![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij veel jaren in een prutsgrotje in Remouchamps woonde dat je daarover jaloers moet zijn hé ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij heeft gelijk. En de moderatie is het daar blijkbaar mee eens, gezien de verplaatsing naar de juiste subcategorie.
Citaat:
Irrelevant. Een politieke oorzaak zal het zeker niet zijn, laat staan een binnenlandse.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Hebben we weer op het rode driehoekje gedrukt ? ook nog iets inhoudelijks te vertellen over dit drama of blijft het bij de wat de verzuurde hulpmod uit te hangen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hebben we nog forumhelden zoals jij om ons te herinneren aan de echt belangrijke zaken in de wereld!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuurfout? Een personenwagen die weer iets onnozel deed, lijkt me veel waarschijnlijker.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 maart 2012 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aggetmorwèt!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er meer en betere controles nodig op de rij en rusttijden? Zijn er andere en betere controles op voertuigen nodig? Zijn de bestaande regels rond veiligheid in de voertuigen wel juist en afdoende? Zijn de toegestane snelheden op de wegen wel geoorloofd? Is het geoorloofd dat ministers nu geld uitgeven om voor ramptoerist te gaan spelen of zouden zij beter de mensen thuis ondersteunen? Zouden de politici zich nu niet beter bezig houden met de administratieve mallemolen rond de transporten van de slachtoffers in plaats van de hulpverleners in de weg te gaan lopen? Zouden de ministers niet beter de nodige diensten activeren en ondersteunen om de slachtoffer te identificeren en zorgen dat de nodige gegevens kunnen vrijgegeven worden, in plaats van op staatskosten een uitstapje te maken? Zouden politici niet beter zorgen voor een verplicht om voor goede slaapplaatsen te zorgen voor buschauffeurs en behoorlijke rustplaatsen, in plaats van hun schouders op te trekken? Zou Belgie zijn verkeersbeleid niet beter overlaten aan bekwame mensen, in plaats van aan mensen zoals Schouppe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Astrid had er aanwezig moeten zijn. Zij is senator, hoofd van het Belgische rode Kruis en Prinses van België. Zij is trouwens kandidaat regent bij overlijden van Prins Filip tot de meerderjarigheid van Elisabeth. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom staan de muren in zo'n nis haaks op de weg ?
De bus is dus frontaal op de wand van die nis geknald. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst de ouders financieel uitkleden en daarna even gaan doen of je medeleven hebt bij het overlijden van hun kinderen. Het is trouwens de taak van het koningshuis om bij dergelijke rampen de bevolking te ondersteunen, maar die sturen slechts hun Franstalige vasaal, want het gaat slechts om Vlaamse burgers. Of is hij even gaan kijken hoe hij zijn begroting kan aanvullen via de kosten waar deze ouders komen voor te staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BAH!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |