![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wtf heeft hem dan eigenlijk iets afgestaan aan de staat?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Welke idioot neemt deel aan een sociale zekerheid (een verzekering) als zij of hij geen recht heeft op een uitkering van deze verzekering ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen heeft recht op een uitkering van de verzekering... maar net zoals bij alle verzekeringen zijn daar een aantal voorwaarden aan verbonden. Ik denk dat een goede (en eerlijke) voorwaarde zou moeten zijn dat je je uitkering ook daadwerkelijk nodig hebt...
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nergens schreef ik dat het over "mijn maat" ging. Hij geraakt niet aan een huurwoning ginds in Nederland, tenzij hij vijf jaar wacht (zoals hier als je niet onder de zonnebank gaat). Gedurende die vijf jaar moet de mens wel van iets leven: dus van zijn kapitaal (met de interest kom je echt niet toe aan de huidige interestvoeten). Hij kan geen andere (goedkopere) woning kopen want als zijn huidige restkapitaal dan op is krijgt ie weer geen maandelijkse uitkering wegens.... in het bezit van woning. Hij leeft dus nu in een (oude tweedehandse) mobilhome, zonder water maar hij heeft wel een aanhangwagen met generator. Gaat eten in de restaurants waar hij (nog) binnenmag wegens stinkend naar "ik woon in mobilhome zonder water". Bottomline = die mens heeft weldegelijk zware psychische problemen, maar geen hulp in Nederland. Tenzij hij een boerka aantrekt of zo, dan zou men hem misschien verwijzen naar het plaatselijke opvangcentrum voor travestieten misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgende keer raad ik hem aan in een vakantiehuisje te gaan wonen tijdens de wintermaanden - als ze hem daar willen zonder vast thuis adres. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de Nederlander met zijn kapitaal en zonder huis kan helemaal niet in Cassablanca een huis gaan kopen: is VERBOTEN zie je! Als ongelovige hond kan je namelijk in Marokko geen eigendommen verwerven. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 februari 2012 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Nu die Marokkaan leeft HIER MET vier kinderen dus ik denk dat uwe maat DAAR zonder kinderen best wel een gezellig leventje zal kunnen opbouwen. Plus de inkomsten van die appartementsblokken... daar kan je toch niet naastkijken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Daar draait het volledige systeem om... goed dat je dat eindelijk doorhebt. Als dat diefstal is dan werkt elk Europees land met diefstal...
Laatst gewijzigd door largo_w : 23 februari 2012 om 15:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgende keer dat hij nog eens mijn living komt bevuilen met zijn lichaamsstank zal ik hem die tip eens meegeven. Al het geld in marokko beleggen in een stuk of tien leuke appartementjes en ginds gaan leven van zijn - op dat ogenblik wèl mogelijke - Nederlandse uitkering. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 februari 2012 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
|
![]() Citaat:
Nu waarschijnlijk wel al banden... met de kuisvrouw, de tuinier, de persoon die hun zwembad gaat kuisen,... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() kinderlijk naief
pas op, er mag al eens gelachen worden, daar niet van Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 februari 2012 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er mis met welvaartsherverdeling?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals progressieve belastingschalen diefstal zijn, is het systeem dat je hier voorstelt ook diefstal. Je moet inderdaad goed gek zijn om deel te nemen aan een SZ wanneer je er niks van terug kan krijgen. Als bijdragen aan een SZ verplicht is, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat de ontvangende partij ook verplicht is om uit te keren wanneer de gerechtigde daar recht op heeft (en dat staat los van het feit of die dat op dat moment nodig heeft - als ik een accident heb met de wagen, kan ik me zo ook een nieuwe kopen, maar de verzekering zal desondanks toch mogen betalen) |
|
![]() |
![]() |