![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u mij dan aantonen dat de meeste commerciële Franse zenders wel in een van de drie basispakketten van TéléSat zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: een bepaald segment van de media. Wie door satelliet-tv vertrouwd is met een aantal Duitse zenders, weet de degelijkheid maar al te smaken. Je vindt er heel degelijke, diepgaande reportage, want op die zenders wordt daar nog tijd voor vrijgemaakt. Bij ons zijn de duidende programma's hoe langer hoe meer verworden tot infotainment, met alle gevolgen van dien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
digitaal kost bovenop die 170 nog eens 90 erbij voor dat stom bakske + 50 euro installatiekost (ze moeten ergens op een knopke duwen in Mechelen) het zal aan mij liggen maar 90 + 50 is toch bijna 100% duurder. en als ge die 170 op basis van ca 60 zenders of 40 bekijkt dan is het opnieuw een serieuze opslag als je bijna 20% van je aanbod weghaalt Laatst gewijzigd door 1207 : 4 maart 2012 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Telenet deed vorige maand iedereen voor een gans jaar betalen, ipv voor 6 maand, om zeker te zijn dat de mensen niet naar de concurrentie zouden overstappen: eerst doen betalen, dan kanalen schrappen. Gangsterstreek. Maar: Citaat:
Hier zou gegarandeerd een andere operator komen indien ik vorige maand geen volledig jaar vooraf had moeten betalen. Eens horen of ze me de niet verbruikte 11 maand gaan terugbetalen zonder dat ik een proces moet voeren. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2012 om 00:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is wat ik vaststelde: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien kijken we satelliet-tv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien is de rest van de wereld een kerktoren natuurlijk, dat kan. Ook in Nederland is het tegenwoordig al moeilijk naar tv programma's voor kinderen onder de 12 in de oorspronkelijke taal te zappen. Citaat:
Deze toppunten komen regelmatig voorbij. De lezers hebben niets in de gaten kennelijk , want tot klachten bij de VRT leidt het niet. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 maart 2012 om 12:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe minder je met een andere taal in contact komt, hoe minder je ervan opsteekt.
Hoe leer je iemand de schoonheid van een sonnet van Shakespeare ontdekken, als je sommige pointes niet begrijpt. En iedereen die op latere leeftijd en dan bedoel ik boven de 35 begint met een taal te leren, waar hij nooit mee in contact is geweest, beseft hoe moeilijk het is. Spreek een taal 20 jaar niet meer en je bent de helft vergeten. Daarom dat ik persoonlijk, ook tegenstander ben van het dubben van programma's. Maar de informatieve programma's zijn meestal live. Al spelende leert men, word hier wel de nek omgewrongen en daarmee ook de troef van veel Belgen in het buitenland, dat ze 3 of 4 talig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
raar hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() als dat mijn eigen keuze zou zijn. Maar ik haat dwang. En zo voelt het op dit moment aan.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is toch nog altijd dwang? op de kabel stonden en staan ook alleen maar de tv-zenders die de kabelmaatschappij toeliet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Anno 2012 echter wordt televisie steeds minder relevant. De tuner in mijn TV is al een poos kapot, en eerlijk gezegd mis ik niks...
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Doe zoals anderen:
Citaat:
Maar er zijn nog mensen die op deze manier de Duitse taal leerden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Het is juist het ondertitelen van anderstalige programma's dat je de kans geeft om je kijk op de wereld te verruimen.