![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de N-VA stelt voor om alle werklozen in overheidsjobs te storten en de bedrijven te verplichten hun vacatures in te vullen met werklozen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet eerst opzoeken hoe je zijn echte naam spelt. Dus kan je hem beter aanduiden met hete Pol wat zijn gekende bijnaam is.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met kleuteren help ik u niet dat zou u ondertussen al moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 april 2012 om 21:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste tijd hebben de Franstaligen exact één jaar van hun tien jaren achterstand tegenover de Vlamingen ingehaald. Doet me denken aan het gestoef van de minderheids-meerderheidspartijen. Ons jaarlijks aangroeiend tekort is iets beter dan dat van vele buurlanden. Maar ze vergeten handig te vermelden dat wij nog vele vele jaren zo moeten beter doen, eer we onze globale staatsschuld op het niveau van de geviseerde landen zullen krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enz. Allemaal vragen die men eerst even moet beantwoorden vooraleer men conclusies trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt nu éénmaal mensen die lang ziek geweest zijn, lang naar school gegaan zijn, meerdere jaren in het gevang gezeten hebben, jarenlang gereisd hebben in het buitenland zonder daar te werken, zonder nog maar te spreken over de mensen die thuisbleven om hun kinderen op te voeden... Dus : 50 jaar, volledig pensioen, en plaats voor de jeugd.
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten eerste omdat het duidelijk niet iedereen gegund is. Brugpensioen is alleen weggelegd voor degenen bij grote bedrijven. Ten tweede omdat het compleet onbetaalbaar is. Het heeft niks met agfunst te maken, wel met een protest tegen een systeem dat geen enkel perspectief biedt om te werken. Ik zou als ik nu 52 zou zijn en op brugpensioen gezet worden / gaan daar zelf al weinig vertrouwen in hebben. I.e. als ik 78 wordt (gemiddelde) ga ik erop moeten rekenen dat dat brugpensioensysteem mij nog 26 jaar lang gaat onderhouden. Fat chance of that happening. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 29 april 2012 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |