![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas staan er veel waardeloze witte mensen in mijn draad die door hun eigen maatschappij zijn uitgekotst, zelf in hun eigen maatschappij niet meekunnen, en allochtonen die het wel maken benijden. Allochtonen hebben vaak nog banden met hun moederland, ze hebben bezit, huizen etc. Ze willen graag langer daar vakantie houden. Tijdens mijn laatste bezoek zag ik oudjes komen en gaan naar Suriname. Alle Surinamers kunnen jullie vertellen dat ze veel gezonder zijn in Suriname. Een reisverbod lost niets op, zeker niet de woningnood, en dupeert allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik leef in Nederland, ben geboren als Nederlander, en mijn slavenvoorouders hebben Nederland rijk gemaakt. Ik ben schrijver, wat een respectabel beroep is. vanwege succes en beroemdheid wordt ik persoonlijk aangevallen, maar dat is de prijs van roem. verder heb ik een heerlijk leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Merk op dat Duitsland niet de moeite deed om Joden naar Duitsland te halen, te integreren in de maatschappij, ze te huisvesten, ze gratis opleidingen te geven etc. voor de Holocaust. Jouw Glenn Beck-aanse achtervolgingswaanzin heeft geen enkele basis in de realiteit. Zoals Lewis Black zei over Beck (en dit is ook op jou van toepassing): "It's Six Degrees of Kevin Bacon, except there's just one degree and Kevin Bacon is Hitler.". Citaat:
Waar heb ik 'haat gesproken' jegens godsdienst of huidskleur? Ik noem jou een idioot, jij als individu. Tot welke groep jij behoort (religieus of raciaal) kan mij nu eens geen ballen schelen. Ik heb in menige draad vrije immigratie e.d. verdedigt, ben lid van de Liga voor de Mensenrechten en hou individualiteit en fysieke integriteit heilig. Dus: http://www.youtube.com/watch?v=j5C-cqw2s00
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 mei 2012 om 16:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Je klinkt als een fascist. Bezorgdheid over mijn gezondheid. Denken dat je mij kan kleineren. Zal je niet lukken want ik schijt op zulke personen.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 mei 2012 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
a) om te denken dat jouw gezondheid me niet gestolen kan worden b) waar fascisten pro-vrije migratie, pro-individualiteit, pro-vrije meningsuiting, pro-mensenrechten, anti-autoriteit, anti-staat, etc. zijn Ik neem mijn woorden terug, dit is ver buiten het rookbare, nijgt eerder naar LSD ofzo.
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MEGALOMANIE Wie megalomaan is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe. Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan. Vaak kan iemand met grootheidswaan in eerste instantie innemend en charmant zijn en de aandacht van zijn omgeving krijgen, maar later ebt de bewondering weg en maakt plaats voor irritatie. Van de eerste tot de laatste letter gaat dit over de surinamer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Megalomaan, morosoof, schizofreen. Zoveel (werkloze) psychiaters op dit forum. Als je niets te melden hebt ga je dus een wildvreemde persoon die schijt aan je heeft ana(l)liseren? Dit komt mij voor als een Hollandse ziekte en vooral vooral het briljante deel dat de VMBO heeft doorlopen. En hoe gaat een reisverbod mij helpen? Of de gemeenschap helpen? Opname zou natuurlijk nog meer geld kosten vanwege de ziekenfonds die dat allemaal zal moeten betalen.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 mei 2012 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Jij bent even nuttig voor je maatschappij of je in een funny farm zit of niet.
Wanneer ga je jezelf nog eens vergelijken met de joden? Ik wil dat je me entertaint. Spring Fifi, spring! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Reisverbod: ontoegestemde opgelegde beperking van de vrijheid van bewegen. Wat jij hebt is een contract, met voorwaarden betreffende reizen en het vooraf verwittigen van de huurbaas. Jij hebt die gelezen (zou ik denken) en het contract getekend. Dat wilt zeggen, dat jij uitdrukkelijk hebt toegestemd met bewoningsplicht!
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lijkt mij het beste van de twee landen combineren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Hou u vast Snarf, Calimero duldt geen tegenspraak. En al zeker geen logische en verdomd goeie tips voor een beter leven.
Ken uw plaats Snarf, voor onze fantast ben jij een handenafhakkende niemendal waar hij op sch%#t... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mensen die vriendelijk en beleefd zijn tegen mij kunnen hetzelfde terug verwachten, als ze hun handen afgehakt willen zien, dan moeten snachts onaangekondigd bij mij langskomen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Snarf : 11 mei 2012 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Gestructureerd (voor iemand met een ADHD geest), onderbouwd (op moerassige grond), volledig uit de lucht gegrepen, niet vrij van enig (lees: een enorm) gevoel voor drama/overdrijven en gekruid met de specerijen die eigen zijn aan een narcissistische aan grootheidswaanzin lijdende mens; EC's signature style.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() In het begin klonk je redelijk, nu merk ik dat je dezelfde soort hatelijke vullis bent als de rest. Nederlanders en Belgen treken de hele wereld over op zoek naar een beter leven en brengen vervolgens graag hun vakanties in Nederland en België door. De normaalste zaak van de wereld. Nu zijn er ook mensen die vanwege sociale of politieke reden naar Europa kwamen, volledig legaal en hier een succesvol bestaan opbouwden, maar de band met hun eigen land, volk en cultuur niet wilden opgeven om net als jullie bloeddorstige moordenaars te worden. Deze mensen moet men met rust laten zolang zij de wet respecteren. Er is in Nederland geen uitreisvisum, de staat moet haar burgers zelf haar leven laten inrichten en het is niet aan jullie witte loosers, drugsverslaafden, uitgepoept dioor jullie maatschappij, uit jaloezie beperkingen aan andere burgers op te leggen. Overigens weet ik dat het reisverbod binnenkort van nul en gener waarde is en kan Vestia het in haar reet steken. Nu ga je maar op de negeerlijst en kan ik je onzin niet meer lezen. Gelieve mij niet als een hondje te blijven volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Om de haverklap met fascisme uitpakken wijst op misnoegd puberaal gedrag. Naar mijn bescheiden mening beperkt u zich beter tot een blog waar u niet tegengesproken wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Ik ben in mijn inziens altijd redelijk. Wat jij verstaat als onredelijk is iemand die een argument geeft op jouw stellingen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Als je geen discussies wil voeren post dan ook niks. Als je iedereen gaat negeren dan gaat het nut van een forum ook verloren. Misschien gewoon doen wat Elio di Supo voorstelt en een blog starten. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeg mister … je kletst een eind weg, maar als je werkelijk zo ontstellend graag naar Suriname had gewild had je er al sinds jaar en dag gezeten. Voor die allochtonen die hun leven op het spel zetten om in een wrak bootje naar Europa te kunnen komen kan ik respect opbrengen. In jou geval ….voor geen meter!! Zeiken over een reisverbod. Man …neem een voorbeeld aan die allochtonen, ze nemen het risico dat ze zouden kunnen verzuipen! Zelfs al zou je een reisverbod hebben … jij hoeft alleen maar een ticket te kopen ergens in Europa of weet ik waar en kunt zelfs eventueel 1e klas vliegend terug naar Suriname. Laat die brains van je eens een keer werken! Al die lui die worden teruggestuurd en jou zouden ze een verbod opleggen om terug te gaan!?? Een gevaar voor de Nederlandse staat of zo? Kom op zeg, met al die onzin die je uitkraamt zien ze je hooguit als een één of andere zool die niet goed bij z’n hoofd is. Nederlanders die jou in Suriname lastig zouden vallen!? Hoeveel zouden er zelfs maar ooit van je gehoord hebben? Als het een reisbeperking zou zijn … een Surinaamse collega van mij (heeft een sociale woning). spaart haar vakantie op en gaat om de zoveel tijd terug naar Suriname … langer dan 3 weken!! Het enige reisverbod wat jij mogelijk ooit hebt gekregen is een verbod een vriendin te stalken en ver uit haar buurt te blijven ![]() Je zou met Wilders overigens prima overweg kunnen, hij kan nog in de leer bij jou … je uitspraken zijn minstens zo niet nog straffer dan zijn uitspraken Een geblondeerde indo en wannabee jood. Plus een Surinamer een wannabee van adel, wat een stel! Je zal maar Surinamer zijn, geneert hij of zij zich toch de ogen uit het hoofd als je met je idiote museum daar aan komen zou komen zetten. Schrijver? M’n zolen … volslagen onzin uitkramen op dit forum maakt jou echt geen schrijver. Dat je Nederlanders beledigt okay, maar op een Belgisch forum waar je te gast bent hen ook nog eens zwaar beledigen .,.. Niet te hopen dat je ooit naar België verhuist, kijken ze ons daar ook nog eens op aan. 1830 zit hen nog steeds dwars, de Westerschelde en daarbij een verhuizing van jou naar België zet de verhoudingen de komende 100 jaar helemaal op scherp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |