Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2012, 12:25   #61
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Daarom stemmen de Vlamingen op de NVA, het zijn zwartzakken!
En racisten. Vooral dat eh. Wij haten de vreemden! (/sarcasme)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 12:27   #62
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Daarom stemmen de Vlamingen op de NVA, het zijn zwartzakken!
Ik heb al eens een beetje gegoogeld naar de achtergrond van Bas Luyten. Maar het enige wat ik vind zijn de eeuwig herhaalde artikels over zijn escapade met zijn maitresse Geybels naar Thailand en hun ongelooflijk lichtzinnig en dwaas gedrag aldaar.

Wat voor opleiding heeft dat ventje eigenlijk? Heeft iemand daaromtrent al iets gevonden?

Laatst gewijzigd door quercus : 23 januari 2012 om 12:28.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 12:36   #63
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-bedreigd.aspx

Pff, ik geloof er geen fluit van.

.
waarom post je het dan?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 12:37   #64
Athelas
Minister

Standaard

Wel een beetje grappig eigenlijk. Als je Bas Luyten opzoekt op google vindt je titels als: 'Hitler had zijn werk beter af gemaakt', 'zet gsm nummer De Wever op facebook', 'Er zijn cokesnuivers in de wetstraat, ook binnen N-VA', ... God weet wat die man nog allemaal verteld aan vrienden, collega's en dergelijke. Sorry hoor maar als er dan een bericht tussenstaat 'ik werd met de dood bedreigd' dan denk ik alleen maar 'tja, wat verwacht je dan?'. Beseft deze kerel wel hoeveel mensen hij direct en indirect zich tegen hem in het harnas jaagt? Elk normaal denkend persoon zou zich afvragen hoe het komt dat hij al niet vroeger doodsbedreigingen ontvangen heeft. Het zijn geen kleine vissen zonder connecties die hij zomaar schoffeert hé.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:14   #65
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Wel een beetje grappig eigenlijk. Als je Bas Luyten opzoekt op google vindt je titels als: 'Hitler had zijn werk beter af gemaakt', 'zet gsm nummer De Wever op facebook', 'Er zijn cokesnuivers in de wetstraat, ook binnen N-VA', ... God weet wat die man nog allemaal verteld aan vrienden, collega's en dergelijke. Sorry hoor maar als er dan een bericht tussenstaat 'ik werd met de dood bedreigd' dan denk ik alleen maar 'tja, wat verwacht je dan?'. Beseft deze kerel wel hoeveel mensen hij direct en indirect zich tegen hem in het harnas jaagt? Elk normaal denkend persoon zou zich afvragen hoe het komt dat hij al niet vroeger doodsbedreigingen ontvangen heeft. Het zijn geen kleine vissen zonder connecties die hij zomaar schoffeert hé.
De N-VA jongeren hebben destijds een onvoorstelbare stommiteit uitgehaald om dergelijke antisemitische oelewapper en drugsgebruiker als voorzitter te kiezen. Dat staat buiten kijf.
Oud 23 januari 2012, 13:19   #66
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb al eens een beetje gegoogeld naar de achtergrond van Bas Luyten. Maar het enige wat ik vind zijn de eeuwig herhaalde artikels over zijn escapade met zijn maitresse Geybels naar Thailand en hun ongelooflijk lichtzinnig en dwaas gedrag aldaar.

Wat voor opleiding heeft dat ventje eigenlijk? Heeft iemand daaromtrent al iets gevonden?
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1206123
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:20   #67
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als ik sommige mensen van de NVA of gelijkgezinden hier bezig hoor, kan dat maar al te best!
Och, als ik sommige walen bezig hoor, dan moest bdw al twintigmaal vermoord zijn.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:23   #68
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De N-VA jongeren hebben destijds een onvoorstelbare stommiteit uitgehaald om dergelijke antisemitische oelewapper en drugsgebruiker als voorzitter te kiezen. Dat staat buiten kijf.
Hij zal dan toch wel erg populair zijn geweest bij de NVA-jongeren onze Bruine Bas. Anders was hij niet gekozen geraakt. Bovendien en in die tijd maakte Sebastiaan Luyten deel uit van het partijbestuur en de partijraad van de NVA. Er zat dus toen minstens één Hitler-aanbidder in het partijbestuur en in de partijraad van de NVA. Zoveel is zeker.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 januari 2012 om 13:29.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:34   #69
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Komaan man, er is geen enkele N-VA'er op dit forum die BAS de dood toewenst.
Natuurlijk niet, het is maar een zielige junkie.
(meestal zorgen die er zelf wel voor dat hun leeftijd sterk onder het gemiddelde blijft)

En de media die bij zo iemand zijn waarheid haalt is ook niet bepaald hoogstaand.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:36   #70
Jurgen72
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Hij zal dan toch wel erg populair zijn geweest bij de NVA-jongeren onze Bruine Bas. Anders was hij niet gekozen geraakt. Bovendien en in die tijd maakte Sebastiaan Luyten deel uit van het partijbestuur en de partijraad van de NVA. Er zat dus toen minstens één Hitler-aanbidder in het partijbestuur en in de partijraad van de NVA. Zoveel is zeker.
1. "onze Bruine Bas" ... kan u het echt niet laten ?
2. als je feiten wil aanhalen, haal ze dan correct aan: Bas Luyten maakte deel uit van het partijbestuur en de partijraad, en doet NU uitlatingen waaruit kan afgeleid worden dat hij Hitler-aanbidder is. Het is verre van zeker dat dit toen hij in de NVA partijraad en -bestuur zat, ook zo was, en ook geweten was.
Uitspraken als "zoveel is zeker" maken een verkeerde conclusie niet tot waarheid.
3. Deze topic ging, althans zo blijkt uit de titel, over de doodsbedreigingen die Bas Luyten zou gekregen hebben, niet over zijn eventuele Hitler-adoratie. U gaat, met andere woorden, off topic.
Jurgen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:36   #71
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Wel spijtig dan NVA hem eruit geflikkerd heeft,scheelt hem een pak giftige posts van sommige forumleden.
Oud 23 januari 2012, 13:42   #72
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
We zullen samen op cursus gaan.
Ik zal leren lezen, jij kan leren spellen.
Ik heb liever iemand die honderd spelingsfouten maakt en begrijpt wat er wordt geschreven, Dan iemand die met perfecte spelling alles verkeerd begrijpt (al dan niet moedwillig)
Oud 23 januari 2012, 13:43   #73
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen72 Bekijk bericht
1. "onze Bruine Bas" ... kan u het echt niet laten ?
2. als je feiten wil aanhalen, haal ze dan correct aan: Bas Luyten maakte deel uit van het partijbestuur en de partijraad, en doet NU uitlatingen waaruit kan afgeleid worden dat hij Hitler-aanbidder is. Het is verre van zeker dat dit toen hij in de NVA partijraad en -bestuur zat, ook zo was, en ook geweten was.
Uitspraken als "zoveel is zeker" maken een verkeerde conclusie niet tot waarheid.
3. Deze topic ging, althans zo blijkt uit de titel, over de doodsbedreigingen die Bas Luyten zou gekregen hebben, niet over zijn eventuele Hitler-adoratie. U gaat, met andere woorden, off topic.
Niet naïef zijn. Extreem-rechtse ideeën komen niet plots op. We mogen er quasi zeker van zijn dat Bruine Bas deze ideeën al koesterde toen hij tot voorzitter van de NVA-jongeren gekozen werd. En dus zat er minstens één extreem rechtse rekel in de partijraad én in het partijbestuur van de NVA.

Terloops, ik heb die link niet gemaakt met de Hitler-adoratie van Bas Luyten. Maar ik ga er wel met alle plezier op in.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 januari 2012 om 13:51.
Oud 23 januari 2012, 13:46   #74
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Wel spijtig dan NVA hem eruit geflikkerd heeft,scheelt hem een pak giftige posts van sommige forumleden.
Dat Bas Luyten mogelijk nog veel walgelijker is dan de mensen die hij bekritiseert, doet niets af van zijn kritiek.

Bovendien: de N-VA heeft hem er niet uit geflikkerd omwille van nazistische sympathieën. Hij zat als bruinhemd in de N-VA.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:48   #75
Klarekijk
Banneling

Standaard

Als Bas Luyten , de maatschappij een dienst wil bewijzen dan zou hij zijn kwaliteieten tonen , en niet zijn haat . Maar zijn gedragingen zijn wel a typisch voor mensen die denken dat ze alles kunnen en voor mensen die geen spiegel in hun woning hebben om eens naar zichzelf te kijken .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:52   #76
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Bovendien: de N-VA heeft hem er niet uit geflikkerd omwille van nazistische sympathieën. Hij zat als bruinhemd in de N-VA.
Heb je dat uit mijn bericht kunnen afleiden dat ik zeg dat hij daarom is buiten gezet? Knap! volgende keer zet ik gewoon een komma.
Oud 23 januari 2012, 13:53   #77
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dat Bas Luyten mogelijk nog veel walgelijker is dan de mensen die hij bekritiseert, doet niets af van zijn kritiek.

Bron?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:53   #78
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Als Bas Luyten , de maatschappij een dienst wil bewijzen dan zou hij zijn kwaliteieten tonen , en niet zijn haat . Maar zijn gedragingen zijn wel a typisch voor mensen die denken dat ze alles kunnen en voor mensen die geen spiegel in hun woning hebben om eens naar zichzelf te kijken .
Tip aan de NVA: "wie wind zaait, zal storm oogsten."

Onrustig weer op komst voor de NVA in ieder geval.
Oud 23 januari 2012, 13:58   #79
Jurgen72
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Niet naïef zijn. Extreem-rechtse ideeën komen niet plots op. We mogen er quasi zeker van zijn dat Bruine Bas deze ideeën al koesterde toen hij tot voorzitter van de NVA-jongeren gekozen werd. En dus zat er een extreemrechtse rekel in de partijraad én het partijbestuur van de NVA. En wie zegt me dat het de enige was?

Terloops, ik heb die link niet gemaakt met de Htler-adoratie van Bas Luyten. Maar ik ga er wel met alle plezier op in.
1. "Bruine Bas" ... kan u het kinderachtige naampjesnoemen nu echt niet laten ?
2. Ik durf gerust toegeven dat extreem-rechtse ideeen meestal niet plots opkomen. Dat wil daarom nog niet zeggen dat dit in het geval Bas Luyten niet het geval is. U gaat verder op uw eigen veronderstellingen ("quasi zeker" ...) en verkoopt die als waarheden.
3. u gaat dus verder op een off-topic item omdat het u goed uitkomt, en in het andere geval had u "Off Topic !" geschreeuwd ?

4. Het belangrijkste punt wordt in dit deel van de discussie angstvallig gemeden: mijns inziens zijn de Hitler-uitspraken van Bas Luyten enkel en alleen bedoeld om NVA te (k)raken: de "publieke opinie" wijs maken dat er een neo-nazi extreem-rechtse Hitler-aanhanger in de NVA zat, zelfs als voorzitter van NVA-jongeren ! Wie zegt dan dat er niet dergelijke sujets nog steeds in NVA zitten ? ... Net wat u hier komt verkondigen dus ...
Kan u een andere reden bedenken waarom Bas Luyten opeens zo'n uitspraken op Facebook zou gooien ? ...
Jurgen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 14:00   #80
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Tip aan de NVA: "wie wind zaait, zal storm oogsten."

Onrustig weer op komst voor de NVA in ieder geval.
Koren op uw molen, uitspraken van een gefrustreerde junk: perfecte, betrouwbare informant.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 23 januari 2012 om 14:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be