Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Ik stel volgende oplossing voor om het Blok tot staan te brengen
ze gewoon verbieden door niet alleen de vzw's te veroordelen, maar ook de kopstukken 15 40,54%
ze laten meeregeren, zo stoppen ze zichzelf af 14 37,84%
druk uitoefenen om hun extreme standpunten anders te formuleren, zodat ze naar een democratische partij evolueren 8 21,62%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 7 juli 2004, 17:33   #61
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Ik zeg niet dat ik voorstander ben van Etienne Vermeersch, maar ik heb al zijn bronnen gecontroleerd, en het klopt als een bus! Niks op aan te merken...
De moraaldemagoog is niet te betrouwen: hij komt uit een zwart nest!
luc broes is offline  
Oud 7 juli 2004, 19:00   #62
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Ik zeg niet dat ik voorstander ben van Etienne Vermeersch, maar ik heb al zijn bronnen gecontroleerd, en het klopt als een bus! Niks op aan te merken...
De moraaldemagoog is niet te betrouwen: hij komt uit een zwart nest!
Lees wat hij te zeggen heeft: http://users.pandora.be/amarcord/selys/vermee01.html
reageer daar dan op i.p.v. 'ad hominem'

Toegegeven, het vergt wel iets meer moeite dan het nabrullen van racistische slogans
Yossarian is offline  
Oud 7 juli 2004, 19:49   #63
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik zal u het grote geheim vertellen over een succesvolle strategie om het Vlaams Blok te stoppen:

Los de problemen op die de symptomen veroorzaken die ze aankaarten.
tomB for president!
Dat zou de oplossing zijn, mits beide kamers alsook de deelregeringen, hun macht ook afstaan aan mij.
Oud 8 juli 2004, 00:25   #64
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Het gaat hier om vermeende videobeelden waarop zou te zien zijn dat De Winter herhaaldelijk de Hitlergroet brengt in het parlement...

Wat voor bewijskracht heeft nu een foto van Filip die gewoon de eed aflegt in het parlement?

Geen zinnig mens die dat natuurlijk gelooft.

1. Anders zouden die beelden reeds vaak door links gebruikt zijn om het Blok in diskrediet te brengen.

2. Ander zouden vele andere parlementairen die daar toen aanwezig waren daar reeds een verklaring over afgelegd hebben waarin ze stellen dat De Winter dat daadwerkelijk deed.

3. Ander zou De Winter zeker een sanctie gekregen hebben.

Desalniettemin wacht ik nog steeds vol spanning op het antwoord van bv. Jules...

Okee okee, er wordt geroepen om bewijzen? Voil�*: http://users.pandora.be/amarcord/selys/vermee01.html

Wel lezen hé, voor u wild om zich heen schopt. En vergeet de illustraties, alles staat in de tekst. Dewinter propageert racistische opvattingen in de nazi-betekenis van het woord
Voor de zoveelste maal: het gaat hier om vermeende beelden, niet om hetgeen zotten Tienne met z'n knipselmap uit z'n nek kletst...

Ik wil die beelden en anders niks. Maar dan hoor je Jules en co natuurlijk niet meer...
Agitator is offline  
Oud 8 juli 2004, 00:33   #65
Pablex
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Agitator
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bieke

Of wat? Ga je er ook op kloppen? Genoeg voorbeelden anders
Het is niet omdat ik knap en intelligent ben dat ik nooit op een vrouw zou slaan... 8)
dikke nek misschien?
Pablex is offline  
Oud 8 juli 2004, 00:43   #66
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian

Okee okee, er wordt geroepen om bewijzen? Voil�*: http://users.pandora.be/amarcord/selys/vermee01.html

Wel lezen hé, voor u wild om zich heen schopt. En vergeet de illustraties, alles staat in de tekst. Dewinter propageert racistische opvattingen in de nazi-betekenis van het woord
Voor de zoveelste maal: het gaat hier om vermeende beelden, niet om hetgeen zotten Tienne met z'n knipselmap uit z'n nek kletst...

Ik wil die beelden en anders niks. Maar dan hoor je Jules en co natuurlijk niet meer...
Vanzelfsprekend bracht Dewinter helemaal de Hitlergroet niet. Wat doet het er ook toe. Veel belangrijker zijn zijn ideeën, opvattingen en ideologische achtergrond, want die vertellen ons welk soort maatschappij er in zijn verborgen (de lafaard) agenda staat. En die ideeën, opvattingen en ideologie worden pijnlijk nauwkeurig blootgelegd in Vermeersch' tekst.
Yossarian is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be