![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn verschillende manieren om geen last te hebben van de aankomende bankentaks.
1) Je rekent het door aan de klant of... http://trends.knack.be/economie/nieu...0017854925.htm 2) Je wordt formeel weer filiaal van een buitenlandse bank en betaalt je taks aan een ander land...dat (totnogtoe) een ruimer vangnet wil bieden aan de klanten. Het is ook een vorm van delocalisering natuurlijk,maar er is natuurlijk wel een geringer risisco,te vallen onder een Ijslands- dan wel een Duits garantiestelsel ... Gelukkig voor de Belgische overheid is het onwaarschijnlijk aan het worden dat BNP-Paribas "gunstiger" zou terecht kunnen in moederland Frankrijk,de overheid wil echt wel die centjes ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 december 2011 om 06:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind banken gelegaliseerde misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt duidelijk niets begrepen van ons standpunt ivm de index. Laat het zo zou ik zeggen. De overheid is al voor een groot deel gesaneerd in Vlaanderen. Maar dat gaat over Vlaanderen, nu zijn we bezig met het federale.
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als zeggen, de senaat en provincies moeten afgeschaft worden en er dan zelf in gaan zetelen. Waar blijven de voorstellen om dit te doen? En verschuil u nu weer niet achter, de anderen willen niet. Verduidelijk u standpunt eens over de index ipv je opmerking, je hebt duidelijk niets begrepen van ons standpunt over de index. Mijn standpunt heb ik al dikwijls klaar en duidelijk gegeven doe jij dat nu ook eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |