![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gaat de komende jaren alleen nog maar erger worden. Als je kan snoeien in het aantal mensen in verzorging is dat een serieuze besparing. En meer moet je er niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Wie er dan al niet meer achter zoekt, is daaraantoe. Waarom er veel moet afgedokt worden voor sociale zekerheid, is een andere. Menselijkheid doet niet meer terzake (alhoewel het dat wel zou moeten); alleen onverschlligheid is nog aan de orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag dat ik mijn eigen dochter niet meer herken mogen ze mij stante pede een spuitje geven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 mei 2012 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |