![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De begrafenis van de multiculturele samenleving wordt door het establishment voorbereid en zijn adepten laten nog een allerlaatste rochel horen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() en zeg eens groot licht
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijspraak
"De overwinning heeft het Blok geleerd dat het arrest van het Gentse hof van beroep geen nadelige electorale weerslag had. Het heeft de schrik voor het Hof van Cassatie verminderd, zo al niet doen verdwijnen. Wat de uitspraak in november ook weze, het Blok voelt zich gesterkt door de steun van bijna één miljoen kiezers, en gaat ervan uit dat het levensgevaar is geweken." Media: vuile oorlog "De media die het Blok de oorlog hebben verklaard en die de grote verliezers zijn van de verkiezingscampagne, zetten met onverminderde ijver de strijd voort. Voor de opiniemakers van bepaalde kranten en omroepredacties blijft het Blok de vijand nummer één, waarop alleen maar mag geklopt worden. Het dringt in dat milieu nog steeds niet door dat die vorm van journalistiek engagement een averechts resultaat heeft gehad." Manu Ruys in de Tijd ! 24 06 2004 Hoe meer je het Vlaams Blok bekampt hoe sterker het wordt !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() ben je nu AL ZO BEZORGD dat je dezelfde blokteksten in verschillende threads begint te copy pasten, ook al hebben ze met de topic noch de discussie iets te maken ?
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste tiberanus,
Het Vlaams Blok is juist de enige partij die rekening houdt met de menselijke evolutie en wil voorkomen dat we terug in de bomen moeten kruipen! 8) |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat ik het nogal bizar vind dat een arrogante zak zoals Bultinck (die ik toch klein beetje ken) voor het Blok een boekje schrijft over solidair zijn. Als dat de solidaire mensen binnen het blok zijn....
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Even voorkeursstemmen van lokale mensen bekijken in kanton Diksmuide: Vlaams Blok: Bultinck Koen 974 (5de effectieve) VLD: Deprez Marc 1.361 (19de effectieve) SP.A: Schotte Tamara 1.612 (6de effectieve) SP.A: Lansens Patrick 1.368 (19de effectieve) CD&V: Laridon Lies 3.893 (9de effectieve) Zwakjes..... echt geliefd kun je Bultinck niet noemen hé
![]() |
#70 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als ik uw beredenering mag volgen , dan mag ik er ook van uit gaan dat Filip dewinter met zijn 148503 voorkeurstemmen een ongelooflijk sympathieke en liefdevol man is. niet ?
![]() |
#71 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zucht...
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Om welke reden denkt u dat u goed geplaatst bent om dit te doen ?
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Als Nederlandspratende Vlaming ken ik alle Nederlandstalige nationale liederen. IK vind Zuid Afrikaans trouwens een schitterende taal. Die Afrikaners kwamen uit onze streken trouwens (vooral Nederlanders echter) en dus kan en mag men zich verbonden voelen. Net zoals Marokkanen in Belgie zich nog verbonden kunnen en mogen voelen met Marokkanen in Marokko. Als men het Wilhelmus zingt dan voel ik mij ook een halve hollander. We zijn verbonden door onze taal en ik zie daar niets verkeerd aan. En een Belg van Afrikaanse origine mag zeker lid worden van het Vlaams Blok. De dame in audit04 op het Vlaams Blok feest in Deurne is ongeveer 5 jaar in Belgie, gehuwd met een Vlaming en al enkele jaren lid van het Vlaams Blok. Ze spreekt ondertussen een meer dan behoorlijk Nederlands en als ik ga zeggen wat ze gezegd heeft over wat er zou moeten gebeuren met Marokkaanse criminelen dan gaat ze een proces aan haar been krijgen wegens racisme denk ik.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp best dat rechtse en linkse ideologen elkaar niet WILLEN begrijpen en alles zullen proberen om elkaar vroeg of laat ne kloot af te trekken. (Al is het maar door elkaar met oude 'zonden' te belasteren, zoals SS-toestanden en dergelijke.) JA!! Sorry....er bestaan verschillende mensenrassen. en JA !! onze basis-DNA is id dezelfde. Gelukkig maar..... Doch heeft ieder RAS zijn eigenheid, schoonheid (of lelijkheid ![]() Rassenhaat en rascisme zijn woorden die tegenwoordig teveel gebruikt en vooral teveel misbruikt worden (vooarl door linkse ideologen en migranten). Echte rascisten en rassenhaters zitten hier niet !!! Wél personen die problemen hebben met de mentaliteit en levensvisie van immigreerde medemensen. En dan spreek ik niet alleen over onze westerse wereld.... Uit respect voor de cultuur van het gastland dienen wij enkele plaatselijke regeltjes te volgen én NIET onze levenswijze op te dringen. Onze vrouwen dienen in een tal van afrikaanse landen een hoofddoek te dragen of een burkha. So what... als wij daar te gast zijn????. Ik draag in Holland ook een oranje T-shirt (hahaha) AANPASSEN IS DE BOODSCHAP EN STOP MET DAT "RASCISME" GEZEIK. En ja, bedankt media, om de waarheid tal van keren te verdraaien zodat er rascisme-bullshit toestanden ontstaan. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() En dat het Blok het apartheidsregime steunde vindt jij ook heel normaal?
Ja,verbondenheid met de Afrikaner,enkel omdat het een extreem rechts blank regime was,want met de blanke tegenstanders van de apartheid voelde het blok zich niet verbonden,denk maar aan de affaire Hélène Pastoors...Dat waren verraders en Mandela vond het blok maar een communistische terrorist...Mij maak je niets wijs enkel jezelf.. En die Marokkanen die willen verbonden blijven met hun moederland(ze vergelijken met Vlamingen-Afrikaners is waardeloos)wil het BLOK ER NET UITGOOIEN! Dus de blanke Afrikanen moesten hun NL cultuur in een vreemd land die ze veroverd hadden bewaren en opdringen aan de zwarten en de Marokkanen hier, moeten zich aanpassen of oprotten! Ruik ik een paradoxje? Koloniaal ubermensch racisme... |
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Omdat iemand een ander spierweefsel heeft is hij een ander ras?
Oei,zeg.....Het spierweefsel is bij sommigen meer ontwikkeld door de evolutie..(In Afrika moet men iets verder lopen voor water dan hier,al eeeeeuwen,dus paste de mens zich aan)Ook de kroesharen dienden als bescherming tegen de zon(ja,bescherming tegen de zon=ander ras,volgens de racisten)Donker pigment tegen UV (Ai,dan ben je een ander ras volgens de racisten) en zo kan ik door gaan... Iemand "spierweefsel" is geen "rasaanduiding"Je kan geen ras aanduiden De verschillen zijn enkel aanpassingen,dus van ECHT verschil is geen spake...Een Pygmee,heeft die een sterker spierweefsel dan de gemiddelde Noor?Mag ik je even uitlachen?Een Pygmee heeft zich enkel zo ontwikkeld,als aanpassing in de natuur....(wouden,dichte begroeing) En vanuit jullie "rassentheorie" gaan jullie verdelen...om misschien te kunnen heersen...Om het"Vlaamsche ras en cultuur" te zuiveren... Of wat willen jullie echt?Multiraciale maatschappij?nee,dus. Multiculturele maatschappij? Nee,dus. Het Blok zegt;één taal,één ras,één natie. |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
ten tweede zijn wetenschappers er bij mijn weten nog steeds niet uit of de oorzaak nurture of nature is. zijn het omgevingsfactoren die IQ bepalen, of genetische factoren, of een combinatie van beiden? en indien men zou bewijzen dat de oorzaak genetisch bepaald is, dan nog zou dit geen bewijs van het bestaan van rassen zijn. en aangezien ge toch zo graag de link legt met dieren: verschillende hondenrassen zijn bv yorkshires en rottweilers. ik denk dat iedereen begrijpt dat dit verschillende hondenrassen zijn die zowel qua uiterlijk als qua karakter verschillen. een zwarte en een beige labrador daarentegen verschillen van kleur maar zijn wel degelijk hetzelfde ras. het is niet omdat bepaalde eigenschappen verschillen, dat het daarom een ander ras is. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
- Jij kunt aan de hand van een stukje spierweefsel zien of het van een neger of van een blanke is afgenomen. - Als je de totale populatie negers neemt, zul je een grotere proportie beter ontwikkelde spieren (qua structuur, niet qua oefening) hebben. Het eerste zou een bewijs zijn voor rassen. Het tweede echter niet. Wat is het ?
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() De Bange Blanke Burger
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ivm die kolonisaties (congo etc...) ben ik altijd TEGEN geweest. Ik spreek niet enkel over MAROKKANEN, maar over alle rassen en culturen.... Ik vind ook dat WIJ niet overal onze cultuur en onze "democratische samenlevingsvorm" moeten gaan opdringen.... (kijk maar naar onze democratische Reagan, die goed bezig is de wereld naar de kloten te helpen....) De immigranten die naar hier willen komen, zullen zich hier (uit respect voor het GASTLAND) moeten aanpassen aan onze westerse regeltjes !!!!! Of wil je hier binnenkort ook stenigen, handen afkappen, koppen afsnijden, vrouwen op het plaatselijke voetbalveld een kogel door hun kop jagen omdat ze de familie ten schande gebracht hebben??? Als ge den AEL laat doen, is 't binnenkort van dat...... België is een gastvrij land (da's ok) maar er zijn godverdomme grenzen, hé. Sitaat van Tib "" Oei,zeg.....Het spierweefsel is bij sommigen meer ontwikkeld door de evolutie..(In Afrika moet men iets verder lopen voor water dan hier,al eeeeeuwen,dus paste de mens zich aan)Ook de kroesharen dienden als bescherming tegen de zon(ja,bescherming tegen de zon=ander ras,volgens de racisten)Donker pigment tegen UV (Ai,dan ben je een ander ras volgens de racisten) en zo kan ik door gaan... Iemand "spierweefsel" is geen "rasaanduiding"Je kan geen ras aanduiden De verschillen zijn enkel aanpassingen,dus van ECHT verschil is geen spake...Een Pygmee,heeft die een sterker spierweefsel dan de gemiddelde Noor?Mag ik je even uitlachen?Een Pygmee heeft zich enkel zo ontwikkeld,als aanpassing in de natuur....(wouden,dichte begroeing)""" Uwen theorie klopt..daarom zeg ik ook den BASIS-DNA dezelfde is !!!!! Voor dat ge begint te lachen, lees je beter eerst mijnen tekst grondig. Tiberius, ge moogt het woord RAS niet zien als een vuil woord, hé. Als ge tegenwoordig constant op uw woordkeuze moet gaan letten..... IK was vroeger ne wittekop, dus van het BLANKE RAS én als ze tegen mij zeggen "Hey witte" of "hey rosse" dan moet ik voor u waarschijnlijk klacht gaan neerleggen voor rascisme want ik maak deel uit van een minderheid.... ![]() Ge zijt ne zaagkloot Tiberius. Gij ziet nen hoop problemen die er niet zijn... Ge zult ne goeie minister worden. El Toro (die geene vlaams blokker is maar toch niet blind wil zijn voor de problemen in onze huidige samenleving ![]() |
|
![]() |