![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent inderdaad een heel slecht voorbeeld.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan? Ik zeg hier dat: 1)dat Olijke Bart geen varken is. 2)dat Olijke Bart niet mager is, niet dat hij dik is. Nogmaals en trouwens, gewoon iemand 'dik' noemen, is in mijn ogen niet echt kwetsend. Ik ben er zeker van dat zijn eigen partijgenoten hem soms 'den dikke' noemen. Maar ik doe dit niet. En dat is het laatste woord dat ik hier placeer in deze draad, geopend door een schijnheilig individu dat het volgende postte: Citaat:
Ik verspil daar mijn tijd niet meer aan. Laatst gewijzigd door system : 7 december 2011 om 09:08. |
||
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het onkies dat iemands gewicht belangrijk zou zijn in zo'n functie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog erger is dat die zelfde vent ons de les wil spellen op gebied van ethiek en moraliteit. Laatst gewijzigd door giserke : 7 december 2011 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor hun functie niet, als voorbeeldfunctie wel. En voor hun gezin ook. Of denkt u dat Bart De Wever zijn kleinkinderen zal zien opgroeien als hij zo verder doet? Dat kan, maar hij neemt wel risico's.
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Zo verder doet? Hij moet van zijn madam al een jaar op regimen.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ministers moeten hun werk doen, al de rest is irrelevant.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom richt u zich feitelijk tot de de linkse mensen van het forum? Kijk he,ik ben vlaming en iedereen mag weten dat ik daar fier op ben,links of rechts. Maar dik is dik he,of moeten we ze twiggy noemen. Op het forum werd door anderen dan links reeds verschillende keren aangehaald dat men 2x zou moeten aanrekenen voor een vliegtuigticket voor dikke mensen omdat ze teveel plaats innemen.,vind u dat dan wel normaal. Normaal is dat men zichzelf neemt zoals men is,90% van de mensen zijn afwijkend van de vorm die men zich als ideaal zou dromen,en iedereen heeft daar een ander zicht of gedacht over,wat voor mij het ideaal beeld is dat is dat voor een ander niet,ne rosse noemt ge ne rosse en niet anders,en wat is daar nu zo verkeerd aan? Weet ge nu echt niks anders meer om over te praten?
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mocht ze haar overgewicht ook cultiveren en uitspelen, en mocht ze eveneens te koop lopen met haar verslaving voor alles wat vet, gesuikerd of gefrituurd is, dan wel, ja.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil (nogmaals) pleiten voor het Vlaams gebruik van bijnamen.
(niet alleen Vlaams; wie heeft de naam Merckozy recent uitgevonden?). Het gebruik van een bijnaam betekent niet automatisch dat je betrokkene beledigt. Er zijn 'kunstzinnige', 'diepzinnige' ... en gewoon leuke (woordspelingen, dubbele bodem ...) bijnamen; er zijn ook simpelweg platte bijnamen. Zelfs grove bijnamen ... ge moet maar eens gaan luisteren op sommige plaatsen: volkscafé's, voetbalclubs, ... ?? politieke hoofdkwartieren. Een onderwijzende zonder bijnaam is maar een grijze muis. Dat moet iedereen zich toch herinneren. Een mooi (nou ja ... mooi ...) verhaal is dat de scheldnaam flikken is kunnen omgebogen worden tot een naam waar geen flik nog een boete voor smaad zal uitschrijven. Tenzij wellicht tegelijk tegen zijn/haar benen zou plassen en vragen of het warm aanvoelt. Ik zal dokter Maggie dus aanvankelijk Dino noemen, en misschien later iets verfijnen naargelang haar beleid mij daartoe zal nopen of zal dwingen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunnen ze gewoon geen knap wijf nemen? inhoudelijk geen verschil.
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
battle of the faties.