![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als den Achmet zijn Fatima wil importeren , dan mag dat . Maar eerst moet hij een borg storten van ca. 12500 euro en Fatima moet Deens leren op eigen kosten en binnen de 3 jaar een examen afleggen in het Deens. Slaagt Fatima niet , is den Achmet zijn borg kwijt en gaat Fatima terug naar de heimat. Ik vind dat een goed systeem . We zijn tenslotte het OCMW van de wereld niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Of laat de Marokkanse, Pakistaanse, ... artisjokken solidair zijn met hun eigen soort. Wij eisen ook niet dat ze de Vlamingen die onder de armoedegrens leven van uitkeringen, onderwijs of een job voorzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij ook goed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan van zo'n systeem dromen. Maar daar ging het hier nu niet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vanuit dat perspectief, nl. bepaalden willen dat er migranten bijkomen en willen deze cultuur assimileren ipv de onze (cfr. Artisjok "pas je aan of verhuis"), is dat inderdaad een logische conclusie: bepaalden willen dit en nodigen deze mensen uit, en willen ze voorzien van de nodige luxe, laat ze het dan op eigen kosten doen maar val de rest van de samenleving er niet mee lastig. Dat vind ik een mooi idee. Men kan dan kiezen om al dan niet aan liefdadigheid te doen. Wie een huurhuis ter beschikking kan stellen kan dit doen. Zo krijg je ook een één op één relatie tussen nieuwkomers en oorspronkelijke burgers en kan de integratie veel vlotter verlopen. Het sociale weefsel blijft behouden en sociale controle is mogelijk. Men kan vlotter NL leren, de arbeidsmarkt wordt niet overspoeld, ...
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://werkschuwtuig.nl/archief/rutt...en-tevergeefs/ Vanuit de optiek van ouderen die dit systeem gecreëerd hebben, ervan afhankelijk van zijn voor hun pensioenen en er tevens altijd voor gewerkt hebben, is dit helemaal niet zo'n gek idee. Zij krijgen ook maar een pensioen en alle diensten van de overheid, omdat zijzelf of hun familieleden er zolang aan hebben bijgedragen. Waarom zou dat voor vreemdelingen dan niet gelden?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat staat allemaal op mijn CV en op mijn Linkedinprofiel en wordt ook gescreend door klanten. Ik veronderstel dus dat dit klopt... ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat gedoe met die anonieme nicks ook. Ik durf wedden dat er niemand van mijn hier aanwezige kritikasters met mij in levenden lijve durft debatteren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 april 2012 om 21:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Wat is het verschil misschien?
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Arrogantie en gebrek aan argumenten, bovenop torenhoge eigendunk houden geen stand tegenover goed onderbouwde meningen, u zou van heel wat mensen hier een debat snel verliezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.adefi.be/index.php/fr/nos...ns/conferences Ik zal er zijn en ik sta open om daarna informeel met iedereen te debatteren. Maar beter nog is een publiek debat organiseren. Ik wil gerust met gelijk wie hier aanwezig in een panel zitten. De mensen van Liberales durven al niet. Wie wel?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Er ligt onderweg nog een vraag voor een econoom op je te wachten waar je als politiek filosoof waarschijnlijk over hebt gelezen.