![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Klagen over de vooroordelen van anderen, maar er zelf rotsvast in blijven vastzitten, zo kennen we onze VB'ers.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou hier dan immers gaan over een groep ( met willekeurig kenmerk ... zeg maar een lang neus of zoietske ) waarvan bekend is dat ze globaal niet al teveel van voetbal zouden moeten hebben.... en waar slechts een fractie in het nieuws zouden gekomen zijn omwille van het in elkaar rammen van voetbalfans of erger. De groep is ook niet wel afgebakend daar er ook een zekere minderheid ( in fact zowat hetzelfde percentage als buietn die groep ) te vinden is die eveneens van voetbal houden tot ronduit fervent voetbalfan. Vervolgens komen er een paar van die, ogenschijnlijk met lange neus voorziene individuen, richting, duidelijk geïntresseerd in een klein sportief intermezzo, een ander groepje afwandelen die voor een sporthal een praatje aan het slaan zijn. Vraagt er zo'n individu : leuk matchke precies zóver te horen valt Ja maar wel een voetbalmatchke zenne van de plaatselijke voetbalclub... allemaal rasechte voetbalfans daarbinnen. Ach ! zijn jullie dan ook voetbalfans ? eumzz ja ! *boink* Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal je 'goede raad' onthouden voor een volgende keertje als ik nog eens een VB-mandataris tegenkom... 't schijnt dat een aanzienlijk deel van hen niet erg gesteld is om over hun kopke te aaien of ze bijten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettemin ben je niet zo verschillend als dat je zou willen, want met je veralgemening ben je niet beter dan hem.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van uw opmerkingen hier , die ongevraagd gegeven wordt, is duidelijk dat ze gericht is aan mensen die daar zeer waarschijnlijk geen boodschap aan hebben en er wellicht zeer negatief op gaan reageren. Anders is er geen reden omdat ongevraagd naar voren te schuiven wel? Beschouwt ge dan ook uw posts hier als agressie?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt u erbij dat je jezelf moet verantwoorden omdat je zegt dat er een homofuif is? Ik vind uw mening weerzinwekkend omdat u blijkbaar vind dat je niet openlijk voor je geaardheid kunt uitkomen of aanwezigheid op een homofuif omdat je daarmee agressie zou uitlokken, wat een idioot standpunt is dat? Stel dat iemand informeert welk feest ergens bezig is en het antwoord is" de boerinnenbond" of "Marokkaans huwelijk" vind u dan ook dat je daarmee agressie uitlokt of gelden die vooroordelen enkel voor homo's waarmee u dus impliciet aangeeft liever te hebben dat mensen hun geaardheid verborgen voor de samenleving houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie over de lijn gaat bent u met uw mening, laat dat duidelijk zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik uw "logica" even volg is dus een vrouw met een kort rokje die verkracht wordt ook medeverantwoordelijk omdat ze de situatie mee 'geschapen'/uitgelokt heeft? Het valt me steeds op dat VB'ers bij geweld op homo's zelden kunnen verbergen dat ze eigenlijk even homofoob zijn als die extreme moslims. Voor het VB moeten homo's zich eigenlijk gewoon verbergen. De reactie van bovenstaand VB-creatuur pas hier dan ook perfect in: die homo's hadden gewoon moeten zwijgen, want zeggen dat je homo bent, tja, dan lok je vanalles uit hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb in mijn leven al heel wat fuiven meegemaakt, en als ik me (als hetero) ergens op mijn gemak voel dan zijn het holebifuiven. Geen vechtpartijen, leuke gemoedelijke sfeer,... heel wat anders dan de doorsnee chiro- of scoutsfuif waar er quasi elke keer gevochten werd in de late uurtjes door van die opgefokte 'johnny's' met een IQ niveau bonobo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Holebi’s krijgen immers geen gelijke rechten als het van het VB afhangt ... dat blijkt duidelijk uit het partijprogramma, de vele uitspraken en het tegenstemmen. Ze kunnen nog net getolereerd worden _ voor hoelang is maar zeer de vraag _ zolang ze zich gedeisd houden ( dus vooral niks in het openbaar ) : “zolang de seksuele geaardheid maar privé blijft en beperkt tot de beslotenheid van de huis- en slaapkamer” . Zelfs kussende mannen op den TV kunnen volgens het VB niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De feiten van extremistische allochtonen wat minimaliseren omdat je zelfs niet eens overtuigd bent wie je het meest haat ... walgelijk. Hun melding is zelfs geen vrije meningsuiting, het is een melding van een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister
|
![]() Fragment 1:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er wordt gerapporteerd: "met een kwinkslag...", er staat niet dat er geschreeuwd werd hé. |
|
![]() |
![]() |