![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moment Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 februari 2012 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 februari 2012 om 21:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen moeite mee om te bekennen dat ik nu reeds wat beter begrijp waarom de CD&V blijkbaar nog een hardnekkig restant vaste kiezers heeft. Ik heb zelfs, al leidt dit wellicht tot enige verbazing bij betrokkene, enig begrip voor bijvoorbeeld mijnheer System die verklaart misschien voor de CD&V te zullen stemmen omdat hij vindt dat die partij het goed doet. Let wel, voor alle duidelijkheid : ik begrijp niet hoe iemand kan vinden dat bedoelde partij het goed doet, maar ik vind het consequent dat men in voorkomend geval stemt voor een partij waarvan men de politiek - al dan niet terecht - waardeert. Mijn voorlopige conclusie is evenwel dat uw bijdrage, mijnheer Cyrano, evenals enkele andere in diezelfde zin, het meest mijn al lang in het hoofd warend vermoeden bevestigt : de CD&V is een via haar zuilen in de maatschappij verankerde partij, die inmiddels wellicht zowat op haar bodemkoers is beland, maar die niet zomaar van het politiek toneel te duwen valt. Ik zie nu tevens wat beter in hoe het komt dat die partij zich nog steeds als “machtspartij” durft te gedragen, al kan een partijtje dat amper 15% �* 17% van de kiezers weet te overtuigen bezwaarlijk aan het profiel van een machtspartij voldoen. Ik laat de sprekende en leerrijke inhoud van uw aller gewaardeerde en eventueel volgende bijdragen nu even bezinken, en kom er later op terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héél lang geleden heb ik (op één na) álle bolletjes van álle zich op het stembiljet aan mij aanbiedende partijen met rood potlood ingekleurd, dus ook de bolletjes van de - toen nog - CVP-kandidaten.
Slechts één kandidaat kreeg géén rood in z'n bolletje. De man heette "Franco" en stond op de CVP-lijst Ik had echter een paar jaar voordien al vernomen dat Franco wel dégelijk overleden was ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noppes !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over mezelf zou ik zoiets nooit beweren, maar als u het zegt ...
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook de reden waarom ik er vroeger nog heb op gestemd (ook deels wegens kennissen in die partij). De laatste decennia is mijn mening verrechtst en stem ik anders.
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Mandatarissen en hun familie en vrienden. -Cliëntes. -Witte raven die tegelijk geloven dat de maatschappij moet georganiseerd worden op basis van katholieke doctrine én geloven dat CD&V die doctrine aanhangt en zal implementeren in haar beleid. Dus voor het merendeel zijn CD&V-stemmers niet naïef maar pragmatisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 februari 2012 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Het gaat er stilaan over en het wordt penibel voor CD&V. Nu wordt Beke nog slippendrager van de PS.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beke en zijn partij zitten in de regering. Ze kunnen via het uitdelen van mandaten en postjes hun maatschappelijke verankering bestendigen of uitbreiden. Ze kunnen op die wijze hun Untergang vertragen of zelfs ombuigen en afwenden. Dat is de realiteit i.p.v. de karikatuur die de tegenstanders er van proberen te maken...
![]() |
![]() |