![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben het er mee eens dat gehandicapten geen kinderen mogen krijgen, maar daar hoeven we de gehandicapten niet voor af te maken hoor. Daarbij jij wilt niet selecteren op uiterlijke kenmerken, terwijl die ook perfect genetisch aangelegd zijn of bij de geboorte al. En wat het functioneren erg in de weg kan zitten, dus waarom niet selecteren op uiterlijke kenmerken? En wat zijn effectieve defecten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarbij jij wilt niet selecteren op uiterlijke kenmerken, terwijl die ook perfect genetisch aangelegd zijn of bij de geboorte al. Citaat:
Citaat:
Dit zijn meestal geestelijke problemen. Syndroom van Down bv. Ze zijn wel lief enzo. Maar welke nuttige bijdrage tot de genenpoel of tot de maatschappij kunnen deze waarschijnlijk mogelijk gelukkige overmaatse hormonengeteisterde kinderen geven?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over uiterlijke kenmerken, het gaat niet om blond haar en blauwe ogen, waarom dat het mooiste zou zijn is mij een groot raadsel. Alleen het ontbreken van ledematen is erg problematisch voor het functioneren, maar ook veel mindere zaken zitten het functioneren erg in de weg, werkgevers nemen nog steeds veel mensen niet aan om uiterlijke redenen. En over dat mensen met het syndroom van down niet nuttig kunnen zijn, is niet helemaal waar. Niet iedere Downie is een kwijlbek met het iq van 30 a 40 hé , de meeste zullen altijd afhankelijk zijn, maar er zijn er genoeg die werken op een zorgboerderij enz. En waarom moet je perse *nuttig* zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Misschien zou het best eens een korte periode bestaan. Net lang genoeg om al die liberaal-extremistische overheidsbashers eens te laten kennis maken met de consequenties van hun kromdenken. Op enkele dagen tijd die die liberalen en libertairen de kop inslaan en er niet voor opgepakt (politie = overheid) of zelfs gestraft kunnen worden door justitie (overheid).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus om ballast gaan mee te sleuren vind ik gewoon achterlijk.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 mei 2012 om 22:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die dik zijn, worden vaak geweigerd door bazen. Dus als iemand geboren wordt met ernstige aanleg om dik te worden. Zie ik niet in waarom we die dan niet uit onze maatschappij halen. Een zorgboerderij was misschien een fout voorbeeld, qua nuttigheid. Maar zo heb ik eens in een gehandicapten-instelling gewerkt, en die mensen zorgde kregen kleding van een fabriek, en moesten dat netjes bij de winkels brengen. Relatief redelijk nuttig vind ik. Aha, het gaat je om de overbevolking, ik ben het er helemaal mee eens dat overbevolking tegen gegaan moet worden, en het moet zelfs redelijk ver onder de 7 miljard mensen. Maar waarom je dan mensen moet gaan selecteren is mij een raadsel. De mens an sich is de kanker van de wereld, de gehandicapten verneukt de wereld niet meer of minder dan de man met het gemiddelde IQ. |
|
![]() |
![]() |