![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er vrij zeker van dat de Marokkaanse premier bijvoorbeeld deze vrouwen niet zo zou behandelen: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gros van het achterlijke plebs denkt er hoofdzakelijk blijkbaar anders over. http://www.bladna.nl/abdelilah-benki...oom,03414.html
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 1 mei 2012 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Straks beschuldigt u er ons nog van dat we islamieten zien in Mekka.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hadden hem gewoon vergeten zeggen dat Reynders er ook één is. U ziet werkelijk ook achter elke boom een islamiet!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Méér dan mannen, moeten vrouwen op dat niveau zich bewijzen tegenover bepaalde religieuze en culturele afwegingen. Als ze had getoond dat er niet met haar te sollen viel, ben ik haast zeker dat er nu een nieuwe afspraak vastlag waar Benkirane haar wél zou addresseren als het hoort. Nu is Turtelboom afgegaan als een gieter, gaat er helemaal géén deal zijn met Marrokko, en heeft ze de google hit "Turtelboom vernederd" op haar naam staan.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 1 mei 2012 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bierfascisten kunnen inderdaad niet omgaan met vrijheid.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Blijkbaar ontgaat iedereen hier het ECHTE verhaal.
In diplomatie zijn er steeds contacten tussen gelijkwaardige niveaus. Ministers worden ontvangen door ministers, en staatshoofden door staatshoofden. Het ware verhaal is dat via kanalen te kennen gegeven was dat Di Rupo niet welkom was, of dat Di Rupo geen goesting had om naar Marokko te gaan om zich te laten beledigen.
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() De Marokkaanse premier heeft gewoon laten merken dat Westerse gezagsdragende politici (en die zijn allemaal liberaal -niet de partijpolitieke betekenis) die daar eens komen binnenvallen terwijl ze eigenlijk niets voorstellen, eens op hun plaats mogen gezet worden. Dit geldt zeker voor de vrouwelijke exemplaren ervan wier feministische aannames nogal botsen met de Arabische, (Noord-)Afrikaanse en nog wel tal van andere niet-Westerse culturen en beschavingsgemeenschappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk niet nee, de regering van Benkirane heeft een vrouwelijke minister die eveneens lid is van de PJD (de partij van premier benkirane).
Laatst gewijzigd door mvd : 1 mei 2012 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Die hufter van een premier was gewoon lastig omdat een vrouw een minister was, niets meer, niets minder. Je gelul over "feminisme" en "niet liberaal in de partijpolitieke betekenis" is nergens op gebaseerd. En als je dan toch bij je standpunt blijft, probeer het dan tenminste te staven met allerhande bronnen. Hetgeen je niet kan uiteraard. Je verwart immers je eigen vooroordeel (Turtelboom stelt niets voor) met de vrouwonvriendelijke visie van de premier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Wat is een 'bierfascist'?