Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2004, 12:12   #61
perotinus
Burger

Standaard

Citaat:
Wat is er mis met een vreemd kutje gebruiken???
Normale, niet-perverse heteromannen aan het woord.
Oud 20 juni 2004, 12:31   #62
Suetonius
Partijlid

Suetonius's schermafbeelding

Standaard

dus verhaal samengevat: Politieman is rustig op stap met zijn vrouw en schoonmoeder en zijn hond. Plots komen ze een Marokkaan tegen die van zijn tak begint te maken omdat hun hond wat te dicht bijkomt. Hij schopt wild naar de hond waarop de vrouw protesteert. Hierop geeft die Marokkaan de vrouw een rake klap in haar gezicht. De agent reageert zoals elke goede echtgenoot en duwt de Marokkaanse man van zijn vrouw weg. Gekrenkt in zijn eer haalt hij er zijn zoons bij die de familie achtervolgen en beginnen uitdagen samen met hun vader. Om zijn vrouw te beschermen werpt de agent zicht tussen de drie agressors en weet hen af te schudden. Daarop vluchten ze met 3 weg........

Staat zo in GVA,daarnaast staat nog de slachtofferige versie van zoon n° 3 van onze Marokkaanse vriend.....
Oud 20 juni 2004, 12:36   #63
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

[quote="TC"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

Dat is niet STIGMATISEREN. UW UITSPRAAK WAS RACISTISCH. Als ge dat nog niet eens durft toe te geven, maar wel zulke uitspraken durft te doen, dan bent u een halfslachtigaard. Ik schat Guderian zelfs hoger in dan u.
En het WOORDENBOEK noemt dat racisme. Maar met uw oogkleppen op kunt ge dat moeilijk lezen zeker?
En met telkens het laatste woord op te eisen zal uw uitspraak er niet minder racistisch op worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Kijk, als ik vaststel dat die gasten steeds maar weer provoceren.
1.
gij stelt dat vast, wij niet , wij zien allochtonen die zich zeer verschillend gedragen, sommigen zijn sympathiek andere minder .... dat ze u provoceren, lijkt me gezien het racisme waar ge hier reeds getuige van hebt gegeven, ook niet onverwacht. ook Vlamingen provoceren u blijkbaar reeds als ze u weer eens voor de zoveelste keer onderuit laten gaan met uw eigen standpunten
Citaat:
en dan vaststel dat het in hun genen zit ingebakken om te ageren tegen alles wat westers is
2.
je hebt voordien reeds blijk gegeven GEEN FLAUW benul te hebben van de meest elementaire genetica, laat staan dergelijke causale verbanden tussen psychologische en genetische kenmerken
Citaat:
, dan is dat mijn goed recht om dat te vinden denk ik hé.
3.
het is idd uw recht om deze wetenschappelijk sluitende conclusie te deduceren na hetgeen u stelt, met dit recht om dit te vinden verwerft u mteen ook het recht om een idioot te zijn, een recht waarvan u zeer gretig en veelvuldig gebruik maakt
Citaat:
Als jullie dan vinden dat dit een racistische uitspraak is, dan moeten jullie dat weten..
4.
Wij vinden dit niet alleen, ook de wet vindt dat, de europese eveneens. Het is niet een kwestie van vinden , het IS GEWOON ZO
Citaat:
recht op vrije meningsuiting, weet u wel !!..
5.
recht op vrije meningsuiting IS NIET recht om racisme te verkondigen
Wederom de wet he (weetuwel?) . Op het internet mag u echter uw racistische gang gaan, waar u ook graag en op de meest idiote wijze gebruik van maakt. (zie ook 3.)
Citaat:
Voor mij is dit een waarheid als een koe,!!..
6.
Zie punt 3.
Citaat:
het agressieve gedrag tegenover westerlingen is omnipresent bij allochtonen en dat KAN je niet ontkennen.,!!..
7.
ooh jawel, zeer gemakkelijk ! Deze morgen nog met een Marokkaan hier in de buurt een babbeltje gedaan over welke studies zijn zoon het best zou aanvatten. (zie ook 1 ;aangename ervaringen met hen en ook onaangename. Dat gij blijkbaar alleen onaangename hebt/wilt zien ligt eerder aan u. en zoals reeds gezegd gezien uw uitingen hier, lijkt me dat ook zeer normaal. Ook Vlamingen lijken u niet altijd gunstig gezind
Die omnipresentie speelt zich af in uw pregedetermineerd racistisch veralgemenend en grotendeels van enige intelligentie verdoken
en beperkt breintje .
Citaat:
Ik eis ook het laatste woord helemaal niet op, indien u mij van uw standpunten kan overtuigen dan zal ik de eerste zijn om toe te geven dat u gelijk heeft !.,!!..
8.
Dit van de persoon die NIET op de hoogte was van het blokarrest, maar er wel allerlei uitspraken over deed ! Op de geciteerde passage uit een blokpublicatie waarin politieagenten van Marokkaanse origine vergeleken werden met pedofielen, was hij :
1. niet op de hoogte . en vroeg dus deze publicatie; in de veronderstelling dat men ze toch niet kon geven..
2. wanneer gepost , betwijfelde hij de "echtheid" ervan en vroeg de "bron"
3. wanneer hij dan doorverwezen werd naar de STAVINGSTUKKEN van het arrest, was het antwoord / hebt u ook een politiek NEUTRALE bron???
tuurlijk was de tegenpartij zover gegaan in het proces om zelfs DE STUKKEN tenlaste van het blok te vervalsen !!! en uiteraard was dit "futiele" feit niet opgevallen aan de blokadvokaten...
Citaat:
En u mag beginnen met de stelling dat allochtonen helemaal niet provoceren of vijandig staan tegenover westerlingen !!!
9
makkelijk te ontkrachten
Zie punt 1 & 7
Citaat:
dus doe geen moeite om de persoonlijke toer op te gaan !
10. "t is dat gij dat nooit doet he....
zeker als ge voor de zoveelste keer onderuit gaat.(iets waar niet echt "moeite" voor gedaan moet worden)

Bovendien PROFICIAT ! eindelijk raCisme leren schrijven, en ik
heb er maar enkele keren moeten opwijzen !
PS :ik heb weer 100 % gelijk
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 12:45   #64
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
blablabla...
Ik ga mij in elk geval niet laten meeslepen in uw persoonlijk hetse tegen mij hoor. U doet maar onverstoorbaar verder !
Oud 20 juni 2004, 12:51   #65
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
blablabla...
Ik ga mij in elk geval niet laten meeslepen in uw persoonlijk hetse tegen mij hoor. U doet maar onverstoorbaar verder !
"blabla" ? gaan uw taalkundige vermogens eveneens achteruit ?
erg he., zo compleet onderuit gaan met uw eigen stellingen....
voor de zoveelste keer...

"niet laten meeslepen".. tiens , is naast uw deductie en ratio nu ook al uw geheugen aangetast, lees de thread eens opnieuw . ge werd niet "meegesleept" , ge trok zelf aan de koord.

Tot de volgende !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 20 juni 2004, 12:53   #66
bruut geweld
Minister-President

Standaard

PS . hetZe

"discuties, rasisme, hetse"....

zit miss in UW genen gebakken ?
Oud 20 juni 2004, 12:58   #67
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
PS . hetZe

misschien kan u al mijn berichten gaan uitpluizen op taalfouten, u zal er waarschijnlijk nog veel vinden. het raakt mijn kouwe kleren echt niet hoor.

Ik zou zeggen, laat u maar nekeer goe gaan jong. Ge hebt precies serieus wat frustratie af te reageren hé.
Oud 20 juni 2004, 13:04   #68
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
PS . hetZe

misschien kan u al mijn berichten gaan uitpluizen op taalfouten, u zal er waarschijnlijk nog veel vinden. het raakt mijn kauwe kleren echt niet hoor.

Ik zou zeggen, laat u maar nekeer goe gaan jong. Ge hebt precies serieus wat frustratie af te reageren hé.
tuttut niet meegesleept ???
aah, ik begrijp het ! uw waanzinnige en kinderlijke stellingen ontkrachten (nog op eigen verzoek , nog veel erger ) is een uiting van frustratie van diegene die u daardoor belachelijk maakt ....
lees puntje 3. uit mijn "bla bla" nog eens
Oud 20 juni 2004, 13:08   #69
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

misschien kan u al mijn berichten gaan uitpluizen op taalfouten, u zal er waarschijnlijk nog veel vinden. het raakt mijn kauwe kleren echt niet hoor.

tuttut niet meegesleept ???
aah, ik begrijp het ! uw waanzinnige en kinderlijke stellingen ontkrachten (nog op eigen verzoek , nog veel erger ) is een uiting van frustratie van diegene die u daarmee belachelijk maakt ....
lees puntje 3. uit mijn "bla bla" nog eens
dat is maar zwak hoor, ik vind dat ge u veel harder kunt laten gaan hoor.. probeer nog eens vooruit... ik weet dat ge het kunt.... in uzelf geloven !
Oud 20 juni 2004, 13:15   #70
bruut geweld
Minister-President

Standaard

ben je nu al aan de puberale ontwijkingsmanoeuvres toe ?

even goed interpreteren :
je WIL dat men je voor schut zet met je EIGEN kinderlijke stellingen. Iets wat effectief moeiteloos kan...
dit in de futiele hoop dat je dan niet zo belachelijk meer overkomt en dat je ego deze blammage zo vlug als mogelijk opzij kan zetten..

nu ben je ook al een masochist

PS : volgende ronde !
Oud 20 juni 2004, 13:20   #71
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ben je nu al aan de puberale ontwijkingsmanoeuvres toe ?

even goed interpreteren :
je WIL dat men je voor schut zet met je EIGEN kinderlijke stellingen. Iets wat effectief moeiteloos kan...
dit in de futiele hoop dat je dan niet zo belachelijk meer overkomt en dat je ego deze blammage zo vlug als mogelijk opzij kan zetten..

nu ben je ook al een masochist

PS : volgende ronde !
jaja, je komt in de buurt, maar ik vind dat je nog grover kunt.. probeer nog maar eens !!
Oud 20 juni 2004, 13:26   #72
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Dat laatste woord IS echt wel belangrijk voor je he

Wel, na je zo genadeloos voor de ZOVEELSTE keer met je kinderlijke stellingen onderuit gehaald te hebben, wil ik het uit mijn goede en verdraagzame hart je het wel gunnen.

heb je toch nog iets...
zeg nooit dat ik geen medelijden heb met de zwakken van geest !

ENJOY !

ps : grover ? groFFER , je bent echt niet te schatten !
Oud 20 juni 2004, 14:53   #73
Dino
Burger

Standaard

Bruut,

Ik weet niet of je dit al wist maar iemand er (heraaldelijk) op wijzen dat hij/zij taalfouten maakt is not done op het internet.

Wel kan er iets gezegd worden over de algemene layout van de posting ivm de duidelijkheid. Dit is een punt waar jij serieus tekortkomt.

Ik zou zeggen, stop met posten hier, verkoop uw computer en stik in je multiculturele zwam!
Dino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 15:05   #74
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Bruut,

Ik weet niet of je dit al wist maar iemand er (heraaldelijk) op wijzen dat hij/zij taalfouten maakt is not done op het internet.

Wel kan er iets gezegd worden over de algemene layout van de posting ivm de duidelijkheid. Dit is een punt waar jij serieus tekortkomt.

Ik zou zeggen, stop met posten hier, verkoop uw computer en stik in je multiculturele zwam!
Als er moet gestemd worden voor de beste post van het jaar, dan heb je alleszins mijn stem!
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 15:11   #75
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Da ge zo kunt vallen terwijl dat ge uwe fiets aan het vastmaken zijt.
Oud 20 juni 2004, 15:13   #76
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene

Allee Guderian, een 70-jarige takel je toch op zo'n manier niet toe he. Ik was 'in mijnen goeie tijd' géne simpele hoor, maar ouderen slaan????....NOOIT hoor!!!
hola.. ffkes wachten he... het is niet omdat het een oudere is dat hij automatisch respect verdient he !! Je weet trouwens niet wat er gebeurd is dus het is ook niet zeker of die ouwe geprovoceerd heeft of eerst geslagen heeft hé... zou best wel eens kunnen, want dat zit die gasten in de genen ingebakken he !
Allez Allez, zijn we weer vertrokken, maar als iemand jullie als racisten bestempelen schreeuw je moord en brand.

We moeten idd de feiten afwachten, langs BEIDE kanten.
Zij het AEL, zij het VB -
Both jumping to conclusions en de beledigingen zijn weer niet uit de lucht hee.
Oud 20 juni 2004, 15:49   #77
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bruut,

hehe, de volgende biedt zich aan...
Oud 20 juni 2004, 18:53   #78
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel kan er iets gezegd worden over de algemene layout van de posting ivm de duidelijkheid.
Ik snap die zin niet goed, kunt ge dat eens uitleggen aub? Vooral de relevantie met het onderwerp van de thread interesseert me.
Oud 20 juni 2004, 20:18   #79
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sjah, mijn overbuur is ook allochtoon en gebruikt ook geen geweld. heb ik nu mijn eigen standpunt ontkracht ? ik denk het niet. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ze allemaal zo zijn he.
Citaat:
hola.. ffkes wachten he... het is niet omdat het een oudere is dat hij automatisch respect verdient he !! Je weet trouwens niet wat er gebeurd is dus het is ook niet zeker of die ouwe geprovoceerd heeft of eerst geslagen heeft hé... zou best wel eens kunnen, want dat zit die gasten in de genen ingebakken he !
Need I say more?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 21:14   #80
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Ben net terug van een etentje in Boom.
Ik was ooit eens in Cheng's Garden geweest (was er toen overheerlijk) en dacht het wel terug te vinden, maar moesten toch zoeken.
Dus, eventjes de weg gaan vragen.
Er zaten 8 (kunnen er ook 7 of 9 geweest zijn) jonge Marrokanen op het plein bij mekaar, leeftijd variërend ts 14 en 20 denk ik.
Ikke daar naartoe en passeerde een ouder koppel dat duidelijk commentaar tegen elkaar aan 't geven was over die 'kutmarrokanen'.
Andere mensen die heel schichtig de straat overstaken om hen te ontwijken bleven echt staan om te zien wat ik in godsnaam ging doen.
Dus ik vraag " hey jongens, wij zoeken Cheng's Garden, dat moet hier ergens zijn maar ik vind het niet meer"
Die schieten in de lach en wezen naar de overkant van de straat.
Uiteraard begin ik ook te lachen want daar sla ik toch een modderfiguur en geef dat ook toe, "hoe stom, en wij al een half uur aan 't rondrijden, ik dacht trouwens dat dat aan een open parking was"
Waarop de oudste zegt, "maar nee zo stom is dat niet, vroeger was dat ook zo, die blokken daarover staan er nog maar een paar jaar, dus het is waarschijnlijk lang geleden dat u daar geweest bent, niet aantrekken hoor, kan iedereen overkomen".
Dus wij zetten de auto weg, en steken de straat over naar het restaurant.
We zaten nog maar net aan onze tafel toen er ineens wat tumult aan de ingang was.
De kelner wilde een Marrokaanse jongen de toegang weigeren maar die wees naar ons en wilde zich niet laten afschepen.
Ik daar naartoe en wat bleek ?
Mijn portefeuille was uit mijn handtas gevallen en hij had die net gevonden en wist dat wij daar zaten omdat hij bij dat groepje hoorde. Hij kwam die brengen.
Er zat maar liefst 200 Euro in en al mijn bankkaarten.
We hebben hem mee aan tafel uitgenodigd, hij bedankte beleefd maar werd thuis verwacht om te eten en heeft dan wel een colaatje gedronken. De kelner kwam die met rode kaken brengen.

Ze zijn écht niet allemaal slecht hoor !
Ik zou ze de kost niet willen geven die die 200 euro lekker in hun zakken zouden steken - blank of gekleurd !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be