Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 12 december 2011, 15:51   #61
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere Bekijk bericht
In dat geval zou het Bye bye Belgium zijn ipv ViveLaBelgique.
Dat snap je toch wel?

Wat jij hier bepleit is een motie van wantrouwen tegen Belgie die NL tegen FR stemming zou opleveren; zoals je al zei: fantasie.
Vindt het echter bizar om U zoiets te zien posten.
Tja bon. Een technocratisch kabinet in Griekenland en Italië was ook fantasie maar het is nu de realiteit.

Ik heb trouwens persoonlijk ingeschreven in staatsbons op 8 jaar. Dus zo'n snelle vaart met "Bye bye Belgium" zie ik het ook niet lopen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 12 december 2011, 16:32   #62
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik denk dat Bart De Wever wel een Vlaams Nationalist is maar dat hij ook een realist is die zich niet laat verblinden door dit streven en zijn ogen openhoudt. Andere politieke partijen hebben niets liever dan een politicus die zich op iets blind staart omdat ze dan gemakkelijk hem kunne misbruiken voor hun eigen belangen en eigen agenda.

Nu reeds is Bart De Wever bij de Waalse ondernemers de politicus die het meeste vertrouwen krijgt.
Vanwege deze quote, en nog enkele andere die ik de laatste tijd van jou mocht lezen...

Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ from the prejudices of their social environment. Most people are even incapable of forming such opinions.
Albert Einstein
US (German-born) physicist (1879 - 1955)

Respect voor ViveLaBelgique, nota bene een B.U.B-er...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be