![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigendom kopen, daar begin ik op mijn leeftijd niet meer aan, ik merk tot mijn eigen verbazing dat ik met het ouder worden erg honkvast ben geworden.
Ieder van de kinderen 10 % geven, verder gewoon over 2 spaarboekjes en mijn bankrekening verdelen en veel royaler gaan leven maar zo dat het niet echt opvalt. Ik bedoel, als ik nu een reisje maak, is dat tot op de penny uitgerekend. Maar met dat geld kan ik in plaats van de goedkoopste B&B een sterrenhotel uitkiezen. Wat laten verwennen in schoonheidssalons (ja, ik hou erg veel van een goede behandeling). Met mijn verjaardagen en andere feestdagen de familie trakteren op een uitgebreid diner (en hen wijsmaken dat ik me dat ik me dat kan permitteren omdat ik 25.000 met een Subito heb gewonnen
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigendom kopen, daar begin ik op mijn leeftijd niet meer aan, ik merk tot mijn eigen verbazing dat ik met het ouder worden erg honkvast ben geworden.
Ieder van de kinderen 10 % geven, verder gewoon over 2 spaarboekjes en mijn bankrekening verdelen en veel royaler gaan leven maar zo dat het niet echt opvalt. Ik bedoel, als ik nu een reisje maak, is dat tot op de penny uitgerekend. Maar met dat geld kan ik in plaats van de goedkoopste B&B een sterrenhotel uitkiezen. Wat laten verwennen in schoonheidssalons (ja, ik hou erg veel van een goede behandeling). Met mijn verjaardagen en andere feestdagen de familie trakteren op een uitgebreid diner (en hen wijsmaken dat ik me dat ik me dat kan permitteren omdat ik 25.000 met een Subito heb gewonnen
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
Een villa in ... kopen en 5 jaar eerder dan gepland emigreren.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Minister-President
|
een gat in de markt kopen!
|
|
|
#66 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Grotendeels sparen.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles in mijnen bouw stoppen en minder lenen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
Drie Nissan Leafs kopen en een electrische-auto-verhuur bedrijf beginnen
op El Hierro Met de rest van het geld een Schooltje Spaans voor vreemdelingen openen hier En natuurlijk direct weer beginnen kunstschilderen (opgegeven door geldgebrek) Afijn, ik denk dat ik met 200000€ niet rondkom. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 01:07. |
|
|
|