![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat hebben ze ook ingezien na een tijdje oorlog voeren in Afghanistan, en de nieuwe strategie is geworden om vijanden te ontwapenen, gevangen te nemen, ... maar niet te doden. De Afghanen beschouwen als evenwaardige mensen en er ook zo naar handelen. Ze hadden een naam voor deze strategie, maar ik ben hem vergeten... Niet schieten om te doden dus. Ik heb geen boodschap aan het feit dat die talibanstrijders geen respect hebben voor hun Amerikaanse vijanden. Ik heb ook geen boodschap aan Amerikanen die de ganse Afghaanse bevolking minachten en die ganse regio tegen het westen opzetten. Het spreekt voor zich dat je door de lokale bevolking te minachten, je nooit structurele verbetering in die regio kan brengen...
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor, kijk naar de Afghaanse oorlog. Zolang je zo handelt, creëer je meer terroristen dan dat je er uitschakelt. Idem bij de Israël - Palestina oorlog.
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sure, die kerels geven blijk van niet veel respect, maar langs de andere kant krijgt geen één van hen dat wanneer zij als varken gekeeld worden. No big news dus, de vreontwaardiging niet eens waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
er is gewoon geen geld voor een totale bezetting noch voor de vernietiging van de Taliban. Obama gaat de troepen meer en meer localiseren in het Verre Oosten en de Taliban, die gaan een akkoordje krijgen. Let op mijn woorden. Eer, waarden en het doel is allemaal tijdelijke bullshit. Zelfs het tegenovergestelde - de tactiek van de vernedering - is een tijdelijk tijdverdrijf. Dat akkoord komt er en daarmee is de kous af. Bye bye afghanistan. En de eremoorden gaan maar voort.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Ik vroeg of je vindt of dat hun recht is of niet volgens uw stelling.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 13 januari 2012 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men klaagt graag over belastingsgeld dat naar kinderen gaat van kansarmen, want dat is diefstal, maar als het naar dezelfde kinderen gaat als ze wat groter worden (veel van die pissoldaten zijn minstens van eenvoudige afkomst te noemen, de meeste anderen die geld hadden gaan liever op reis naar de caraïben hoor) is het allemaal terecht en verdedigen ze principes.
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik moet kiezen tussen naïef zijn, of me druk maken in zo'n non-nieuws, dan kies ik met plezier voor naïviteit ![]() Maar applausje hoor, je hebt jezelf heel belangrijk gemaakt nu door daar ff boos om te zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar allicht dat gans dat oorlogje ginder aan het mislukken is. Omdat het daar allemaal gekke neonazi's zijn die vermomd als Taliban en ander Afghaans verzet aan het strijden zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Bewijs?
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Aard? Hoezo aard? Heeft u dan al ooit eens met iemand van "daar" gepraat? Enige literatuur waarop u zich kunt baseren?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me maar ik begrijp dat frontsoldaten soms zo ver gaan......en ook de Taliban zijn geen doetjes...
In plaats van met het schuim op de mond van verontwaardiging verklaren dat dit "niet zou mogen kunnen",zou men beter de Marines,en alle andere troepen terugtrekken uit Aghanistan,nadat ze,ten aanschouwe van-,of zelfs samen met wat Taliban,hebben mogen pissen op een uitgelezen selectie van Westerse politici die hen daar gebracht worden.... ...om het goed te maken...en wapenbroeders onder mekaar.... Men brengt militairen aan om een niet-militair probleem op te lossen,en dan is men verontwaardigd dat het allemaal scheef schijnt te lopen...Het is als een loodgieter aan het werk zetten in de dakgoot en ondertussen verwonderd zijn dat de een deur niet geschilderd raakt ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 januari 2012 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Gij wilt dat zo bekijken. De taliban zullen niet echt de mening ven de afghaanse burger vragen.
|
![]() |
![]() |