![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt om dat onder de aandacht te brengen. Je zou dus vermoeden dat tot die tijd er sprake zou zijn van transfers van het zuiden naar het Noorden van het land vanuit het principe van de o zo geroemde zuiderse solidariteit. Het is dan ook raar dat ook toen de transfers van Noord naar Zuid liepen waardoor de Vlamingen met een strop rond de nek te weinig werkgelegenheid konden creeeren. De Vlaamse werkloosheid was dus een structurele werkloosheid en men ging dan maar werken in Wallonie. Anno 2011 gaat datzelfde verhaaltje helemaal niet op voor onze zuiderburen. U tracht dus appelen met peren te vergelijken om uw punt te maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het steekt dat het nog werkt ook hé?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() ![]()
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is in mijn ogen kaakslagBelgicisme dat de kop opsteekt. Men zit op N-VA te schieten, maar men is helaas vergeten om munitie te voorzien. ie men heeft geen argumenten en zit maar wat wild rond te stampen. Zo'n beetje zoals u, u heeft ook nog nooit argumenten aangebracht en de weinigen van uw strekking die dat wel doen worden zonder al te veel problemen weerlegt. Zoals bvb dat er ooit een transfert zou geweest zijn van zuid naar noord. Dat soort pvda gelul is al lang achterhaald. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Canvas, er was nog niet zo lang geleden een serie die hierover ging.
Maar ja u hebt al gezegd dat u geen tv kijkt. Sommigen van die vlamingen hebben zich trouwens uiteindelijk definitief gevestigd in Wallonië en die spreken Frans. Die hebben zich dus aangepast. |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Je hebt geen bron gegeven. Je zei gewoon dat er ooit op Canvas iets was, maar dat ik dat toch niet kan weten omdat ik geen televisie kijk. Voor hetzelfde geld was er helemaal niets, en zeg je dat gewoon omdat ik geen televisie kijk.
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nog andere forummers die kunnen bevestigen of ontkennen of die serie er nu geweest is ja dan neen. En ze is er wel degelijk geweest. Ik probeer me wel degelijk op een gedegen manier te informeren. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bron Het is niet omdat jij de bron zelf niet kunt (of wil?) vinden, dat ze er niet is ![]() Ik kan natuurlijk ook eindigen met Niet dat ik iets anders verwacht had. |
|
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik probeer wel degelijk mijn mening te staven met argumenten. De N-VA doet hetzelfde met de begroting, de zwakke punten worden er wel degelijk uitgehaald en blootgelegd. Maar de laatste tijd is er enkel nog N-VA basing door op de N-VA te schieten maar onze argumenten worden niet weerlegd.
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|