrecht is offline  
Oud 5 december 2011, 17:29   #72
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Als Di Rupo mans (let op de -s!) genoeg zou zijn dan zou hij voluit gaan voor het premierschap over een onafhankelijk Wallonie. Zijn partij zou dan niet meer te maken krijgen met die eeuwige Vlaamse oppositie en de PS zou zoiets kunnen worden als het Waalse equivalent van Verenigd Rusland met Elio als sterke man (zonder -s ditmaal).

De kwestie Brussel kan tijdelijk bevroren worden en desnoods onder rechtstreeks EU-toezicht worden geplaatst of het Europese equivalent van Washington DC worden.
Elio di Supo is offline  
Oud 5 december 2011, 17:30   #73
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Als Di Rupo mans (let op de -s!) genoeg zou zijn dan zou hij voluit gaan voor het premierschap over een onafhankelijk Wallonie. Zijn partij zou dan niet meer te maken krijgen met die eeuwige Vlaamse oppositie en de PS zou zoiets kunnen worden als het Waalse equivalent van Verenigd Rusland met Elio als sterke man (zonder -s ditmaal).
Separatisme is dus mans?
Albrecht is offline  
Oud 5 december 2011, 17:31   #74
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

De dikke is inderdaad een leuk alternatief. Die is zelfs asexueel. Alle uitgangen zijn verstopt met frietvet.
Oud 5 december 2011, 17:32   #75
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Separatisme is dus mans?
Ja. Waarom is dat bij voorbaat niet zo?
Elio di Supo is offline  
Oud 5 december 2011, 17:33   #76
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
De dikke is inderdaad een leuk alternatief. Die is zelfs asexueel. Alle uitgangen zijn verstopt met frietvet.
Je valt eigenlijk enkel de Belgicistische beweging aan met dat afgezaagde gescheld...
Albrecht is offline  
Oud 5 december 2011, 17:33   #77
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja. Waarom is dat bij voorbaat niet zo?
Problemen ontlopen is dus mans?
Albrecht is offline  
Oud 5 december 2011, 17:35   #78
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Problemen ontlopen is dus mans?
Knopen doorhakken en een einde maken aan aanslepende conflicten kan een manse daad zijn.
Elio di Supo is offline  
Oud 5 december 2011, 17:37   #79
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Knopen doorhakken en een einde maken aan aanslepende conflicten kan een manse daad zijn.
Om dan een groot conflict te starten over de boedelscheiding, terwijl je overblijft met twee miezerig kleine, maar veel ergere Belgiës?
Albrecht is offline  
Oud 5 december 2011, 17:41   #80
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Om dan een groot conflict te starten over de boedelscheiding, terwijl je overblijft met twee miezerig kleine, maar veel ergere Belgiës?
Daarom dat ik ook had voorgesteld om de kwestie brussel tijdelijk te bevriezen. Ik deel uw angst niet dat Vlaanderen en Wallonie twee miezerige landjes zouden worden. Integendeel, al die communautaire kwesties zouden uit de politiek verdwijnen en men zal zich meer kunnen bezighouden met echt beleid.

Uit angst bijeen blijven zou ik nu toch ook niet als mans gaan beschouwen.
Elio di Supo is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be