![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Fly me to the moon van Frank Sinatra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Inmiddels is Laurent Garnier al gepasseert en momenteel luister ik naar Kong. Het is inmiddels al 10h geweest dus zal m'n hoofdtelefoon maar eens gaan opzetten. Trouwens, heb je al eens met de wagen gereden op "the man with the red face? Heb je al eens gevreën "op" dat nummer? Bangelijk met de juiste timing. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() Ik luister naar het geroep van enkele hooligans op de achtergrond die in mijn salon naar de voetbal aan 't zien zijn.
![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Je lijkt mij over een uittgebreide hedendaagse muziekkennis te beschikken, toch ook die van gisteren op z'n minst. Momenteel staat hier Kong op. Misschien luister ik teveel en op verkeerde momenten naar de radio maar ik vindt dit toch gewoonweg subliem. Enig nostalgisch element en de wetenschap dat ze live de verwachtingen meer dan inlossen beïnvloed natuurlijk wel mijn objectief oordeel.
Niet dat ik minder zou genieten van de muziek op zich maar een andere benadering weet ik steeds wel op prijs ter stellen. Mits een minimum aan argumentatie of kennis natuurlijk. Persoonlijk vind ik de combinatie van het reperitieve en langzaam evoluerend gitaarspel in combinatie met het steeds zeer volle constante geluidspatroon erg aansprekend. Ritme en klankwissels in het geheel maken het enkel boeiender. Als je Kong kent had ik graag je mening erover gehoord, moest je ze toevallig niet kennen denk ik wel dat het een aanrader is. Veel tekst hebben ze niet dus daarop kunnen de flauwe plezante blokjes ook al niet op zeveren.
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Burgemeester
|
![]() HAhaha, merci, ik zal het in gedachten houden want dat voetbalseizoen duurt van tjaar wel erg lang...
![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik heb op dit moment 'The Top' van The Cure op staan, zo'n plaat die je maar pas gaat appreciëren als je er een paar goed naar luistert. Toen ik ze voor de eerste keer hoorde, vond ik het een redelijk gruwelijke plaat - maar nu, vooral sinds ik ze op vinyl beluister (kan je een beetje compartimenteren), ga ik er steeds meer van houden.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Het album "De-loused in the Comatorium" van The Mars Volta (=Punk Floyd op speed). Een plaat die ook een paar beluisteringen vergt voordat ge ze kunt appreciëren.
Om effie te schetsen. Live beginnen die te spelen, pas een uur daarna stoppen ze, zonder enige pauze, ze spelen dus precies 1 langgerekt nummer; maar heel vaag herken je nummers voorbijkomen die je kent, maar die zijn dus verweven en ilkaar gedraaid dat het gene naam heeft. Visueel en qua energie is het als een optreden van Jimmy Hendrix x Sonic Youth, maar muzikaal is het veel complexer. Als je je er niet aan verwacht ga je lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Ik ben voor de moment aant luisteren of mijn ouders ni wakker worden van mijn getokkel op de computer om dit uur.
Ma ja, heb morgen exaam, tover wel een slideje tevoorschijn als ze binnenk
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, voor hetzelfde geld vind je het pokkeherrie. Ter info: The Mars Volta is ontstaan uit het ondertussen legendarische emocoregroepke At The Drive-Inn. Ook nen aanrader, iets toegankelijker (hoewel), meer punk/hardcore achtig. "One Armed Scissor" is er nog een hitje van geweest |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit moment ben ik naar het knapperende kampvuurtje aan het luisteren dat practisch helemaal teniet gaat bij de subtropische junglegeluiden van zuidwest Florida terwijl de niet door licht vervuilde sterrenhemel mijn dekentje is.
![]() |
#76 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Iets van Funker Vogt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() visite, visite een huis vol visite.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Partijlid
|
![]() US Bombs - Art Kills