Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 30 december 2011, 12:27   #61
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Inderdaad, off topic gelul. Vandaar ook mijn verwijzing naar die dubbele kortzichtigheid en het tussen aanhalingstekens plaatsten van joker. Stond hij, achteraf bekeken niet zelf voor joker? Versta me dus niet verkeerd: ik heb er niets op tegen dat er al eens stevige oppositie wordt gevoerd.
Oppositie tegen de oppositie???? Nog nooit gezien! Een unicum!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 30 december 2011, 12:31   #62
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Jij gelooft dat er nog ergens één Vlaming rondloopt die gelooft wat er in de gazetten staat?
Neen, er loopt niet 1 Vlaming rond, die 100% gelooft wat er in de gazetten staat. Maar ze worden nog altijd gekocht en gelezen.
Mijn ouders kijken alle dagen naar het nieuws van de VRT. Ze worden gegarandeerd beïnvloed door de stellingname van de VRT. Moest er echt de waarheid verschijnen op de VRT en niet 1 of ander half afkooksel, dan zouden er bij veel meer Vlamingen de ogen open gaan.

Citaat:
De Vlaming heeft zijn oordeel zelf geveld en dat is 100% negatief voor de nieuwe regering
Velen zijn al blij dat er al iets is.

Citaat:
Laat ons hopen. Hoe meer de Ø-VLD haar ware haatdragende anti-Vlaams gezicht laat zien hoe beter het er voor ons uitziet. De polarizatie zal zeker niet in het voordeel van Ø-VLD uitvallen, wees daar maar gerust in.
Inderdaad. Ze zouden beter hun akkoord (kunnen) verdedigen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 30 december 2011, 12:36   #63
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Oppositie tegen de oppositie???? Nog nooit gezien! Een unicum!
Dat was me dus ook al opgevallen. Het is dus de schuld van de N-VA dat ze dit slecht regeerakkoord bereikt hebben.
Jakko is offline  
Oud 30 december 2011, 12:39   #64
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat is een inslechte tactiek. Want de kiezer is niet achterlijk en die heeft dat al mijlenver door. Dat gescheld wordt trouwens niet gewaardeerd. Als je wil schelden ga dan naar de markt of naar de foor maar niet naar het parlement.
Tja, als de oppositieregering er in slaagt om alles om te buigen in gescheld en N-VA scheldt terug, dan is het afleidingsmaneuver op het inhoudelijke geslaagd. Zeker als ze hierbij DeWael, met bijna-zattepraat, opofferen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 30 december 2011, 12:56   #65
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Tja, als de oppositieregering er in slaagt om alles om te buigen in gescheld en N-VA scheldt terug, dan is het afleidingsmaneuver op het inhoudelijke geslaagd. Zeker als ze hierbij DeWael, met bijna-zattepraat, opofferen.
Als De Wael daar stond, dan heb ik vooral hem zien schelden. niet de N-VA.
stuyckp is offline  
Oud 30 december 2011, 12:57   #66
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Slecht geheugen in ieder geval. Hij drinkt om te vergeten, maar vergeet niet om te drinken?
Jakko is offline  
Oud 30 december 2011, 13:16   #67
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Als De Wael daar stond, dan heb ik vooral hem zien schelden. niet de N-VA.
Op het VRT nieuws heb ik daar niet veel van gemerkt.
Dirk A is offline  
Oud 30 december 2011, 13:23   #68
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Tja, op de VRT! Daar zeg je zoiets!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 30 december 2011, 13:33   #69
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Villa Politica - 8 december 2011
HRobin is offline  
Oud 30 december 2011, 13:41   #70
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Jammer genoeg voor hen trapt de bevolking niet in deze leugens en heeft de nva zelf met bewijzen afgekomen dat ze niet zijn gaan lopen maar er juist zijn uitgezet door de machtshongerige cd&v en vld.
ik ken persoonlijk ontzettend veel mensen die zeggen dat ze nog één keer gaan kiezen omdat ze zich verplicht voelen op NVA te kiezen. Indien er wéér een cordon rond komt, dan zijn dat dus al zeker TIEN koppels die gewoon niet meer gaan kiezen.
Ik ga dan nog wel naar het kiesbureel gaan om dan ostentatief nadat ik werd ingeschreven openlijk mijn kaartje in de urne te stoppen ZONDER eerst in het kieshok binnen te stappen.
Er is geen kiesplicht maar wel opkomstplicht.
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 31 december 2011, 02:56   #71
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tot de volgende leugen blootgelegd wordt. Ten laatste bij de volgende begrotingscontrole moeter kleur bekend worden over het tekort van 2011 en de extra maatregelen.
Dat is vandaag al bekend gemaakt....

Ze moeten nog twee miljard extra besparen.....

En dan moet de economische verwachting qua groei op hetzelfde peil blijven zoals men momenteel geschat heeft ,of er komt nog wat extra bij...
Svennies is offline  
Oud 12 februari 2012, 22:30   #72
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111229_009

We weten allemaal dat Di Rupo de afgelopen maanden dikwijls een staaltje commedi del arte heeft opgevoerd. Zo had hij op 15 september toen de onderhandelingen over bhv dreigden te mislukken een dramatische tweet de wereld in gestuurd dat de onderhandelingen erngstig geblokkeerd waren en dat hij de handdoek in de ring zou gooien. Met de kerst op de taart liet hij "zogenaamd" de koning van Zuid Frankrijk ophalen met het vliegtuig. Het sterkste is dat het nog niet eens zeker is dat de koning wel daadwerkelijk aan boord zat.... Je ziet dat Di Rupo een geslepen manneke is.

Niet zolang geleden, toen dat de liberalen NEEN zeiden tegen zijn ultimatum over de begroting. Besloot hij om nog eens de beruchte [B]truck met de koning [/b]boven te halen. Iedereen wist ondertussen al wel dat dit weer opgevoerd theater was om een doorbraak te forceren. De koning weigerde zijn ontslag en diezelfde avond deed hij verder. Met een doorbraak als gevolg.

En toen restte er nog één hindernis: de postjes verdelen. Ook daar liep het helemaal stroef. Na 17 uur vergaderen stond Di Rupo abrupt op en dreigde hij zelfs nogmaals de handdoek in de ring te gooien. Maar de onderhandelaars maanden hem aan om terug te gaan zitten. Een uur later was de vergadering met succes afgelopen. J

Je ziet maar dat Di Rupo zijn trukje met de koning totaal ongeloofwaardig is geworden en dat niemand nog daadwerkelijk gelooft dat zijn ontslag menens is.

Ben benieuwd of we in de toekomst nog meer van deze cinema's moeten aanschouwen.
Jongen,leer éérst eens uw taal vooraleer al die onzin neer te pennen : de KERST op de taart? en PASEN tussen uwe boterham????
Ik wist ook niet dat onze Vorst met een tientonner op reis ging

Laatst gewijzigd door Illuminatus : 12 februari 2012 om 22:30.
Illuminatus is offline  
Oud 13 februari 2012, 15:57   #73
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Jongen,leer éérst eens uw taal vooraleer al die onzin neer te pennen : de KERST op de taart? en PASEN tussen uwe boterham????
En hebt ge er echt 2 maand over gedaan om de mail gelezen te krijgen? Zelfs mijn hamster krijgt dat rapper verteerd.
fonne is offline  
Oud 13 februari 2012, 15:58   #74
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zichtbaren Zeppelin Bekijk bericht
Een reden te meer waarom men beter opteert voor het Frans als algemene voertaal.
Illuminatus praat met zijn dubbelnick. Een beetje eenzaam manneke?
fonne is offline  
Oud 13 februari 2012, 16:15   #75
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Illuminatus praat met zijn dubbelnick. Een beetje eenzaam manneke?
Oud 13 februari 2012, 17:27   #76
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk als u op reis gaat dat het met een schildpad is.
Trouwens wat jij hier allemaal neerpent is ook niet echt van hoge kwaliteit dus zou ik maar zwijgen als ik u was. En als je al iets te melden hebt, doe het dan op tijd graag.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 februari 2012 om 17:28.
stuyckp is offline  
Oud 13 februari 2012, 20:33   #77
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze zouden de verkiezingen beter nu houden, nu haalt de N-VA nog maar 40%. Wie weet wat dat in 2014 wordt
Kijk, ik heb geen hoge dunk van de gemiddelde vlaming, maar 't zijn niet ALLEMAAL mentaal gehandicapten hè! Ik bedoel maar, er zit ook een plafond aan't groeipotentieel van de NVA....ondanks de massale vergrijzing (lees senielisering)
Illuminatus is offline  
Oud 13 februari 2012, 20:35   #78
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk als u op reis gaat dat het met een schildpad is.
Trouwens wat jij hier allemaal neerpent is ook niet echt van hoge kwaliteit dus zou ik maar zwijgen als ik u was. En als je al iets te melden hebt, doe het dan op tijd graag.
Jawohl...ordnung muss sein nietwaar...

Ik antwoord als ik daar goesting in heb...en ik ga al zeker niet zwijgen voor zoiets als u meneerke Flamoesh
Illuminatus is offline  
Oud 13 februari 2012, 20:37   #79
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
En hebt ge er echt 2 maand over gedaan om de mail gelezen te krijgen? Zelfs mijn hamster krijgt dat rapper verteerd.
Leer Frans alvorens het te laat is pippo
Illuminatus is offline  
Oud 13 februari 2012, 20:49   #80
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Leer Frans alvorens het te laat is pippo
Frans leren en je afkomst verraden... dat is alleen iets voor die holbewoners uit het zuiden en hun laffe slippendragers uit het noorden die denken dat ze daar door hun eigen afkomst te verloochenen meer everzwijnen kunnen eten!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be