![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() dus verhaal samengevat: Politieman is rustig op stap met zijn vrouw en schoonmoeder en zijn hond. Plots komen ze een Marokkaan tegen die van zijn tak begint te maken omdat hun hond wat te dicht bijkomt. Hij schopt wild naar de hond waarop de vrouw protesteert. Hierop geeft die Marokkaan de vrouw een rake klap in haar gezicht. De agent reageert zoals elke goede echtgenoot en duwt de Marokkaanse man van zijn vrouw weg. Gekrenkt in zijn eer haalt hij er zijn zoons bij die de familie achtervolgen en beginnen uitdagen samen met hun vader. Om zijn vrouw te beschermen werpt de agent zicht tussen de drie agressors en weet hen af te schudden. Daarop vluchten ze met 3 weg........
Staat zo in GVA,daarnaast staat nog de slachtofferige versie van zoon n° 3 van onze Marokkaanse vriend.....
![]() |
#63 | |||||||||||
Minister-President
|
![]() [quote="TC"]
Citaat:
Citaat:
gij stelt dat vast, wij niet , wij zien allochtonen die zich zeer verschillend gedragen, sommigen zijn sympathiek andere minder .... dat ze u provoceren, lijkt me gezien het racisme waar ge hier reeds getuige van hebt gegeven, ook niet onverwacht. ook Vlamingen provoceren u blijkbaar reeds als ze u weer eens voor de zoveelste keer onderuit laten gaan met uw eigen standpunten ![]() Citaat:
je hebt voordien reeds blijk gegeven GEEN FLAUW benul te hebben van de meest elementaire genetica, laat staan dergelijke causale verbanden tussen psychologische en genetische kenmerken ![]() Citaat:
het is idd uw recht om deze wetenschappelijk sluitende conclusie ![]() ![]() Citaat:
Wij vinden dit niet alleen, ook de wet vindt dat, de europese eveneens. Het is niet een kwestie van vinden , het IS GEWOON ZO Citaat:
recht op vrije meningsuiting IS NIET recht om racisme te verkondigen Wederom de wet he ![]() Citaat:
Zie punt 3. Citaat:
ooh jawel, zeer gemakkelijk ! Deze morgen nog met een Marokkaan hier in de buurt een babbeltje gedaan over welke studies zijn zoon het best zou aanvatten. (zie ook 1 ![]() Die omnipresentie speelt zich af in uw pregedetermineerd racistisch veralgemenend en grotendeels van enige intelligentie verdoken en beperkt breintje . ![]() ![]() Citaat:
Dit van de persoon die NIET op de hoogte was van het blokarrest, maar er wel allerlei uitspraken over deed ! Op de geciteerde passage uit een blokpublicatie waarin politieagenten van Marokkaanse origine vergeleken werden met pedofielen, was hij : 1. niet op de hoogte . en vroeg dus deze publicatie; in de veronderstelling dat men ze toch niet kon geven.. 2. wanneer gepost , betwijfelde hij de "echtheid" ervan en vroeg de "bron" 3. wanneer hij dan doorverwezen werd naar de STAVINGSTUKKEN van het arrest, was het antwoord / hebt u ook een politiek NEUTRALE bron??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tuurlijk was de tegenpartij zover gegaan in het proces om zelfs DE STUKKEN tenlaste van het blok te vervalsen !!! en uiteraard was dit "futiele" feit niet opgevallen aan de blokadvokaten... Citaat:
makkelijk te ontkrachten Zie punt 1 & 7 Citaat:
zeker als ge voor de zoveelste keer onderuit gaat.(iets waar niet echt "moeite" voor gedaan moet worden) ![]() Bovendien PROFICIAT ! eindelijk raCisme leren schrijven, en ik heb er maar enkele keren moeten opwijzen ! PS :ik heb weer 100 % gelijk ![]() |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
erg he., zo compleet onderuit gaan met uw eigen stellingen.... voor de zoveelste keer... ![]() "niet laten meeslepen".. tiens , is naast uw deductie en ratio nu ook al uw geheugen aangetast, lees de thread eens opnieuw . ge werd niet "meegesleept" , ge trok zelf aan de koord. ![]() Tot de volgende ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() PS . hetZe
![]() "discuties, rasisme, hetse".... zit miss in UW genen gebakken ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, laat u maar nekeer goe gaan jong. Ge hebt precies serieus wat frustratie af te reageren hé.
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() aah, ik begrijp het ! uw waanzinnige en kinderlijke stellingen ontkrachten (nog op eigen verzoek , nog veel erger ![]() lees puntje 3. uit mijn "bla bla" nog eens ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() ben je nu al aan de puberale ontwijkingsmanoeuvres toe ?
![]() ![]() even goed interpreteren : je WIL dat men je voor schut zet met je EIGEN kinderlijke stellingen. Iets wat effectief moeiteloos kan... dit in de futiele hoop dat je dan niet zo belachelijk meer overkomt en dat je ego deze blammage zo vlug als mogelijk opzij kan zetten.. nu ben je ook al een masochist ![]() PS : volgende ronde ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() Dat laatste woord IS echt wel belangrijk voor je he ![]() Wel, na je zo genadeloos voor de ZOVEELSTE keer met je kinderlijke stellingen onderuit gehaald te hebben, wil ik het uit mijn goede en verdraagzame hart je het wel gunnen. heb je toch nog iets... ![]() zeg nooit dat ik geen medelijden heb met de zwakken van geest ! ![]() ENJOY ! ps : grover ? groFFER ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() Bruut,
Ik weet niet of je dit al wist maar iemand er (heraaldelijk) op wijzen dat hij/zij taalfouten maakt is not done op het internet. Wel kan er iets gezegd worden over de algemene layout van de posting ivm de duidelijkheid. Dit is een punt waar jij serieus tekortkomt. Ik zou zeggen, stop met posten hier, verkoop uw computer en stik in je multiculturele zwam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da ge zo kunt vallen terwijl dat ge uwe fiets aan het vastmaken zijt.
![]() |
#76 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
We moeten idd de feiten afwachten, langs BEIDE kanten. Zij het AEL, zij het VB - Both jumping to conclusions en de beledigingen zijn weer niet uit de lucht hee.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hehe, de volgende biedt zich aan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ben net terug van een etentje in Boom.
Ik was ooit eens in Cheng's Garden geweest (was er toen overheerlijk) en dacht het wel terug te vinden, maar moesten toch zoeken. Dus, eventjes de weg gaan vragen. Er zaten 8 (kunnen er ook 7 of 9 geweest zijn) jonge Marrokanen op het plein bij mekaar, leeftijd variërend ts 14 en 20 denk ik. Ikke daar naartoe en passeerde een ouder koppel dat duidelijk commentaar tegen elkaar aan 't geven was over die 'kutmarrokanen'. Andere mensen die heel schichtig de straat overstaken om hen te ontwijken bleven echt staan om te zien wat ik in godsnaam ging doen. Dus ik vraag " hey jongens, wij zoeken Cheng's Garden, dat moet hier ergens zijn maar ik vind het niet meer" Die schieten in de lach en wezen naar de overkant van de straat. Uiteraard begin ik ook te lachen want daar sla ik toch een modderfiguur en geef dat ook toe, "hoe stom, en wij al een half uur aan 't rondrijden, ik dacht trouwens dat dat aan een open parking was" Waarop de oudste zegt, "maar nee zo stom is dat niet, vroeger was dat ook zo, die blokken daarover staan er nog maar een paar jaar, dus het is waarschijnlijk lang geleden dat u daar geweest bent, niet aantrekken hoor, kan iedereen overkomen". Dus wij zetten de auto weg, en steken de straat over naar het restaurant. We zaten nog maar net aan onze tafel toen er ineens wat tumult aan de ingang was. De kelner wilde een Marrokaanse jongen de toegang weigeren maar die wees naar ons en wilde zich niet laten afschepen. Ik daar naartoe en wat bleek ? Mijn portefeuille was uit mijn handtas gevallen en hij had die net gevonden en wist dat wij daar zaten omdat hij bij dat groepje hoorde. Hij kwam die brengen. Er zat maar liefst 200 Euro in en al mijn bankkaarten. We hebben hem mee aan tafel uitgenodigd, hij bedankte beleefd maar werd thuis verwacht om te eten en heeft dan wel een colaatje gedronken. De kelner kwam die met rode kaken brengen. Ze zijn écht niet allemaal slecht hoor ! Ik zou ze de kost niet willen geven die die 200 euro lekker in hun zakken zouden steken - blank of gekleurd !