![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Joni Ernst, verkozen senator over Agenda 21:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen het enige waar de republikeinen en de democraten het werkelijk eens zijn...de noodzaak tot continue oorlogen. Obama zal zijn mandaat uit doen regerend per decreet, behalve als het op de oorlog in Syrië en Irak aankomt (ik ga niet eens zeggen 'tegen IS'). Dát plan stuurt hij wel naar de senaat. En wie niet wil mee oorlog voeren wordt als een antipatriot gezien. Morele decadentie in 'the land of the free'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 november 2014 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Home of the 'slave', land of the 'free'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Als ze slim tewerk gaan kunnen ze de kudde kneden , en naar hun hand zetten , dit noemen ze macht, de piramide .. door telkens te beweren dat de begroting niet klopt kunnen ze verder belastingen opeisen , maar waar zijn de bewijzen dat de begrotingen nooit op orde zijn ? de onderste laag van de bevolking heeft nooit enige inzage ? waar verdwijnen die miljarden ...gelooft toch niet zeker dat alles altijd eerlijk verloopt? zolang de gewone mensen zich laten naaien gaan ze het doen...complotten smeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() *Champagne!*
Laatst gewijzigd door Klein Licht : 10 november 2014 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezondheid! Maar vergeet niet dat een goeie goy niet teveel drinken mag en zeer zeker geen straf spul zoals bruisende wijntjes waar veel vrouwvolk dol van is/wordt.
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 10 november 2014 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Verklaar je nader. |
|
![]() |
![]() |