Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 januari 2012, 13:13   #61
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wijs eens even in je vorige berichten aan waar je gesproken hebt over het opmaken van een PV? Ik vind het niet zo meteen terug. Maar dat zal wel aan mijn gebrekkige capaciteiten om begrijpend te lezen liggen, veronderstel ik...

Kan jij je ècht niet inbeelden dat de politiemensen op oudejaarsnacht wel andere zaken aan het hoofd hebben dan wat administratieve formaliteiten voor een of andere troela die zo stom was om haar iPhone te laten pikken?
Als die mannen daar heel de tijd flauwe moppen aan het tappen zijn ? Nee, dat kan ik niet. En dat kan zelfs één of andere troela mij blijkbaar ook niet uitleggen.

En ja....op een politiekantoor worden PV's opgemaakt. Tegen hun zin, weliswaar, maar toch. Ze worden daar zelfs voor betaald naar het schijnt.

Laatst gewijzigd door hurricane : 1 januari 2012 om 13:15.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2012, 21:08   #62
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Het is spijtig dat die administratieve formaliteiten zolang moeten duren, hurricane. Het lijkt soms wel een tactiek om de aangiftecijfers laag te houden.
Voor de tweede gestolen fiets heb ik via internet aangifte gedaan. Het is immers toch maar om hun statistieken correct te houden, niet omdat ik hoop dat ze hem terug zouden vinden. Gelukkig maar, pas 2 weken na ingeven op het website werd de klacht officieel 'neergelegd'... Als ik nog enige hoop had, is die hiermee wel vervlogen.

Maar goed, genoeg gezaagd, dat glaasje wijn is ondertussen uit mijn systeem, zodat ik veilig kan gaan werken. Op het werk mogen we immers niets drinken dat sterker is dan koffie, en om 6 uur beginnen mij te bezatten, daar begin ik niet aan.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2012, 21:21   #63
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
verzuring, daar moet je toch ècht iets aan doen
Citaat:
een of andere troela die zo stom was
Sympathiek, jongen. Sympathiek.
Oud 1 januari 2012, 21:22   #64
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Zoon en vriendin zijn net thuisgekomen.
Ze waren naar Antwerpen stad getrokken om de jaarwissel te vieren.
De verhalen zijn hallucinant. Jongeren die bommetjes in groepen mensen gooien.
Eentje die het nodig vond om een pirat in een kinderwagen te smijten. Jointrokende Marokkanen achter in de bus. Overal gevechten en ambras. Vuurwerk in de bus zelf.
Ben eigenlijk blij dat ik in m'n bed ben gekropen. Deze stad had de 'feestvierders' niet meer in de hand. Het gedoogbeleid ten top.
Mijn schoondochter was op een gegeven moment haar iPhone kwijt. Zakkenrollers. Aangifte op het politiebureau. Daar hebben ze 3 uur gezeten voor ze geholpen werden.
Blijkbaar was het niet ernstig genoeg. Deze stad in voorgoed naar de kloten.
Verzuurd ? Ja. Een mens zou voor minder.
Op zo'n moment zou ik willen dat ik 30 jaar jonger was. Toen kon je nog gewoon plezier maken zonder dat je de hele tijd rond je moest kijken.
De stad is van "A". Iets te letterlijk. Maar wat kan het hen schelen. Zo lang ze hun postje maar hebben. Achterlijke mongolen op het stadhuis
Ik vier al vijftien jaar Nieuwjaar in het centrum van Antwerpen en de taferelen die jij beschrijft kan je daar al even lang zien. Ik vraag me af wat jij concreet voorstelt dat "het stadhuis" daaraan doet? Iedereen die bommetjes smijt of zat is en lastig doet oppakken en een nachtje in de cel steken? Waar ga je al die gevangenissen bouwen en wie gaat al die extra flikken aanwerven om al die arrestaties te doen?

Wij hadden dit jaar opnieuw een zaaltje gehuurd in Borgerhout en hebben daar een feestje gebouwd met een 200-tal mensen. Was plezant, geen ellende, geen gedoe. Alleen op weg naar huis was het weer trammelant op de Groenplaats en in de Nationalestraat.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2012, 22:28   #65
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik vier al vijftien jaar Nieuwjaar in het centrum van Antwerpen en de taferelen die jij beschrijft kan je daar al even lang zien. Ik vraag me af wat jij concreet voorstelt dat "het stadhuis" daaraan doet? Iedereen die bommetjes smijt of zat is en lastig doet oppakken en een nachtje in de cel steken? Waar ga je al die gevangenissen bouwen en wie gaat al die extra flikken aanwerven om al die arrestaties te doen?

Wij hadden dit jaar opnieuw een zaaltje gehuurd in Borgerhout en hebben daar een feestje gebouwd met een 200-tal mensen. Was plezant, geen ellende, geen gedoe. Alleen op weg naar huis was het weer trammelant op de Groenplaats en in de Nationalestraat.
Daar in de binnenstad heb je wel sneller ambras als hier op de stille kempen, dat is waar.
Oud 6 januari 2012, 13:53   #66
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Zoon en vriendin zijn net thuisgekomen.
Ze waren naar Antwerpen stad getrokken om de jaarwissel te vieren.
De verhalen zijn hallucinant. Jongeren die bommetjes in groepen mensen gooien.
Eentje die het nodig vond om een pirat in een kinderwagen te smijten. Jointrokende Marokkanen achter in de bus. Overal gevechten en ambras. Vuurwerk in de bus zelf.
Ben eigenlijk blij dat ik in m'n bed ben gekropen. Deze stad had de 'feestvierders' niet meer in de hand. Het gedoogbeleid ten top.
Mijn schoondochter was op een gegeven moment haar iPhone kwijt. Zakkenrollers. Aangifte op het politiebureau. Daar hebben ze 3 uur gezeten voor ze geholpen werden.
Blijkbaar was het niet ernstig genoeg. Deze stad in voorgoed naar de kloten.
Verzuurd ? Ja. Een mens zou voor minder.
Op zo'n moment zou ik willen dat ik 30 jaar jonger was. Toen kon je nog gewoon plezier maken zonder dat je de hele tijd rond je moest kijken.
De stad is van "A". Iets te letterlijk. Maar wat kan het hen schelen. Zo lang ze hun postje maar hebben. Achterlijke mongolen op het stadhuis
Doe zoals ik. Ik woon in Antwerpen, en vier nieuwjaar in Brugge of in bepaalde delen van Gent.
Ik denk er niet aan om het nieuwe jaar tussen de marokkanen te vieren.

Geen marokkanen, geen problemen. Zo eenvoudig kan het leven zijn.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be