![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als dit anderen stoort en provoceert, is dat dan ook maar hun probleem? |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Vrijheid" en "Blok"... men trekke zijn conclusies.
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom mag een hoofddoek dragen niet, maar een keppeltje wel ? Waarom mag een non een hoofddoek dragen , maar een moslima niet ? En ik praat hier over op straat, NIET op het werk of op een foto voor een officieel document. |
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als een kledingsstuk meer dragen wel mag, waarom zou een kledingsstuk minder dragen dan niet mogen? Alle vrouwen in de zomer topless en met string in het openbaar? Vermits de hoofddoekdraagsters zich er toch ook niets van aantrekken of ze hiermee al dan niet anderen provoceren, zie ik niet goed in waarom de anderen zich dat wel zouden moeten aantrekken. |
||
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#71 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Je standpunten houden geen steek, gelukkig ben ik niet de enige hier die dat ziet. Ik ga even rustig kijken hoe je de pan in gesneden wordt, sante. |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat er toch ook niet om wie wat wel en niet mag dragen? Dat is toch verschrikkelijk NIET TERZAKE? Als ik graag in een kikkerpak wil lopen, doe ik dat. Als een blank meisje graag een hoofddoekje draagt tegen de zon mag dat. Als een hele moslimfamilie een hoofddoek wil dragen, mag dat. |
||
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin. Ik stoor me aan hoofddoeken omwille van de originele bedoeling ervan: Vers 33:59 vertelt ons: "O profeet!Zeg tot jouw echtgenotes,jouw dochters en de vrouwen van de gelovigen iets van haar overkleding over zich heen naar beneden laten hangen.Dat bevordert het best dat men haar herkent en niet lastig valt.En God is vergevend en barmhartig." Ik leid daar namelijk uit af dat de moslimmannen mij als niet-hoofddoekende vrouw niet als moslima zullen herkennen en mij bijgevolg WEL LASTIG MOGEN VALLEN! Een beetje de omgedraaide Jodenster dus! Maar verder wacht ik op een bloedhete zomer! En dan mogen ze van mij écht doen wat ze willen ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |