![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja....op een politiekantoor worden PV's opgemaakt. Tegen hun zin, weliswaar, maar toch. Ze worden daar zelfs voor betaald naar het schijnt. Laatst gewijzigd door hurricane : 1 januari 2012 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Het is spijtig dat die administratieve formaliteiten zolang moeten duren, hurricane. Het lijkt soms wel een tactiek om de aangiftecijfers laag te houden.
Voor de tweede gestolen fiets heb ik via internet aangifte gedaan. Het is immers toch maar om hun statistieken correct te houden, niet omdat ik hoop dat ze hem terug zouden vinden. Gelukkig maar, pas 2 weken na ingeven op het website werd de klacht officieel 'neergelegd'... Als ik nog enige hoop had, is die hiermee wel vervlogen. Maar goed, genoeg gezaagd, dat glaasje wijn is ondertussen uit mijn systeem, zodat ik veilig kan gaan werken. Op het werk mogen we immers niets drinken dat sterker is dan koffie, en om 6 uur beginnen mij te bezatten, daar begin ik niet aan.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sympathiek, jongen. Sympathiek.
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij hadden dit jaar opnieuw een zaaltje gehuurd in Borgerhout en hebben daar een feestje gebouwd met een 200-tal mensen. Was plezant, geen ellende, geen gedoe. Alleen op weg naar huis was het weer trammelant op de Groenplaats en in de Nationalestraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk er niet aan om het nieuwe jaar tussen de marokkanen te vieren. Geen marokkanen, geen problemen. Zo eenvoudig kan het leven zijn. |
|
![]() |
![]() |