![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus belgiscist en links zijn is voor u een scheldwoord? Ik voel dat in ieder geval zo niet aan, maar kom. Mij lijkt dat eerder een politieke strekking die overeenkomt met de uwe. Laatst gewijzigd door vrijevlaming : 3 mei 2012 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Alles gaat tegenwoordig veel te snel en ongecontroleerd. Neem nu een forum. Binnen enkele seconden geef je iemand volledig anoniem zijn vet of scheld je hem of haar de huid vol. Eer de moderator het ziet hebben tientallen het al gelezen en erover geoordeeld of zelf hun mening gegeven (met de nodige escalatie tot gevolg).
Zet een gerucht op twitter en binnen een uur weet heel de wereld het en heeft men al conclusies getrokken, zonder ook meer enig detail te kennen. Ik ben voor een zeker niveau van persvrijheid, maar is een van de basisregels bij een opleiding journalistiek niet het controleren van de bronnen? Daar heeft men tegenwoordig geen tijd meer voor, want misschien loopt een andere journalist weg met het nieuwtje. In the end gaat het over ethiek, deontologie en wederzijds respect, termen die tegenwoordig serieus aan waarde ingeboet hebben.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom jij tot die bevinding ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu hij met hangende poten niemand meer vind om tegen aan te schurken, zijn diezelfde media (en ik heb altijd gezegd dat ze de slaven zijn van diegenen die aan de macht zijn, want de subsidies zouden kunnen stoppen) nu plots de schuld van berichtgeving, die hem niet goed uitkomt. Het zijn de masochistische, egoïstische kruiperige Vlamingen, die nooit verder kijken dan hun neus lang is, die iedere hype volgen, zelfs diegenen die hun openlijk voorliegen over een warm Vlaanderen, maar ondertussen ieder voorstel steunen dat de gewone burger armer maakt, ten gunste van henzelf en hun kapitaalkrachtige vriendjes. Het is hetzelfde als de voetbal fans die klagen dat de abonnementen zo duur zijn. Blijf een maand van alle voetbalvelden weg en je zult zien dat ze goedkoper worden. Het heeft zo wie zo geen zin meer in de hogere klasse te supporteren voor spelers, vandaag spelen ze voor de ene club en een half jaar later voor een andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben dan misschien geen Belgicist. Maar al zeker geen voorstander van Vlaamse onafhankelijkheid. Ik ben ook geen BDW-hater. Maar ik vind wel dat hij politiek nog niks bewezen heeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar moet je hier geregistreerd zijn met een Vlaamse Leeuw als avatar en ForzaFlandria als nick.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Moet dat niet zijn: ik speel uw spel niet mee, Vlaemsche vriend?
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik tot die conclusie komt, zegt u :" ge scheldt mij uit" Daar val ik dus door van mijn stoel hé. Moest ik nu gezegd hebben: "ge zijt een vuile belgiscist en een linkse rat!" Dan, ja, dan had je gelijk. En dan springt u weer luchtig verder naar een conclusie (van de ene foute naar de andere uiteraard) dat iedereen dan maar een Vlaamse leeuw in zijn avatar moet zetten of het is nie goe. goe bezig! Nog een standpunt in mijn mond te leggen? Ik hoor het graag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen staat hij toch al weer in alle gazetten daarmee. Om maar te zeggen: positieve aandacht is aandacht, negatieve aandacht is aandacht, geen aandacht is vernietigend.
![]() Waar heb ik dat nog geschreven?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 3 mei 2012 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen is vanderkelen perplex. Waarschijnlijk gaat hij zich nu een namiddag beraden over hoe hij morgen in zijn editoriaal nét het punt van BDW zal gaan bewijzen (let op mijn woorden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De BUB is trouwens geen Belgicistische partij. Citaat:
Flamingant is de antimaterie van het woord Belgicist. Na al die jaren op dit forum heb ik nog nooit een antwoord gekregen op de volgende vraag: http://forum.politics.be/showthread.php?t=151985 Is Bart De Wever een Flamingant ? Het is een zéér simpele vraag. Doch komt er geen antwoord op. De reden is poepsimpel. Toch dringt bij jou het besef nog steeds niet door.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever krijgt constant vragen om in de media zijn gedacht te komen zeggen, en hij slaagt het overgrote merendeel daarvan af. Wat wilt ge dan ? Dat hij zich helemaal niet meer toont aan Vlaanderen ?? We zijn wel een klein beetje getikt, maar niet compleet zot hé. Ook Bracke: zelfs al kom je in de pers, dan mag je toch nog wel kritische vragen stellen over de werking van de pers ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |